Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chip od Kelleners nebo JB4 ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#721 Příspěvek od IlikeU »

Já jsem si už upravil Mapu 6 a jezdim na mapu 6 po dnešku i na mapu7
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#722 Příspěvek od bmw335 »

IlikeU píše:Já jsem si už upravil Mapu 6 a jezdim na mapu 6 po dnešku i na mapu7


já zase začal jezdit na mapu 1, asi mám v mapě 6 blbě nastavený psi, ale na mapu 1 je ten pšísun výkonu takovej krásně lineární.
Měnit na ISO 23 nemá asi smysl co? Štelování wastegate zase, přijdou mi že poslední ISA nemá smysl aktualizovat, pokud nemá člověk nějaký další úpravy a nemůže jezdit na mapu 7 atd..
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#723 Příspěvek od IlikeU »

Mapa 1 to tam je? zachvilku si dáš mapu 0, až budeš JB prodávat mam kupce
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#724 Příspěvek od bmw335 »

IlikeU píše:Mapa 1 to tam je? zachvilku si dáš mapu 0, až budeš JB prodávat mam kupce


Ne neni, je tam jenom mapa 3,5 a 7??? proč bych to měl prodávat?
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#725 Příspěvek od bmw335 »

IlikeU píše:Mapa 1 to tam je? zachvilku si dáš mapu 0, až budeš JB prodávat mam kupce


co je na mapě 1 jako blbýho? Polda na ní taky jezdí,m ne všichni jsme blázni do výkonu jako ty. Mapu 6 jsem měl osekanou o PSI do 4tis kvuli vibracím. Na 1 je PSI jak má být, mnohem výš, než jsem měl upravenou 6tku. A jestli já budu prodávat JB, tak to ty spíš budeš kupovat brzo nějakou hodně drahou komponentu, protože ty tvoje časy nebudou na moc dlouhé trvání
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#726 Příspěvek od IlikeU »

:smich:
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#727 Příspěvek od bmw335 »

IlikeU píše::smich:


Nikdo jinej, než ty si tady nehoní ego jak ty. Jo jsi bůh, že máš vstřikování etanolu a z toho se máme posrat?? Jako sorry ale tvůj styl jakým píšeš a zesměšňuješ, že někdo jezdí jenom na mapu 1 a ty mistr světa máš 100-230 za 9s nikoho nezajímá. Já chci jezdit na 1 a budu a tvoje názory, že zachvíli budu jezdit na 0 a až to budu chtít prodávat, že máš kupce si strč někam.
Každej nemusí mít co máš ty, nebo chceš snad medaili za to?
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#728 Příspěvek od bmw335 »

IlikeU píše:Já jsem si už upravil Mapu 6 a jezdim na mapu 6 po dnešku i na mapu7



NEUVĚŘITELNÝ, JSI BŮH
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#729 Příspěvek od Poldav6 »

Ale no tak pánové, klidněte hormony.

Hodil jsem své logy na n54tech a zjistili jsme zajímavé věci:

- plyn mi nechodí na 100%, většinou jen na 95%. To samozřejmě ovlivňuje učící proces mapy 5

- ostatní dost zaráží prodleva turba. Mám zkontrolovat hadičky, ale těmi to asi nebude, protože auto drží tlak ve vyšších otáčkách. Ale taky jsem dostal tip na jakýsi DV (diverter valve), který udržuje tlak turba po puštění plynu.

Zajímavé...
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#730 Příspěvek od bmw335 »

vesele si jedu na mapu 1, přidávám na 6tku plyn a najednou se mi rozsvítí CEL půlka motoru. Znova to nastartuju a zmizí to. co to je kurva drát?
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#731 Příspěvek od Marty_ »

bmw335 píše:vesele si jedu na mapu 1, přidávám na 6tku plyn a najednou se mi rozsvítí CEL půlka motoru. Znova to nastartuju a zmizí to. co to je kurva drát?

