Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e91 touring 325 xi 160kW - spadl vykon a vysoka spotreba
Ahoj,
objevil se mi ted problem s tim, ze na dalnici ve 4 lidech nejsem schopen udrzet 130km/h na tempomatu a spotreba sla z 9-10l na 12.5-13 l/100 km. Kopce na dalnici musim jezdit na 5tku, ctyrku aby to tech 130-140km/h vubec jelo.
Motor neskube, jen mi prijde ze se tak lehce nevytaci za plynem jako driv...
Mam vymeneny vsechny oleje, nove svicky, novy vzduchovy filtr, nove tesneni se srouby pod ventilovym vikem, olej to zere tak 1litr na 5-6 000 km.
Mohl by nekdo poradit na co se zamerit ??
Diagnostika mi taky nic nehlasi krome toho, ze je spatny olej v transfer boxu ktery jsem taky vymenil, jenom nevyresetoval protoze INPA to neumi.
je to 2007 N52 160kW najeto 175 000 km.
Moc diky za jakoukoliv radu...
objevil se mi ted problem s tim, ze na dalnici ve 4 lidech nejsem schopen udrzet 130km/h na tempomatu a spotreba sla z 9-10l na 12.5-13 l/100 km. Kopce na dalnici musim jezdit na 5tku, ctyrku aby to tech 130-140km/h vubec jelo.
Motor neskube, jen mi prijde ze se tak lehce nevytaci za plynem jako driv...
Mam vymeneny vsechny oleje, nove svicky, novy vzduchovy filtr, nove tesneni se srouby pod ventilovym vikem, olej to zere tak 1litr na 5-6 000 km.
Mohl by nekdo poradit na co se zamerit ??
Diagnostika mi taky nic nehlasi krome toho, ze je spatny olej v transfer boxu ktery jsem taky vymenil, jenom nevyresetoval protoze INPA to neumi.
je to 2007 N52 160kW najeto 175 000 km.
Moc diky za jakoukoliv radu...
tak jsem to dneska znova napichnul na diagnostiku a chyba v motoru
2AAB variable intake manifold failure, chybu jsem vymazal, jel to projet a znova tam jednou skocila v 3 900 otackach.
Vyndal jsem 2 selenoidy a vycistil v technickym benzinu, no vypadaly ciste, nejaky napad cim by to mohlo byt ?? jestli ty selenoidy, daji se nejak zmerit ?
A probuh muze mi nekdo poradit jak v DISU vymazat chybu oil too wear 54C6 ve VGT ? nemuzu se toho zbavit a porad tam skace po vymazani ....
Moc diky...
2AAB variable intake manifold failure, chybu jsem vymazal, jel to projet a znova tam jednou skocila v 3 900 otackach.
Vyndal jsem 2 selenoidy a vycistil v technickym benzinu, no vypadaly ciste, nejaky napad cim by to mohlo byt ?? jestli ty selenoidy, daji se nejak zmerit ?
A probuh muze mi nekdo poradit jak v DISU vymazat chybu oil too wear 54C6 ve VGT ? nemuzu se toho zbavit a porad tam skace po vymazani ....
Moc diky...
Olej jsem samozrejme vymenil ale je treba resetnout tu resistor hodnotu protoze se to vymenou neudela implicitne. Tak selenoidy jsou ok, po privedeni napeti skacou dobre a navic to byl muj omyl, chyba selenoidu je jina a je to vanos intake valve, ... Takze ta chyba vyse vypada podle mne na ovladani klapky v sani, jsou tam 2 tak budu laborovat dal...Miguel píše:oil too wear ve VGT nesmažeš, má to čidlo opotřebení oleje a je potřeba olej vyměnit, solenoid nezměříš bez osciloskopu (vyměnit).
tak podle mne je to uz jasnejsi. Tahle moje N52 ma 2 DISA motory
v pripade volnobehu je otevren jenom volnobezny ventil a obe DISA klapky jsou zavrene. Pokud clovek jede normalne - ekonomicky, cca do tech 3 000 otacek, je otevren pouze DISA 2 v rezonancnim potrubi a od zavreneho saciho ventilu ventily se rezonancne predava vzduch do dalsiho valce . Pokud clovek prida plyn a chce jet dynamicky, od vyssich otacek se v tom tlakovacim potrubi otevre i DISA 1 klapka a vzhledem k te chybe 2AAB v 3900 otackach to vypada ze bude tak uz na pul nebo zcela K.O. a motor je pak liny protoze ten saci tlak neni tak velky jak by mel byt a nejde za plynem
a nebo je DISA1 porad otevrena... a zere to... az DISA1 opravim/vymenim dam vedet jak to vypada ....
