Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
335i E90 tunning motoru
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
http://www.forcedracing.cz/jb4-stage-3- ... 7/d-84186/ , tady teď vypadá cena docela rozumně. Co myslíte? 

Martyn píše:Ja jen tak ot, ale proc jste si vubec kupovali jb kdyz jezdite na mapu 0?:)
aby nám auto vydrželo o týden dýl než těm, co jezdí na mapu jinou

Já dřív jezdil na mapu 4 a když jsem chtěl tak si tam dal jinou. Ale když to auto je tak líný na tu čtyřku, že když potřebuju na to šlápnout, tak než to tam nacvakám......... jezdim furt na mapu 6.
Začlo mi něco chrastit ve výfuku, pod řidičem, jak kdyby tam lítaly plechovky a je to jen při záběru ( rozjezd )
Zkoušel jsem ještě wastegate dát na 40, dle Terryho je to hodnota blízko standard bmw. To se mi zdá kravina, protože když jsem to tam nastavil auto se tak zakuckalo až álem chcíplo, pak s eto uklidnilo, ale při každým nastartování jsou slyšet strašně wasty, takže mám 80 a je to v pohodě. Bez JB mi to nechrastilo, takže těžko tam je ve standardu 40
vladas335i píše:http://www.forcedracing.cz/jb4-stage-3-modul-bmw-335i-e90n54-07/d-84186/ , tady teď vypadá cena docela rozumně. Co myslíte?
nemyslíme, furt je to o cca 2tis víc než z USA ikdyž zaplatíš dph jako Martyn a budeš čekat kartší dobu. Do 14ti dnů bys to měl mít z usa tady a ušetříš 2 litry
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz jezdis normalne tak to skoro netlaci ani na petku. Ja mam pri bezne jizde boost maximalne nejakych 4-5psi:) az kdyz je potreba tak se ty kone proberou:) spotrebu taky nevidim rozdilnou.. Nevim no, ja jezdim uz jen na petku:)
Btw ted jak jsem objednaval to posledni jb tak jsem ho mel za 10dni doma:) terry posila do hodiny od zaplaceni, nechapu:D
Btw ted jak jsem objednaval to posledni jb tak jsem ho mel za 10dni doma:) terry posila do hodiny od zaplaceni, nechapu:D
Občas jsou ale na celnici previti a chtějí printscreen z PayPal nebo výpis z účtu.. Ne vždy se řídí částkou na faktuře..
Na mapu0 jsem jel proto, abychom porovnali e46 M3 a 335 a potom čipnuty golf gti a 335i. Protože na jakoukoli jinou mapu si mohli vychutnat tak akorát pohled na me pozadí
Jinak jezdím mapu1, prijde mi výrazně úspornější a dostatečná. Nehledě na to, že mapa5 je občas až příliš zběsilá
Na mapu0 jsem jel proto, abychom porovnali e46 M3 a 335 a potom čipnuty golf gti a 335i. Protože na jakoukoli jinou mapu si mohli vychutnat tak akorát pohled na me pozadí

Jinak jezdím mapu1, prijde mi výrazně úspornější a dostatečná. Nehledě na to, že mapa5 je občas až příliš zběsilá

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
Poldav6 píše:Vítej do klubuMně na začátku taky přišla jb4 moc složitá. Faktem je, že po její instalaci budeš možná řešit věci, které bys jinak neřešil.. Ale důležité je, že se máš na koho obrátit. Myslím že jsme spoustu věcí popsali ve vlákně, s JB4 v názvu.
Mám i DCI a minimálně to vypadá a syčí drsně.. Doporučuju.
Včera jsme porovnávali s E46 M3. Na sériový výkon, mapa0 jsem byl o trošičku pomalejší. Na mapu1 nebylo co řešit, od trojky jsem prostě začal ujíždět. V zásobě ještě byly další mapy, takže asi tak.
Asi by to ale ještě chtělo downpipes.. Ty udělají hodně, Ilikeu mi na stejnou mapu vždy dost poodjel, shodli jsme se že to je tím
Úplně první předpoklad je, že motor šlape jak má a nevyhazuje chyby. To je naprostý základ.
Ještě k těm downpipes od BMS. http://burgertuning.com/BMS_135_335_downpipes.html
http://www.burgertuning.com/BMW_135_downpipes.html
Jaké by jsi vzal?
Co zkušenosti typu STK ? (i když za posledních 10 let jsem byl reálně jednou