Mas jezdit na mapu 5 :lol: joke, takhle od kompa ti fakt asi nikdo nerekne, logy, kody, neco..???
IlikeU ty jsi fakt blaaaaazen, ale pecka :P koukej s tim mazat na brzdu:) muzem zajet spolu, taky bych si premeril:)
Poldo ja mam ten lag taky, asi ne az tak moc jako ty, ale znatelny je jak na grafu, tak v aute:( treba tady ilike ma krasnej rychlej nabeh boostu.. DV je neco jakoze "blow off ventil", to by asi i mohlo byt.. Kdyz uz jsi v tom tuneni, dej tam rovnou aftermarket chargepipe a nove DV pripadne rovnou blow off a rekni mi jestli to pomohlo:)
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#732 Příspěvek od IlikeU »

Martyn píše:
bmw335 píše:vesele si jedu na mapu 1, přidávám na 6tku plyn a najednou se mi rozsvítí CEL půlka motoru. Znova to nastartuju a zmizí to. co to je kurva drát?

Mas jezdit na mapu 5 :lol: joke, takhle od kompa ti fakt asi nikdo nerekne, logy, kody, neco..???
IlikeU ty jsi fakt blaaaaazen, ale pecka :P koukej s tim mazat na brzdu:) muzem zajet spolu, taky bych si premeril:)
Poldo ja mam ten lag taky, asi ne az tak moc jako ty, ale znatelny je jak na grafu, tak v aute:( treba tady ilike ma krasnej rychlej nabeh boostu.. DV je neco jakoze "blow off ventil", to by asi i mohlo byt.. Kdyz uz jsi v tom tuneni, dej tam rovnou aftermarket chargepipe a nove DV pripadne rovnou blow off a rekni mi jestli to pomohlo:)


Jsem domluveny s Poldou meli jsme jít teď ve čtvrtek ale Nék se to nepovedlo protože to poldovi tlačí málo, ale to tento týden vyřešíme. Hodim k němu ty DVčka odemě aby jsme eliminovali díly, který mi by to mohlo být. Forge dělá silnější a píšou že originály toho moc nevydrží. Tento týden tu brzdu musíme dát sám jsem zvědavej. Jinak z Sk jsem přivezl 1. Místo :D
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#733 Příspěvek od IlikeU »

bmw335 píše:
IlikeU píše::smich:


Nikdo jinej, než ty si tady nehoní ego jak ty. Jo jsi bůh, že máš vstřikování etanolu a z toho se máme posrat?? Jako sorry ale tvůj styl jakým píšeš a zesměšňuješ, že někdo jezdí jenom na mapu 1 a ty mistr světa máš 100-230 za 9s nikoho nezajímá. Já chci jezdit na 1 a budu a tvoje názory, že zachvíli budu jezdit na 0 a až to budu chtít prodávat, že máš kupce si strč někam.
Každej nemusí mít co máš ty, nebo chceš snad medaili za to?


Nebudu ti opakovat tvé příspěvky kterými jsi v minulosti reagoval na mé náměty a poznatky. Když jsem tě žádal o radu poslal jsi mě do hajzlu s odkazem na E90post.com at si to najdu. Vubec si tu ego nehoním. Kluci mě znaj osobně a nemyslím si že si o mě myslí že si honím ego. Ty veškerou připomínku sabotuješ a jsi negativní. Že se auto rozletí proč dávat víc výkonu že to stačí atd. Riki i Já se snažíme z auta dostat maximum a hláškou že nepojedeš do Brna že si na D1 zničíš auto tak z toho jsem se málem pochcal.

Chceš jezdit na mapu 1 jezdi na ní. kůli drobným vibracím si sniž tlak na Mapu 6. Dělej si s autem co chceš ty jsi začal rejpat do mě a do mejch úprav a do mejch nápadů a dělal sis z nich prdel.

