Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Prosim o pomoc pri koupi e36 328

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
tucnak
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: stř 02.01.2013 01:00
Klubové ID: 3501

#1 Příspěvek od tucnak »

Ahoj

Predem se omlouvam, pokud to sem nepatri, patri to jinam, je to uz jinde atd. Projizdel sem tu forum, a nenasel sem kam jinam s tim...


Potrebuju pomoct pri koupi e36 328cky. Jde mi o to, aby se na auto mrkl nekdo, kdo se v BMW vyzna, a vi jak ma znit motor, jak vypadaj dily z 6ti valce a tak (ano, je to prestavba 328/IS, je i tady v prodeji).

Nejde o to, ze bych neveril prodejci, ale bohuzel mam spatnou zkusenost s nakupem bez technika/ nekoho kdo vi na co kouka.

na stavu laku a podobnejch vecech mi nesejde, jde o stav motoru/ podvozku.

Samozrejme rad zaplatim benzin, naklady a nakou rozumnou castku za pomoc :)

Jinak auto o ktery mam zajem je kousek severne od Prahy, s tim ze na case by sme se snad nejak dohodli


Diky moc
tucnak
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: stř 02.01.2013 01:00
Klubové ID: 3501

#2 Příspěvek od tucnak »

Nikdo nic?

ja vim, ze sem tady novej, nijak moc neprispivam (nemam cim, neb zatim info spis shanim/ nasavam a nemam holt jak moc poradit :/) a tak. Ale postacil by tip na nekoho, kdo by umel/mohl/chtel...

Diky
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#3 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

A co kupuješ ? Hoď sem link.

Tady někoho oslov kolem Prahy, reference: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... forum&f=46
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4040
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#4 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Chtěl by koupit tu 328mičku od Garbinuse co je tady v inzerci.. ta s tím vykuchaným introšem.. jenže jak je to přestavba z ISa, tak ani garbinus neví, jestli někdo dával dozadu ty silnější poloosy nebo tam zůstali ty z IS a podobně...

Jelikož mám IS, tak se můžu podívat na svoje poloosy a porovnat to, ale to je tak vše co bych mohl no.. s 328mičkou jsem se nikdy ani nesvezl jako spolujezdec, takže ani nevím jak má táhnout a pod..
Joy
Registrovaný
Příspěvky: 617
Registrován: úte 05.03.2013 01:00
Bydliště: EU
Klubové ID: 3254
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Joy »

Sorry, ale fakt potřebuješ mechanika na prohlídku auta za 30k? 8O
tucnak
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: stř 02.01.2013 01:00
Klubové ID: 3501

#6 Příspěvek od tucnak »

Diky za odpovedi

auto od Garbinuse
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 01&start=0

U nej se bojim o motor. Pokud je to neco u ceho se da brat oprava do 5-10K, tak mi je to sumak, ale holt nepoznam pokud to bude neco vaznejsiho :/ Problem je ten, ze nad 5K otacek se nedostane, chova se jako by tam byl fuel-cut nebo neco takovyho. Udajne ma spatnou vahu vzduchu, tak je odpojena, ale to holt nepoznam


Co se toho jestli mechanika na auto za 30K: Posledne sem se pri vyberu nehezky spalil, a bohuzel to nebylo nic co bych sam poznal. Samozrejme ted sem si projel co nejvic infa se dalo, neco se naucil, ale porad nemam tu jistotu... :/

Je mysleny primarne jako fun-car, kterej musi obcas dat nakou cestu po silnici, takze aby to bylo minimalne trochu road-kosher. Ale pocitam s tim ze do toho jeste leccos narvu, a ze to nikdy nebude "pohodlny" auto.
Joy
Registrovaný
Příspěvky: 617
Registrován: úte 05.03.2013 01:00
Bydliště: EU
Klubové ID: 3254
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Joy »

Důvod toho, proč motor netočí nad 5tisíc otáček stejně jen okem nepoznáš, nejlíp by bylo přinést laptop a napíchnout to na diag. K tomu nejlíp asi Snejk, Miguel, nebo mentuli.
Jsou lidi co mají obrovský znalosti a asi by to odhadli, ale jistotu mít nebudeš.
A za 30k kupuješ v podstatě jen tu kastli a motor, takže bych do toho asi i investoval. Podvozek si zkontroluješ sám a nic víc na tom autě v podstatě neni. :lol:
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#8 Příspěvek od shade741 »

ohledne poloos, stačí mrknout do etka sou tam napsaný krásně rozměry silnější i slabší poloosy, takže zjistíš hned, ohledně toho vytočení otáček nad 5 tis, tak hledej tady na foru řešilo se to tady- chybí tam nějakej signál :wink:
tucnak
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: stř 02.01.2013 01:00
Klubové ID: 3501

#9 Příspěvek od tucnak »

Sedí. Kupuju kvuli kastli/podvozku/motoru:) A prave proto shanim nekoho s kabelem a laptopem, pripadne nekoho kdo rozumi/ umi aby vyrkl verdikt...

