Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Jak poznám KO palivové čerpadlo?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#1 Příspěvek od lukepostulka »

Jednoduchý dotaz, zdá se mi, i když mi to připadá celkem vtipné :D že když ráno nastartuju auto, když stojí do kopce, tak mi padá volnoběh.

Spadne na cca 400-500 ot. jako by měl málo paliva, pak zasáhne ŘJ, vytočí motor na 1300, a pak to klesá klesá na kalsických 800. A pak to zase po pár sekundách pomalu spadne, takhle se to houpne asi 3x-5x a pak už to je OK.

Nikdy se mi to nestalo, jen teď, když jsem měl auto párkrát na kopečku (cca 35°) tak jsem si všiml že to nějak hapruje. Váhou to nebude, ta se projevuje houpáním (http://www.youtube.com/watch?v=3QpyE1E3oWs) u mě je to vyloženě uff uff trápení, a pak najednou to vystřelí (řj. "přidá plyn").

Může to mít souvislost s čerpadlem? Zdá se mi že auto jede i špatně do otáček, má strašně pomalou odezvu na plyn. Svíčky nové měsíc.
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#2 Příspěvek od johnyfly1 »

a filter je na tom ako? ale moze to byt vselico ine napr aj regulator tlaku paliva alebo nieco z elektronickych veciciek....no a cerpadlo zmeras tak ze odmeras na nom tlak :)
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4040
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#3 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Zdravím, chtěl bych se zeptat na jeden poznatek...

To že řeším problémy s výkonem už delší dobu je o mě známé, ale nějak jsem se na to vyprdnul a řeším jiné věci, ale na začátku měsíce jsem natankoval plnou nádrž.. auto furt líné... a teďka když mi stav nádrže klesnul skoro na rezervu, tak auto najednou jede 8O ... jel jsem si takhle v klídku v koloně na 2 tisíce otáček, najednou auto začlo zabírat ikdyž jsem měl pedál furt stejně a jel jsem po rovovině... ještě se nějak změnil zvuk motoru... mám prasklé těsnění u svodů takže když jsem vyočil motor slyšel jsem jen takové prdění a teďka se to prdění ztráci v takovém hlubokém hluku motoru.. prostě zní jak by asi měl...

Mohlo by mít tedy nějaké problémy čerpadlo? Já vím že radíte to změřit, ale já už fakt nevím kam mám jet aby mi to změřili=/
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#4 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Třeba se prasklina teplem zatavila :) Ale to bych vyměnil jako první přece, když mi ubírá výkon.
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4040
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#5 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

To ne že by to tam nebylo.. furt je to slyšet, ale motor má teď nějakej mohutnější zvuk při záběru, tak to to prdění nějak pohltí nebo ak to napsat:D

Myslíš, že prasklý těsnění u svodů může udělat takovou neplechu? Já vím že za ním je lambda ale při čtení live dat a zkoušce funguje lamda normálně i tak..
TeggyM3
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: ned 11.10.2009 00:00
Bydliště: Frýdek-Místek

#6 Příspěvek od TeggyM3 »

fabledwarrior píše:To ne že by to tam nebylo.. furt je to slyšet, ale motor má teď nějakej mohutnější zvuk při záběru, tak to to prdění nějak pohltí nebo ak to napsat:D

Myslíš, že prasklý těsnění u svodů může udělat takovou neplechu? Já vím že za ním je lambda ale při čtení live dat a zkoušce funguje lamda normálně i tak..
to si piš že muže, já měl praskly spoj vyfuku s malou dirkou mezi spojkou středního a zadního dílu a na výkonu to šlo znát..
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#7 Příspěvek od lukepostulka »

Možná ti to jelo líp protože jsi měl auto o 30 kilo lehčí :lol: dřív jsem tankoval vždycky plnou, ale teď už jedu jen po 500,- protože je to pak svižnější :D ale konec srandy - to čerpadlo by mě zajímalo kde se dá změřit, a hlavně jak a čím
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#8 Příspěvek od shade741 »

stačí to namlátit do googlu a vyjede nám video kde to má celýý natočený part 1 a 2 https://www.youtube.com/watch?v=MEaiphvqJVQ
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4040
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#9 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Ahaaa, az takhle je to slozity?o_O Ja myslel, ze hodim Tcko za palivovej filtr ktomu manometr, vytahnu si to za sterac a projedu se:D, Skoda ze neumim natolik anglicky.:-/
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#10 Příspěvek od shade741 »

nic složitýho na tom nevidím, V relé se člověk hrabat nemusí můžeš na pumpu dát natvrdo 12V. Popisuje to tam hodne ze siroka tzv jak pro blbce
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4040
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#11 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

No a teď mi řekni, kde seženu takový Tčko a manometr?
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#12 Příspěvek od shade741 »

tak měřák najdeš jednoduše- google seznam atp. případně náká prodejna kde mají věci k tlakovým zařízením atp, nic složitýho, já to seskládal z toho co bylo doma, opravdu to stačí namlátit do vyhledávače případně do daný prodejny brnknout :wink: t spojka viz- https://www.google.cz/search?q=t+spojka ... tQaG4oCwDg
Odpovědět