vladas335i píše:Poldav6 píše:Vítej do klubuMně na začátku taky přišla jb4 moc složitá. Faktem je, že po její instalaci budeš možná řešit věci, které bys jinak neřešil.. Ale důležité je, že se máš na koho obrátit. Myslím že jsme spoustu věcí popsali ve vlákně, s JB4 v názvu.
Mám i DCI a minimálně to vypadá a syčí drsně.. Doporučuju.
Včera jsme porovnávali s E46 M3. Na sériový výkon, mapa0 jsem byl o trošičku pomalejší. Na mapu1 nebylo co řešit, od trojky jsem prostě začal ujíždět. V zásobě ještě byly další mapy, takže asi tak.
Asi by to ale ještě chtělo downpipes.. Ty udělají hodně, Ilikeu mi na stejnou mapu vždy dost poodjel, shodli jsme se že to je tím
Úplně první předpoklad je, že motor šlape jak má a nevyhazuje chyby. To je naprostý základ.
Ještě k těm downpipes od BMS. http://burgertuning.com/BMS_135_335_downpipes.html
http://www.burgertuning.com/BMW_135_downpipes.html
Jaké by jsi vzal?
Co zkušenosti typu STK ? (i když za posledních 10 let jsem byl reálně jednou).
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
vladas335i píše:Poldav6 píše:Vítej do klubuMně na začátku taky přišla jb4 moc složitá. Faktem je, že po její instalaci budeš možná řešit věci, které bys jinak neřešil.. Ale důležité je, že se máš na koho obrátit. Myslím že jsme spoustu věcí popsali ve vlákně, s JB4 v názvu.
Mám i DCI a minimálně to vypadá a syčí drsně.. Doporučuju.
Včera jsme porovnávali s E46 M3. Na sériový výkon, mapa0 jsem byl o trošičku pomalejší. Na mapu1 nebylo co řešit, od trojky jsem prostě začal ujíždět. V zásobě ještě byly další mapy, takže asi tak.
Asi by to ale ještě chtělo downpipes.. Ty udělají hodně, Ilikeu mi na stejnou mapu vždy dost poodjel, shodli jsme se že to je tím
Úplně první předpoklad je, že motor šlape jak má a nevyhazuje chyby. To je naprostý základ.
Ještě k těm downpipes od BMS. http://burgertuning.com/BMS_135_335_downpipes.html
http://www.burgertuning.com/BMW_135_downpipes.html
Jaké by jsi vzal?
Co zkušenosti typu STK ? (i když za posledních 10 let jsem byl reálně jednou).
Ja mam bms dp´s a spokojenost, pasujou bezvadne a fungujou fajn:) zvuk skoro stock, malicko chraplavejsi, ale rozhodne ne hlucnejsi:)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
Martyn píše:vladas335i píše:Poldav6 píše:Vítej do klubuMně na začátku taky přišla jb4 moc složitá. Faktem je, že po její instalaci budeš možná řešit věci, které bys jinak neřešil.. Ale důležité je, že se máš na koho obrátit. Myslím že jsme spoustu věcí popsali ve vlákně, s JB4 v názvu.
Mám i DCI a minimálně to vypadá a syčí drsně.. Doporučuju.
Včera jsme porovnávali s E46 M3. Na sériový výkon, mapa0 jsem byl o trošičku pomalejší. Na mapu1 nebylo co řešit, od trojky jsem prostě začal ujíždět. V zásobě ještě byly další mapy, takže asi tak.
Asi by to ale ještě chtělo downpipes.. Ty udělají hodně, Ilikeu mi na stejnou mapu vždy dost poodjel, shodli jsme se že to je tím
Úplně první předpoklad je, že motor šlape jak má a nevyhazuje chyby. To je naprostý základ.
Ještě k těm downpipes od BMS. http://burgertuning.com/BMS_135_335_downpipes.html
http://www.burgertuning.com/BMW_135_downpipes.html
Jaké by jsi vzal?
Co zkušenosti typu STK ? (i když za posledních 10 let jsem byl reálně jednou).
Ja mam bms dp´s a spokojenost, pasujou bezvadne a fungujou fajn:) zvuk skoro stock, malicko chraplavejsi, ale rozhodne ne hlucnejsi:)
Super a cítíš zlepšení výkonu? Pořizoval jsi svody zároveň s jb3(4), nebo tam byla prodleva a došel jsi k závěru že s dp's to bude lepší?