Jeste kdyby nekdo vedel jak resetnout ten oil wear 54C6 ve VGT. Napada mne jestli nemam vedle servomotoru vymenit ten odpor mereni oleje za novy ??? Na ruznych forech jsem cetl ze to jde pres DIS ale v mem pripade to tam skace dal, tak by mne zajimal nekoho zkuseneho co umi s DIS nazor ...
moc diky
v pripade volnobehu je otevren jenom volnobezny ventil a obe DISA klapky jsou zavrene. Pokud clovek jede normalne - ekonomicky, cca do tech 3 000 otacek, je otevren pouze DISA 2 v rezonancnim potrubi a od zavreneho saciho ventilu ventily se rezonancne predava vzduch do dalsiho valce . Pokud clovek prida plyn a chce jet dynamicky, od vyssich otacek se v tom tlakovacim potrubi otevre i DISA 1 klapka a vzhledem k te chybe 2AAB v 3900 otackach to vypada ze bude tak uz na pul nebo zcela K.O. a motor je pak liny protoze ten saci tlak neni tak velky jak by mel byt a nejde za plynem

Jeste kdyby nekdo vedel jak resetnout ten oil wear 54C6 ve VGT. Napada mne jestli nemam vedle servomotoru vymenit ten odpor mereni oleje za novy ??? Na ruznych forech jsem cetl ze to jde pres DIS ale v mem pripade to tam skace dal, tak by mne zajimal nekoho zkuseneho co umi s DIS nazor ...
moc diky
Mam podobny problem se stejnym autem. Diag nic nehlasi (INPA), spotreba je vcelku v mire, ale vykonu malo hlavne do kopce to jde poznat dost. Treba kdyz jedu do mirneho kopecka na sestku rychlost cca 80-90km/h a dam plny plyn, tak se vubec nic nedeje. Musim zaradit aspon ctverku, aby se auto zacalo rozjizdet.
Kdyz tak mi "smepet" muzes hodit kontakt na sebe, rad bych probral par veci pres tel. Diky
Kdyz tak mi "smepet" muzes hodit kontakt na sebe, rad bych probral par veci pres tel. Diky
cus , telefon jsem ti poslal do SZ ...GooGoo píše:Mam podobny problem se stejnym autem. Diag nic nehlasi (INPA), spotreba je vcelku v mire, ale vykonu malo hlavne do kopce to jde poznat dost. Treba kdyz jedu do mirneho kopecka na sestku rychlost cca 80-90km/h a dam plny plyn, tak se vubec nic nedeje. Musim zaradit aspon ctverku, aby se auto zacalo rozjizdet.
Kdyz tak mi "smepet" muzes hodit kontakt na sebe, rad bych probral par veci pres tel. Diky
smepet píše:cus , telefon jsem ti poslal do SZ ...GooGoo píše:Mam podobny problem se stejnym autem. Diag nic nehlasi (INPA), spotreba je vcelku v mire, ale vykonu malo hlavne do kopce to jde poznat dost. Treba kdyz jedu do mirneho kopecka na sestku rychlost cca 80-90km/h a dam plny plyn, tak se vubec nic nedeje. Musim zaradit aspon ctverku, aby se auto zacalo rozjizdet.
Kdyz tak mi "smepet" muzes hodit kontakt na sebe, rad bych probral par veci pres tel. Diky
heled a kolik mas najeto ? ten DISA actuator ( ten velky ) od vyroby byl peknej shit protoze hridelka byla z umely hmoty a v pouzdre se to pekne vymlelo, nakonec i ve vnitr a tou klapkou slo volne pohybovat coz nesmi. tak se to samo oteviralo i zaviralo ... podle dilu tam byly od r. 2005 2 inovace a novy DISA co prisel z BMW uz ma hridelku kovovou, tak zrejme si nekdo v BMW uvedomil, ze to dlouho nevydrzi ... podle mne diagnostika to nemusi poznat pokud se to tvari v poradku elektronicky a jen se klapka protaci volne....