já bych na 100% řekl, že by ho dala má 0-200 za 11,3s. Nejela ta M6 hamman náhodou bez M button?Martyn píše:M6 F12 nas asi joo, Rikiho uz asi ne, nevim:)
Tady jsem jel ja kdysi sprintik pouze se sanim a JB3 jeste v te dobe s Hamman M6:)
http://www.youtube.com/watch?v=7LcWmkx0PIw
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Chip od Kelleners nebo JB4 ?
Este stale nemam prisposobeny soft a ani G5 novy tak sa len tak plazimIlikeU píše:V čechách jezdí m3 od G-power nedávno byla zas na prodej, přehazujou si jí jak horkej brambor.
Riki gratuluju k turbínkám, pořádně to otestuj a pak mi zase poradíš co a jak
Kolik vůbec tlačí ?
Uz si nahodil diff? Dnes som od nich objednat podvozok co vsetci vychvaluju tak uvidim ci je to take wow.
BTW isiel by niekto Diamodrace pripadne o rok Gumball 3000? Realne. Naklady 50:50. Startovne asi si kazdy zisti..
Reklamaciu mi uznali ale teraz sa dotahujem o viacnaklady ktore som mal. Tiez som premyslal nad B14 ale riskol som a idem do pevneho ktory je cca na predok o 12 mm a zadok o 2 mm nizsi. Udajne je to top pre E92. Tak o tyzden budem vediet. HPFP nemusim menit i ked uz je upgrade a walbro E85 pumpu mam tiez ale skusim to najskor bez nej. Terry bude musiet nejak upravit Mapu 5 aby som mohol pouzivat E85 s vyssim tlakom.
Ako dlho cakas na loziska? Je to urcite 2 tyzdne...
Ako dlho cakas na loziska? Je to urcite 2 tyzdne...
-
IlikeU
- Registrovaný
- Příspěvky: 724
- Registrován: pát 06.05.2011 00:00
- Bydliště: praha
- Klubové ID: 3095
chtělo by to vstřikování methanolu, tak jak to používají u stage 3. Dostane to z turba větší plnící tlak při stejné námaze.
Během tohoto týdne to budu mít nainstalované tak pak hodim fotky a ňáký videa. píšou 10-30% výkonu i kdyby 10% tak je to super.
Náhodou cestu do Prahy nemáš? Když už by jsme se v Brně sešli, chtěl bych porovnat tvé auto vs mé jakej je tam posun s těmi turby. pokud budeš mít 0-200 pod 11s což mi přijde nepravděpodobný ( ač ti to moc přeju) tak to objednam ihned a chci to taky
Pokud to bude slabší počkam až na zimu, nebo až mi lehnou turba.
Během tohoto týdne to budu mít nainstalované tak pak hodim fotky a ňáký videa. píšou 10-30% výkonu i kdyby 10% tak je to super.
Náhodou cestu do Prahy nemáš? Když už by jsme se v Brně sešli, chtěl bych porovnat tvé auto vs mé jakej je tam posun s těmi turby. pokud budeš mít 0-200 pod 11s což mi přijde nepravděpodobný ( ač ti to moc přeju) tak to objednam ihned a chci to taky
Pokud to bude slabší počkam až na zimu, nebo až mi lehnou turba.
riki18 píše:Ak by mi to islo pod 11 sek tak som extremne spokojny ale zase treba byt pri zemi. Urcite by to bolo moc zaujimave M5/M6 vedla seba.
tady je video, na 240kmh M5 trácí 1,1s oproti M6
http://www.youtube.com/watch?v=UnsyV_NeiXM
Metanolu sa nejak stranim. Nepotrebujem az taky vykon pretoze spojka... keby tak sa da pouzit spojkovy kos z M5 prevodovky, kedze je tiez 7 spd. DCT
Aspon mam chrobaka a budem zistovat
Objednal si snowperformance?
M5 by ste mali aj vy dat dole ako vidim casy
min traja
sem s nimi, rozbijeme ich ze budu smutni
) btw M5 F10 je moj buduco rocny ciel
))
Dalsia vec ktoru musim vyzdvihnut ze moje turba co maju asi pol roka, mozno viac su v 100% stave, ziadna vola a to dostavali tlak stale 17,5 na mapu 5. Takze v klude mozete davat. Najazdil som na nich urcite 15000 km, za rok cca 40000km.
