Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Názor/rada na koupi 323i
No právě...za ty prachy až moc velký labůžo mi to příjde, každopádně 100% je to dovoz což může dělat cenu. Pak ovšem vyvstává otázka za kolik to sem dotáhl, když to prodává za 60 tisíc. Z fotek jde poznat málo, snad jen že to není nějak domlácený, nebo dotrhaný sedadla...
Jen už vidím tu situaci kdy to budu chtít zvednout a určitě nebude volnej zvedák atd...navíc co na tom poznám je věc druhá. Moc toho nebude
Má někdo nějaké tipy po čem koukat, nebo je to zkažená ryba ?
Jen už vidím tu situaci kdy to budu chtít zvednout a určitě nebude volnej zvedák atd...navíc co na tom poznám je věc druhá. Moc toho nebude

Má někdo nějaké tipy po čem koukat, nebo je to zkažená ryba ?
no tak tady bych se měl hodně na pozoru, jako může bejt fakt pěkný za pěkný prachy, ale jak už ti bylo řečeno- sotva e 36 natož e 46. Zaměř se na detaily, slícování dílů, jiný odstíny laků a nech si auto raděj i projet jestli není někde vedený jako kradený. I kdyby nebyl zvedák tak si aspon dovez hever(já to dělám běžně). Koukej po korozi a po nových dílech či rozdílných dílech na jedné či druhé straně(jiný tlumič, nové vs staré rameno atd) Ohledně motoru platí to samý jako u všech R6- tady toho najdeš tuny, musí jít hladce bez vibrací atd. Prostě a jednoduše platí základní věci jako u jiných značek 

Pokud je to dovoz, tak si připočítej dalších 10tis za přihlášení. Cenu dolů určo dělá ten nájezd km (ale na m52 je to v poho). Odcházejí př. ramena (hliníková), ale ty se dají sehnat komplet za cca 6tis v dobré kvalitě. Prostě to chce projet a pak uvidíš. Jinak ještě u prvních e46tek se "vytrhává" zadní náprava s karoserie, tak to zkoukni (ale pokud s tím nikdo moc nekravil tak to bude vpoho) = jde to vyvařit, dokonce na to je nějaká opravná sada z BMW (tuším na to byly i svolávačky)
Moc dík za reakce, sám mám podobné obavy. O autě jsem ještě zjistil, že je čerstvo dovezené z Itálie a má už vyřízené STK a doklady. Auto prej bez rzi, že v Itálii nesněží a nesolí
Už jen toto mi moc nesedí pod nos a pokud to je pravda tak auto pochází spíš z "chudého" jihu. Vím jak se taloši v provozu k autům chovají a neudivovalo by mě kdyby byla půlka dílů lakovaných. Chápu, že se svým rozpočtem nemůžu chtít po starém autě zázraky, ale raději budu mít funkční udržované auto s poťukanou maskou jak naleštený lejno 
Nevěděli byste o nějaké slušné trojce s M52 ? Budu raději za 2.5 nebo 2.8.


Nevěděli byste o nějaké slušné trojce s M52 ? Budu raději za 2.5 nebo 2.8.
Takk tomu že to není rezlý bych věřil, někteří kluci tady na klubu mají auta přímo z itálie, takže ti to potvrdí
a ani to nemusí být dotlučené, záleží kde ten ital jezdil, takže pokud to máš blízko do bazaru, tak bych se tam jel podívat. Tak 323i je m52 (obsah 2.5), 325i je taky obsah 2.5 ale motor je m54, 328i je ještě m52. No a pokud budeš chtít "slušnou" e46tku, tak počítej spíš okolo 100tis http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=19&t=24014

No jasný, proto to vidím reálněji na starší M52...Ta 323i mi příjde asi tak ideální. Nemám nějakej extra velkej budget, musím se sakum pikum vlézt do cca 70 tisíc. Seženu za to vůbec slušnou E36 ?
Rád bych měl nějaký peníze do zásoby na opravy které vylezou až po chvíli...
Projel jsem místní bazar a napsal na tu E36 323, co vy na to ?