Diky za tipy, jdu otravovat :D
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Otázka je, jestli vůbec má zapojenou diagnostickou linku, když je to takhle přestavěný.

Pokud se nevytočí nad 5k otáček, tipuju to na motor s jednotkou původně z auta s ASC a bude to chtít vytáhnout signál rychlosti do ŘJ motoru např. z budíků. Stačí mrknout na ŘJ motoru a udělat si výpis výbavy podle VINka na štítku, podle mě to bude ono. Pokud tam je kat, tak může být ucpaný (viz Francisův případ), ale u téhle stavby bych předpokládal spíš chybu v elektrice.

Upřímně, jezdit na takovýhle bastl s diagnostikou je skoro zbytečné. Stejně se neodhalí ani půlka problémů spojených s tím, kdo a jak motor zastavoval. Takové auto je pro člověka z paneláku a bez dílny spíš za trest, to má smysl kupovat jen pokud tomu sám hovíš, jinak do toho zahučíš neskutečně. Až budeš kupovat hardyspojku, silentbloky motoru apod., tak ani nebudeš vědět, co tam vlastně je.

Můj soukromý názor, pokud potřebuješ odborníka na to, aby se na to jel s tebou podívat, radši o tom autě ani nepřemýšlej. Může to skončit jen několika způsoby:
a) dojezdíš to do mrtě a nebudeš řešit
b) budeš se v tom vrtat sám, naučíš se hafo o E36 a zahučíš do toho
c) budeš to někde servisovat a zahučíš do toho neskutečně, protože servis nebude mít od čeho se odpíchnout při volbě ND.
tucnak
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: stř 02.01.2013 01:00
Klubové ID: 3501

#11 Příspěvek od tucnak »

Ja doufam ve variantu D), chtel bych se na tom trochu naucit se v tom autu vrtat, otazka ale je, jestli je to na to vhodny exemplar :) Pripadne holt varianta A). Za ty prachy by to slo prejit i v relativnim klidu, pokud do toho hned neco brutalniho nenacpu....

Hej, a panelak vazne ne, to bych se skoro urazil :D


Kazdopadne diky za radu. Nejspis mas pravdu, ale znas ty nepoucitelny mladasy, co se do neceho zakoukaj... :D
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Jo, to je nejhorší. Nedáš si říct a vidíš se s klíčkama od bavoráka v kapse a jak někde driftuješ. Ale tak to většinou nedopadne. Spíš kopa vzteku, auto vhodný na rozebrání, spousta křiku a pláče.
Joy
Registrovaný
Příspěvky: 617
Registrován: úte 05.03.2013 01:00
Bydliště: EU
Klubové ID: 3254
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Joy »

Samozřejmě pokud to má jednotku no. :lol:

Já jsem na to koukal už dřív a sám bych do toho fakt nešel, za dvacku koupíš nevykuchanou 1,6tku, klidně se skurvenym motorem, nebo jenom opečovávanou kastli, do 10ti motor, zastavíš si to sám a máš to. Tim se toho naučíš absolutně nejvíc. A jestli Tě nepálí, že to rok bude stát v dílně, tak co víc si přát.
Jak píše FX, buď to dom*dáš, nebo do toho kilo až dvě zařveš. A to to furt nebude výstavní kousek.
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#14 Příspěvek od Jamall »

přitom ten motor pracoval kdysi v jedné z nejhezčích e36 co v ČR jezdili. Motor dostal v minulosti kompletní rozborku sborku do posledního šroubku
tucnak
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: stř 02.01.2013 01:00
Klubové ID: 3501

#15 Příspěvek od tucnak »

Jamall: Nemas nejaky info k predchozimu obalu na motor? Pripadne aspon navod kde zacit hledat?

FX: Driftovani me nastesti vubec nebere :D BMW me laka jako auto ktery se necha ridit, a dela to co mu volant/ plyn poruci. Na imidz/drifty/fast and furious sem dikybohu nikdy nebyl :)


Joy: Rok v dilen me nepali, ale do 1.6 cpat 2.8 motor bez vymeny vseho ostatniho mi prijde jako vetsi sebevrazda nez tohle... i kdyz....
TeggyM3
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: ned 11.10.2009 00:00
Bydliště: Frýdek-Místek

#16 Příspěvek od TeggyM3 »

tady ti to nikdo nechce vymluvit jen pokud si pořídíš takovéhle překopané auto tak nemužeš počítat s tím že se při řesení něčeho v budoucnu budeš mít o co opřít např ty díly :) pokud se chceš o E36 jako takové něco naučit, máš nejlepší si pořídit E36 v co nejpůvodnějším stavu, ale jistotu že si tam před tebou někdo nedělal v elektrice co se mu zachtělo nikdy mít nebudeš ;) U tohoto auta to más alespon jisté že tam nebudou věci tak jak mají být :D
Odpovědět