Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Dvouhmota? 325i E36+ video se stejným pazvukem
Chci se zeptat i na váš názor. Tak moje auto začalo vydávat řachtavý zvuk na volnoběh(někdy je to více někdy méně, někdy vůbec) Projevuje se hlavně při zahřátém motoru, nejvíce po ostřejší jízdě, pokud přijdu ke studenému autu a nastartuji tak to nedělá nic. Zvuk po sešlápnutí pedálu spojky zmizí, po chcípnutí s nesešláplou spojkou jakoby zarachotí a je citelné oklepání, při sešláplém spojkovém pedálu je toto eliminováno skoro úplně- tyto symptomy mě vedou k vadné dvouhmotě, avšak auto se neprojevuje nijak jinak než zvukově, nemám při plynulé jízdě žádné vibrace, na volnoběh se neklepe(ruka na fofrklacku a necítím skorem nic) řazení není trhané. Spojková sada stará cca 5 tis km- Sachs, proto spojkové ložisko nepodezřívám.
Je moje podezření na setrvák správné? Jelikož se jinak neprojevuje je to začátek nebo už je KO? Případně by to mohlo dělat něco jiného? Myslím že to bude fakt ta dvouhmota ale přijde mi divné že auto nemá jiné příznaky
Je moje podezření na setrvák správné? Jelikož se jinak neprojevuje je to začátek nebo už je KO? Případně by to mohlo dělat něco jiného? Myslím že to bude fakt ta dvouhmota ale přijde mi divné že auto nemá jiné příznaky
tak nikdo se nesetkal s podobným problémem? zvuk je hodně podobný jako tady a symptomy stejné( zahřeje se začne rachtat po sešlápnutí spojky zmizí) https://www.youtube.com/watch?v=jXEi3uep5go
Nechce se mi to celý rozhazovat zas jen kvůli zvuku, o kterým nevím co ho dělá, ale zas nechci skoncit pak někde daleko od domova u krajnice
Borec píše pod videem že menil různá ložiska a v komentu jendom píše že tam má jendohmmotu a takhle mu to stejně rachtá tak co to sakra je, jsem už v koncích
Nechce se mi to celý rozhazovat zas jen kvůli zvuku, o kterým nevím co ho dělá, ale zas nechci skoncit pak někde daleko od domova u krajnice

Borec píše pod videem že menil různá ložiska a v komentu jendom píše že tam má jendohmmotu a takhle mu to stejně rachtá tak co to sakra je, jsem už v koncích

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Hm čudné a nemohl by to rachtání způsobovat vanos? Teda nevim co máš za techniku pod kapotou..
Taky se chystám tímto začít pač kdysi mi to auto znělo líp
Na dvouhmotu mám spadeno potom.
A při přeřazení třeba 2-3 normální pomalé jízdě to necuká?
Problém je, že se stejně doporučuje měnit se spojkou i ten setrvák, aby si jako neopotřebovanej dobře se spojkou dolíhali. Popisujou to docela jasně na "MJauto akademii":
http://www.mjauto.cz/html/zavady_spojky.html
http://www.mjauto.cz/html/dvouhmotovy_setrvacnik.html


A při přeřazení třeba 2-3 normální pomalé jízdě to necuká?
Problém je, že se stejně doporučuje měnit se spojkou i ten setrvák, aby si jako neopotřebovanej dobře se spojkou dolíhali. Popisujou to docela jasně na "MJauto akademii":
http://www.mjauto.cz/html/zavady_spojky.html
http://www.mjauto.cz/html/dvouhmotovy_setrvacnik.html
na tohle se vyser, pokud to jezdí normálně, nic jinýho nepozoruješ, tak to neřeš- Je to mechanická věc...Na e36 M3 3,2 mi to dělalo taky, měla najeto něco přes 40tis.
Na 335i e92 mi to dělá taky, ikdyž není to tak hlasitý jak u tý e36, tam to bylo fakt jak dýzl.
To, že to po sešlápnutí spojky přestane je normální, tohle rachtání by měly způsobovat synchrony v převodovce, který při zahřátí nabidou, proto to za studena nedělá. Když vypneš motor bez spojky a zarachotí to a otřese se, je taky normální, dělá mi to na 335 od začátku. Už nevím co to bylo, ale četl jsem to někde, proč to udělá bez sešlápnuté spojky a se sešlápnutou ne.
Spojka to na 100% není a když to dělá jen při zahřátém, je jasný, že je to příčina nabití materiálu, synchrony atd....
Mně měnili v autě ještě v záruce převodovku, protože jsem řikal, že chrastí a po výměně to dělalo taky. Od tý doby jsem najel 40tis a prostě nic se neděje. V prdeli setrvák by se podle mě projevoval i za studena.
Na 335i e92 mi to dělá taky, ikdyž není to tak hlasitý jak u tý e36, tam to bylo fakt jak dýzl.
To, že to po sešlápnutí spojky přestane je normální, tohle rachtání by měly způsobovat synchrony v převodovce, který při zahřátí nabidou, proto to za studena nedělá. Když vypneš motor bez spojky a zarachotí to a otřese se, je taky normální, dělá mi to na 335 od začátku. Už nevím co to bylo, ale četl jsem to někde, proč to udělá bez sešlápnuté spojky a se sešlápnutou ne.
Spojka to na 100% není a když to dělá jen při zahřátém, je jasný, že je to příčina nabití materiálu, synchrony atd....
Mně měnili v autě ještě v záruce převodovku, protože jsem řikal, že chrastí a po výměně to dělalo taky. Od tý doby jsem najel 40tis a prostě nic se neděje. V prdeli setrvák by se podle mě projevoval i za studena.
bůh ví- co sem si nechal vyjet z historie vozu tak km po dovozu do čr sedí, auto má cca 290 tis km, motor cca 160 tis km, převodovku už nevím tu sem bral od matyxe tuším z 328, tak sme si říkal že bych mohl mrknout na ten olej, protože přeci jen když mi ji tam ten mechoš dával, tak s bmw moc nepracuje tak bůh ví co tam nalil, zase ale řadí krásně tak já nevím