Projel jsem místní bazar a napsal na tu E36 323, co vy na to ?
Myslím, že je lepší připlatit třeba za tuto: http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=125762 vypadá moc pěkně.
Bez klimy a tempomatu se obejdu. Myslíš teda, že by mohla být slušná ?
Pro mě to nemá být stroj zábavy, od toho mám motorku...potřebuju auto na každý den, ale chcu něco kapku slušnějšího než je stará olítaná Fabie jestli mi rozumíš. O svoje věci se starám jak nejlíp umím a poctivě, ale to neznamená že si koupím nějakou hrůzu která bude akorát díra na prachy
Doufal jsem, že bych se mohl najít v nějaké E36, ale těch taky razantně ubylo...
Mafa: je z Brna což nemám daleko, ale je to momentálně nad můj rozpočet. Vydělávat budu až někdy za pár měsíců...škoda.
Pro mě to nemá být stroj zábavy, od toho mám motorku...potřebuju auto na každý den, ale chcu něco kapku slušnějšího než je stará olítaná Fabie jestli mi rozumíš. O svoje věci se starám jak nejlíp umím a poctivě, ale to neznamená že si koupím nějakou hrůzu která bude akorát díra na prachy

Mafa: je z Brna což nemám daleko, ale je to momentálně nad můj rozpočet. Vydělávat budu až někdy za pár měsíců...škoda.
tak pokud to má být auto na každý den, tak auto bez klimy bych nebral
jj, e36tek ubylo
co tohle? r.v. je tak začátek 96 (píše 97), ale vypadá pěkně http://auto.bazos.cz/inzerat/24981225/B ... -KLIMA.php

co tohle? r.v. je tak začátek 96 (píše 97), ale vypadá pěkně http://auto.bazos.cz/inzerat/24981225/B ... -KLIMA.php
ono musíš počítat že pokud kopíš e36 za 50 tak 20 proinvestuješ za první tři týdny jak prd, pokud ne tak to je sakra výjímka. Ta e36 vypadá hodně zajímavě, ale je to fakt, najít dneska hezkou e 36 nezničenou tuningem či totální vraždu je celkem porod pokud za ní nedáš okolo stovky což do ní ve finále stejně narveš
Btw měl sem e 36 z italu a ta byla uplně totálně bez rzi, ale to bylo na tom autě tak jediný dobrý 


Nevím asi sem na tohle celkem skeptik, ale vždy měním všecky náplně, filtry, brzdy, náký ty hadice někdy atp pak jen co se mi trochu nezdá a většinou se počítá i s kolama a pneu takže ono to zase tak nereálný kolikrát není
já už do svý 325 votočil okolo 100 tis a vypadá to furt na detaily jak popelnice
a to si 98% věcí dělám sám, tohle je moje mrcha


Kód: Vybrat vše
http://img14.rajce.idnes.cz/d1403/8/8316/8316481_6c3c0bff15211acb3e8c0f708a68a4f7/images/lestidlo.jpg?ver=2
To by fakt musela být "vražda" aby jsi tohle dělal vše hned na začátku, stačí auto projet/vidět a takové věci hned poznáš, pak můžeš diskutovat o případné slevě.
Výměna oleje+filtry je tak cca 1200,-, př. brzdy s obložením tak 3tis...pokud si člověk dělá věci na autě sám, tak to vcelku jde... já měl e36tku 323i 4,5 roku, nejel cca 75tis km (při prodeji měla pak cca 245tis najeto) a vrazil jsem za ty čtyři roky cca 20tis za "díly" (nepočítám oleje, pneu atd...)
Výměna oleje+filtry je tak cca 1200,-, př. brzdy s obložením tak 3tis...pokud si člověk dělá věci na autě sám, tak to vcelku jde... já měl e36tku 323i 4,5 roku, nejel cca 75tis km (při prodeji měla pak cca 245tis najeto) a vrazil jsem za ty čtyři roky cca 20tis za "díly" (nepočítám oleje, pneu atd...)
- Přílohy
-
- podpis 1.JPG (128.22 KiB) Zobrazeno 336 x