Objednal si snowperformance?
M5 by ste mali aj vy dat dole ako vidim casy
Dalsia vec ktoru musim vyzdvihnut ze moje turba co maju asi pol roka, mozno viac su v 100% stave, ziadna vola a to dostavali tlak stale 17,5 na mapu 5. Takze v klude mozete davat. Najazdil som na nich urcite 15000 km, za rok cca 40000km.
-
IlikeU
- Registrovaný
- Příspěvky: 724
- Registrován: pát 06.05.2011 00:00
- Bydliště: praha
- Klubové ID: 3095
řešil jsem s nim že chci ty top co tam má, jedno stoji 112 liber ve fakture mam Hi-performance bearings.
Teď koukám na M3 od G power a má 720 koni a 100-200 za 6s
Tvá převodovka by měla mít launch contol takže těch 0-200 11s není nereálných uvidíme.
Už se těšim na časy a videa a logy
Já diamond ani gumball ňák nemusím.
Mám v plánu k moři a zpět. Zatím jsme 3 s BMW do léta se třeba ještě někdo přidá.
Teď koukám na M3 od G power a má 720 koni a 100-200 za 6s
Tvá převodovka by měla mít launch contol takže těch 0-200 11s není nereálných uvidíme.
Už se těšim na časy a videa a logy
Já diamond ani gumball ňák nemusím.
Mám v plánu k moři a zpět. Zatím jsme 3 s BMW do léta se třeba ještě někdo přidá.
K moři? A co pořádně projet alpské průsmyky...?IlikeU píše:řešil jsem s nim že chci ty top co tam má, jedno stoji 112 liber ve fakture mam Hi-performance bearings.
Teď koukám na M3 od G power a má 720 koni a 100-200 za 6s
Tvá převodovka by měla mít launch contol takže těch 0-200 11s není nereálných uvidíme.
Už se těšim na časy a videa a logy![]()
Já diamond ani gumball ňák nemusím.
Mám v plánu k moři a zpět. Zatím jsme 3 s BMW do léta se třeba ještě někdo přidá.
-
Marty_
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
He to jsem byl presne minuly rok - jeden den Pribram - Zall am See, tam prespani v penzionku a rano poctive:) v 6:30 vstavacka a v 7:00 uz na startu Grossglckner Hochalpenstrasse:)
Cesta nahoru paraaaaada, skoro prazdna silnice, krasne pocasko, nadhera:) nahore jsme se docela sekli a zpatky dolu jeli az asi po 9te, to uz byla docela tlacenice, opravdu doporucuju si privstat:) pak krasne pres dalsi prusmyky a horske cesty do Italie, odkud pres Slovinsko a dalsi okresky az na Istrii:)


Cesta nahoru paraaaaada, skoro prazdna silnice, krasne pocasko, nadhera:) nahore jsme se docela sekli a zpatky dolu jeli az asi po 9te, to uz byla docela tlacenice, opravdu doporucuju si privstat:) pak krasne pres dalsi prusmyky a horske cesty do Italie, odkud pres Slovinsko a dalsi okresky az na Istrii:)


divím se, že si troufáš mimo čr s těma foliema na předních oknech:) já jel do německa a pracně je sunaval:)Martyn píše:He to jsem byl presne minuly rok - jeden den Pribram - Zall am See, tam prespani v penzionku a rano poctive:) v 6:30 vstavacka a v 7:00 uz na startu Grossglckner Hochalpenstrasse:)
Cesta nahoru paraaaaada, skoro prazdna silnice, krasne pocasko, nadhera:) nahore jsme se docela sekli a zpatky dolu jeli az asi po 9te, to uz byla docela tlacenice, opravdu doporucuju si privstat:) pak krasne pres dalsi prusmyky a horske cesty do Italie, odkud pres Slovinsko a dalsi okresky az na Istrii:)
jenže když tě zastaví policajti tak asi těžko zjistí že tam nemáš kat, ale že tam máš folie to jo, navíc když všude jinde mají měřáky propustnosti a myslím že v rakousku nebo německu mimo pokuty nedovolí pokračovat v jízdě dokud nejsou odstraněný, nebo tě vykážou rovnou ze zeměIlikeU píše:fakt že bych je sundaval![]()
jinak když jsou katy venku, folie je to nejmensi.
