Cau kluci,pokoukavam po faceliftovane verzi e91 od 2008 nejlepe v benzinu ale to neni podminkou:)
Proto prosim o nejake rady ktery motor zvolit pripadne poradit i hodit odkazy kdyby byl nejaky pekny kousek
nejdřív si opravdu musís rozmyslet, jestli chceš benzín nebo naftu a pak vybírat motor. Jestli chceš benzín bral bych 330i nebo 335i. U 335i je akorát riziko, že odejdou turba, u 330i je ten motor nesmrtelnej. Bral bych rok 2007 a vejš. A pokud ti nevadí vyšší spotřeba, tak ti zaručuju, že budeš hodně spokojenej s jedním z těhle motorů. Jen opravdu varuju, že já mám s 330i ve městě spotřebu 13.3
nejdřív si opravdu musís rozmyslet, jestli chceš benzín nebo naftu a pak vybírat motor. Jestli chceš benzín bral bych 330i nebo 335i. U 335i je akorát riziko, že odejdou turba, u 330i je ten motor nesmrtelnej. Bral bych rok 2007 a vejš. A pokud ti nevadí vyšší spotřeba, tak ti zaručuju, že budeš hodně spokojenej s jedním z těhle motorů. Jen opravdu varuju, že já mám s 330i ve městě spotřebu 13.3
Ja bych rad benzin od 08 rok,ale tech je prave hodne malo a jeste sehnat peknou vybavu.Proto jsem koukal i na 330d 180kw coz si myslim zeje taky solidni motor,jen jsem prolezl vsechno mozny a zatim zadna slava se solidnima km:) ted mam s ML v nafte prumer 11 litru kombinovane ale je tam velke riziko oprav proto bych radeji mene poruchovy benal:)tak kdyby nekdo o necem vedel budu rad za odkazy ..Jinak co.se tyka spotreby jake jsou rozdili 2.5,3.0 a 3.5 ma nekdo zkusenost:)
cajik8 píše:Ja bych rad benzin od 08 rok,ale tech je prave hodne malo a jeste sehnat peknou vybavu.Proto jsem koukal i na 330d 180kw coz si myslim zeje taky solidni motor,jen jsem prolezl vsechno mozny a zatim zadna slava se solidnima km:) ted mam s ML v nafte prumer 11 litru kombinovane ale je tam velke riziko oprav proto bych radeji mene poruchovy benal:)tak kdyby nekdo o necem vedel budu rad za odkazy ..Jinak co.se tyka spotreby jake jsou rozdili 2.5,3.0 a 3.5 ma nekdo zkusenost:)
Nerad bych se plet, ale od 08 už budou všechny motory jen 3.0, ne? akorát se budou lišit mírou přiškrcení (325) nebo turbem (335)
Jj to me prave nekdo rikal i v bmw ze je to stejny motor jen je to upraveny ale nejak.jsem se nezeptal.jestli se s tim.da nejak hybat nebo to prenastavit.
Tech 200kw potazmo 225kw verzi je fakt pomaalu i v nemecku za solidni peniz.
N53 (třílitr) je jak v 325i tak i 330i, liší se ale sáním (325= dvoustupňové, 330= třístupňové) a liší se samozřejmě i SW (325 je uškrcená)
335i je konstrukčně naprosto odlišný motor
mám 330ix s N53B30OB (200kW), za dva roky 80tis km s průměrem asi 11.5 (převážně mimoměsto a mimo dálnice, zato s pořádným práskáním bičem na celým stádem 272 mnichovských klisen)
nejdřív si opravdu musís rozmyslet, jestli chceš benzín nebo naftu a pak vybírat motor. Jestli chceš benzín bral bych 330i nebo 335i. U 335i je akorát riziko, že odejdou turba, u 330i je ten motor nesmrtelnej. Bral bych rok 2007 a vejš. A pokud ti nevadí vyšší spotřeba, tak ti zaručuju, že budeš hodně spokojenej s jedním z těhle motorů. Jen opravdu varuju, že já mám s 330i ve městě spotřebu 13.3
Nj jenze ted kde to auto sehnat mobile jsem prolezl v cr je jich cca do 500 litru par a k tomu uz maji nejaky ten kilometr za sebou..
Jedinou variantou je jeste do toho zaradit e61 ale ta trojka je takova k tomu motoru uz hoodne sportovni a v 5 uz se to bude chovat zase malinko jinak:)
jeste jsem se zajimal docela o tohle auto ale je to ta nejslabsi varianta ale pro me s rodinou plus xdrive.Kdyby mel nekdo kolem cestu bylo by to supr_:) http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
tady jeste prihodim auta ktere by me mozna take zajimali ikdyz to neni jen benzin ale jak tak koukam ta nabidka je strasidelna tak mi to klidne zhodnotte:D
Ujasni co od auta chceš. Jestli výkon tak jednoznačně 335i. Je úplně jinde než 330i (turba a krouťák). Navíc obrovský potenciál tunningu motoru. Taky jsem hodně tápal a pár aut vystřídal než jsem pochopil že pro mne je výkon hlavní. Ano bere to 13,5 dlouhodobě po Praze a to moc usporně nejezdím (na těch 360 koní co mám to fakt není moc). Kdych chtěl šetřit na benzínu, tak asi budu hledat úplně jinde. E90 i 92 mají 1,6 tuny. S usporným motorem to nejede a mezi 325 a 330 zas takový rozdíl není.
Chlapi,tak uz jsem bez auta cca 14 dni a zacatkem zari bych rad koupil noveho mazla.
Momentalne koukam na 3 a 5 jen facelift lci modely docela jedno jestli kombi nebo sedan.
Jinak prosim kdyby nekdo vedel o nejakem fakt peknem aute budu velmi rad za kazdy tip.Mam prolezeny internet tam i zpatky a celkova nabidka solidnich bmw je mizerna kdyz vemu ze bych rad mpacket.
Diky moc za tipy ci odkazy
Pokud hledas mlade auto s malo kilakama m-paketem a vybavou, je to tak trochu problem, protoze toto uz nejsou sluzebaky pro zamestnance a je jich mnohem mene. Pokud jsou, vetsinou maji i odpovidajici cenovku. Hledal jsem taky pred nejakou dobou a nenasel nic co bych si mohl financne dovolit. Protoze ty auta podle mych predstav ( 2009 a mladsi, kombajn, nikdy nebourane, nelakovane, overitelna historie, puvod nemecko, rakousko, 330d bez x-drive, automat, tempomat, kuze, panorama, xenony, velke cic, combox, telefon, PDC vpredu i vzadu, panorama, logic, vyhrev zadku, barva bila nebo seda, v bile cerna kuze, v sede bila kuze, pokud by byla bila kterou jsem preferoval nejvic tak jeste m-paket, protoze tam opravdu vynika) byly pro mne v porovnani za kolik penez bych prodal sve stavajici financne nedostupne. Najezd okolo 200k v nafte uz vidim jako dost rizikovy na brzke investice. Kdyz jsem se podival nyni tak s najezdem do stovky je to 26k € a vic a rok vyroby 2010.
Jedinne z ceho bych byl ochotny slevit je combox, panorama, logic a barva kuze... Ale bilou barvu bych chtel. Moc... Hoooodne moc...
Preju ti stastnou ruku pri vyberu. Je velmi dobre vypsat si veci ktere bezpodminecne vyzadujes z priplatkove vybavy. Aby to auto delalo radost dlouhodobe.