Jestli se tě to vše dotklo tak se ti omlouvám a už nebudu mít vůči tobě jakékoliv komentáře.
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#734 Příspěvek od IlikeU »

Jinak ty casy a hodnoty se sem nedavaj kuli vytahovani. Ale aby jsme vsichni vedeli co s jakejma komponentama se da. Jakej meli prinos jak co pomohlo ci nepomohlo.
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#735 Příspěvek od IlikeU »

Tak konečně jsem poznal i Rikiho, super víkend super drag race. o 14dní v Piestanech odveta. Polda jede tak :twisted:
Přílohy
mala 2.jpg
mala 2.jpg (130.51 KiB) Zobrazeno 1731 x
mala 1.jpg
mala 1.jpg (122.49 KiB) Zobrazeno 1731 x
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#736 Příspěvek od riki18 »

Kua cech pride na Sk, nikto na neho kriveho slova nepovedal ze vyhral, prave naopak, majitel Corvetty mu pogratulovat ze ho konecne niekto porazil, pride na CZ a je osocovany...kua to sme sa kam dostali? Super w end, vsetko dopadlo ako malo tak naco si kazit naladu. Z toho co poznam Ondru tak nemozem povedat nic zleho, nedajboze aby sa vyvysoval nad niekym. Obycajne to tak byva, pride cech s TDI klubu, vyhra sprinty a na fore osocuje ostatnych ze pozrite sa, porazil som slovakov a kto je viac... . Toto je realita ale nie to co bolo tento w end.
Zajazdit taky cas, 12,56 na dazdi/suchu s autom o ktorom by nikto nepovedal ze to dokaze je super a vsetka cest.

PS: Ak mi to chlapci v Mnichove opravia tak v Piestanoch to moze byt zaujimave :)

Forge mam ja ale su uzatvorene cize nie je ich pocut, ked uz dal by som klasicke BOV nech to ma efekt :) V kite su dve pruziny, zalezi ako auto pouzivas. Ja som dal hned tu pevnejsiu :) Mapu 1 nejazdim :)))
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#737 Příspěvek od riki18 »

Trocha zabavy na koniec :) Velmi drsny beton...

https://www.youtube.com/watch?v=cCEp7mvWV5w
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#738 Příspěvek od bmw335 »

IlikeU píše:
bmw335 píše:
IlikeU píše::smich:


Nikdo jinej, než ty si tady nehoní ego jak ty. Jo jsi bůh, že máš vstřikování etanolu a z toho se máme posrat?? Jako sorry ale tvůj styl jakým píšeš a zesměšňuješ, že někdo jezdí jenom na mapu 1 a ty mistr světa máš 100-230 za 9s nikoho nezajímá. Já chci jezdit na 1 a budu a tvoje názory, že zachvíli budu jezdit na 0 a až to budu chtít prodávat, že máš kupce si strč někam.
Každej nemusí mít co máš ty, nebo chceš snad medaili za to?


Nebudu ti opakovat tvé příspěvky kterými jsi v minulosti reagoval na mé náměty a poznatky. Když jsem tě žádal o radu poslal jsi mě do hajzlu s odkazem na E90post.com at si to najdu. Vubec si tu ego nehoním. Kluci mě znaj osobně a nemyslím si že si o mě myslí že si honím ego. Ty veškerou připomínku sabotuješ a jsi negativní. Že se auto rozletí proč dávat víc výkonu že to stačí atd. Riki i Já se snažíme z auta dostat maximum a hláškou že nepojedeš do Brna že si na D1 zničíš auto tak z toho jsem se málem pochcal.

Chceš jezdit na mapu 1 jezdi na ní. kůli drobným vibracím si sniž tlak na Mapu 6. Dělej si s autem co chceš ty jsi začal rejpat do mě a do mejch úprav a do mejch nápadů a dělal sis z nich prdel.

Jestli se tě to vše dotklo tak se ti omlouvám a už nebudu mít vůči tobě jakékoliv komentáře.


nevymejšlej si nesmysly, nebo ti sem dám to, co jsem ti posílal. Do hajzlu jsem tě neposlal, to se uklidni, poradil jsem ti to, co jsi vědět chtěl a napsal sem, že víc se dozvíš na e90.post. Takže si nevymejšlej kraviny pro ostatní. S Brnem to byla sranda, to snad pochopí i debil....
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#739 Příspěvek od bmw335 »

Martyn píše:
bmw335 píše:vesele si jedu na mapu 1, přidávám na 6tku plyn a najednou se mi rozsvítí CEL půlka motoru. Znova to nastartuju a zmizí to. co to je kurva drát?