Z těch dvou asi taky půjdu časem do BMS. Rozdíl asi bude jen ve zpracování..
STK no comment, žádná z úprav, o kterých se bavíme, není povolená pro provoz na silnici. Američani potom o svých 335 mluví jako o offroudech. Takže... my taky máme offroady, které občas nepřejedou ani kamínek na cestě
Mě by ty svody zajímaly hlavně kvůli prodlevě turba. Když jsme s IlikeU na uzavřené silnici porovnávali pinďoury, tak pro mě byl problém vychytat sešlápnutí plynu tak, aby na třetí zatroubení on nevystřelil a já čekal až se to všechno sebere. Pak to tak nějak vyšlo, musel jsem jemně zrychlovat...
Ale i tak mi vždy na stejnou mapu ujel.
STK no comment, žádná z úprav, o kterých se bavíme, není povolená pro provoz na silnici. Američani potom o svých 335 mluví jako o offroudech. Takže... my taky máme offroady, které občas nepřejedou ani kamínek na cestě

Mě by ty svody zajímaly hlavně kvůli prodlevě turba. Když jsme s IlikeU na uzavřené silnici porovnávali pinďoury, tak pro mě byl problém vychytat sešlápnutí plynu tak, aby na třetí zatroubení on nevystřelil a já čekal až se to všechno sebere. Pak to tak nějak vyšlo, musel jsem jemně zrychlovat...
Ale i tak mi vždy na stejnou mapu ujel.
Poldav6 píše:Z těch dvou asi taky půjdu časem do BMS. Rozdíl asi bude jen ve zpracování..
STK no comment, žádná z úprav, o kterých se bavíme, není povolená pro provoz na silnici. Američani potom o svých 335 mluví jako o offroudech. Takže... my taky máme offroady, které občas nepřejedou ani kamínek na cestě
Mě by ty svody zajímaly hlavně kvůli prodlevě turba. Když jsme s IlikeU na uzavřené silnici porovnávali pinďoury, tak pro mě byl problém vychytat sešlápnutí plynu tak, aby na třetí zatroubení on nevystřelil a já čekal až se to všechno sebere. Pak to tak nějak vyšlo, musel jsem jemně zrychlovat...
Ale i tak mi vždy na stejnou mapu ujel.
tak se samotnou JB nebude problém na STK přece. Když to dám na mapu 0 nemůžou být emise zvýšený
Tak to už by jsme mohly udělat pražský sraz N54
Downpipes jsou znat jak jsme zjistili na te uzavrene silnici s poldou
Náběh turba je okamžitý.
Až začnou parná bude znát i velký Intercooler. Vstřikování methanolu už dorazilo tak jsem zvědavej co to udělá
asi si do zásoby koupím pár poloos ať vždy nemusím čekat týden na dodání náhrádních dílů
Teď v sobotu je Panenský Týnec, tak kdyby někdo měl náladu.

Downpipes jsou znat jak jsme zjistili na te uzavrene silnici s poldou

Až začnou parná bude znát i velký Intercooler. Vstřikování methanolu už dorazilo tak jsem zvědavej co to udělá


Teď v sobotu je Panenský Týnec, tak kdyby někdo měl náladu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
IlikeU píše:Nevím čas ještě není určen. Sorry ale JB4 s mapou 1,2 mi fakt nestačí. Byl jsem rozhodlej nad GTR a všichni mě odrazujou. Tak jsem byl v BMW kdy bude 4ka a prej vůbec netuší. že na jaře 2014 bude nová X5 a 4ka až podzim 2014 nebo jaro 2015![]()
Tak jsem se rozhodl že zůstanu u 335i.
GTR je špica, je v garáži, bohužel otce a ještě s COBB