Mas jezdit na mapu 5 :lol: joke, takhle od kompa ti fakt asi nikdo nerekne, logy, kody, neco..???
IlikeU ty jsi fakt blaaaaazen, ale pecka :P koukej s tim mazat na brzdu:) muzem zajet spolu, taky bych si premeril:)
Poldo ja mam ten lag taky, asi ne az tak moc jako ty, ale znatelny je jak na grafu, tak v aute:( treba tady ilike ma krasnej rychlej nabeh boostu.. DV je neco jakoze "blow off ventil", to by asi i mohlo byt.. Kdyz uz jsi v tom tuneni, dej tam rovnou aftermarket chargepipe a nove DV pripadne rovnou blow off a rekni mi jestli to pomohlo:)


kod 30FF under boost, přitom to táhne furt stějně. Tohle se mi ukazovalo na ISO 16 na mapu 0, ale měl jsem ISO 20 a tam je to opravené nehledě na to, že jsem jel na mapu 1. Dal jsem ISO 22 tak uvidím.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#740 Příspěvek od bmw335 »

VYPADÁ SNAD TOHLE NA TO, ŽE JSEM TENKRÁT POSLAL ILIKEU DO HAJZLU JAK TVRDÍ?


Ahoj tak tě zas otravuju.

Podvozek už je na poště vzal jsem ten B14. JB4 dle informací v čr na celnici.
Downpipes a cooler jsem si dovezl od wagnera. Super lidi super pokec a super cena.

Četl jsem teď článek tady na foru jak měl borec problem s lambdama. a píše tam o automatické převodovce. Ty jsi mu odpovídal o ňakem nastavení že se musí změnit.

Prosimtě můžeš mi napsat co vše musím udělat po implementaci JB4 do auta?

Mělo by to být plug and play takže bych to měl zmáknout. Svíčky a cívky mam nový ale lambdy budou původní. Mám pro jistotu koupit nový lambdy?

V ECU mam jinou mapu než je série je to pro JB4 problém nebo je to jedno?

Musí se v JB4 něco nastavit pro automat?

Sorry že tak otravuju až bude vše hotové budeš mít u mě flašku dle tvého výběru za velkou pomoc.


Čau, s těma lambdama se zeptej spíš Polda06, taky tam psal, neo si projdi vlákno chip od kelleners nebo JB4, tam jsme to dost probírali.
Instalace JB4 je jednoduchá, prostě odpojíš zápornej na baterii a jedeš. Návod je na youtube i na N54tech.com kde se dozvíš všechno potřebný. Koukni se tam do N54 JB4 start here a pak do N54 ISO.......
Jinak jiná mapa by vadit neměla, prej JB umí vytlačit chip. Je to tam taky někde napsaný, já taky nevím, jestli tam mám origo, protože mi to měli v autochipu dávat do původního stavu, ale kdo ví co tam je. Taky se podívej jak se protahuje USB kabel ke spolujezdci, budeš muset vyndat ECU, ale není to složitý. Já to poprvé dělal 4h, podruhý sem to měl za hoďku.
Lambdy uvidíš, co bude hlásit JB za chyby. Pak si to dáš na notebook a stáhneš si JB4 soft kde to všechno je. A automatická úřevodovka se nastavue až v ISO softě, takže si budeš muset přehrát ten původní. Vše je na N54tech.com v sekci N54 JB4 start here. Já neměl žádný chybový kódy nic sem neměnil, akorát mi dělá problém ta šestka o který si už asi četl.
S tím co máš můžeš jezdit na mapu 2 ta má 14,5psi, cooler si ani nemuseĺ kupovat, možná sis měl koupit duální sání, ale já ho nemám a lítá to jak hovado.
S mapou 2 byses mohl přiblížit ke 400 hp. Mapa 1 je 13 psi, případně můžeš jezdit na mapu 5 autotune která se přízpůsobí úpravám a venkovnímu počasí, benzínu atd a ta tlačí 12-17.
Kdybysis nevěděl s něčím rady tak napiš...

Díky
Odpovědět