Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

330d vs. 335d

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
beckham-
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: čtv 07.01.2010 01:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#1 Příspěvek od beckham- »

Zdravim,

nevim zda se to tady někde řešilo, pokud ano, hoďte odkaz a mažu příspěvěk. (Něco jsem četl u 5er, ale tam sou ty motory trošku jiné výkonově/hmotnostně a tudíž čísla budou jiná)

Ale zajímalo by mě rozdíl mezi 330d a 335d (E90-E92).
Dle http://www.cars-data.com se jedná o stejný motor?

Tudíž zkráceně 330d (170kW "čiplé" na 200kW) by mělo jet stejně jako 335d 210kW?

Otázka spotřeby u 330d uživatelé uvádějí od 6,5-7,5L/100Km
Ale u 335d je spotřeba o dost výše ...

Díky za info.
mike-ee
Registrovaný
Příspěvky: 548
Registrován: stř 09.09.2009 00:00
Bydliště: těrlicko
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od mike-ee »

Když to vemu od konce tak spotřeba je velmi individuální. Za 6,5 jezdim s 320d... Ale dá se s 330d jezdit za 7-8l v reálu , 335 d nemám své info ale kolem 8l se dá jezdit taky. V X6ce mám zkušenosti při jízdě po okreskách na tempomat kolem 100km/h do Tater od nás za 8,6. Nějakých 200km...

Obecně když načipuješ 330d tak pojede podobně, ale chce to kvalitní čip, vetší péče o auto a je to vždycky kompromis... Výhodou u 330d může být manuál. Ale pokud to chceš na výkon nečekej že to bude lítat za 8...

335d se dá případně taky upravit a zase to bude jinde...

Osobně bych řešil jestli chci automat, manuál a pak bych vybíral a bral bych to v nejlepši kondici a s výbavou co se mi bude líbit.

330i nic? :)
beckham-
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: čtv 07.01.2010 01:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#3 Příspěvek od beckham- »

mike-ee píše:Když to vemu od konce tak spotřeba je velmi individuální. Za 6,5 jezdim s 320d... Ale dá se s 330d jezdit za 7-8l v reálu , 335 d nemám své info ale kolem 8l se dá jezdit taky. V X6ce mám zkušenosti při jízdě po okreskách na tempomat kolem 100km/h do Tater od nás za 8,6. Nějakých 200km...

Obecně když načipuješ 330d tak pojede podobně, ale chce to kvalitní čip, vetší péče o auto a je to vždycky kompromis... Výhodou u 330d může být manuál. Ale pokud to chceš na výkon nečekej že to bude lítat za 8...

335d se dá případně taky upravit a zase to bude jinde...

Osobně bych řešil jestli chci automat, manuál a pak bych vybíral a bral bych to v nejlepši kondici a s výbavou co se mi bude líbit.

330i nic? :)


Díky za info.

Brácha chce "cool" auto na delší trasy (Německo) a já mám 335i coupe, proto je jasný, že by se jednalo o vůz coupe, ptž vzhledově je úplně jinde než sedan, či kombik .... (320d sedan 120Kw jsem vlastnil), takže vím, o čem mluvím.

Samozřejmě, že 330i coupe (190Kw do plynu) by bylo nejlepší řešení, ale takové se na netu neprodává a je to nedostatkové zboží.

Tudíž se musí poohlížet po něčem jiném, co aspoň nějak pojede a neseže ho to. A proto 330d/335d.

335d jsou ještě dost drahé oproti 330d krásně vybavené, ( http://www.sportovnivozy.cz/40716-bmw-3-330da-m-paket ) ohledně zvuku by se to řešilo částečně nějakým tlumičem, či tak něco na vejfuku, aby to nechrochtalo jak oktávka :D

Tak zjišťuji info zde, kde jsou ty informace nezkreslené médii....
wiperko
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pon 13.05.2013 00:00

#4 Příspěvek od wiperko »

330d jedno turbo, 335d twin turbo.
Takze 330 je 330 a 335 je 335 protoze je to twin turbo.
mike-ee
Registrovaný
Příspěvky: 548
Registrován: stř 09.09.2009 00:00
Bydliště: těrlicko
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od mike-ee »

koukal jsem že rozdíl v ceně se pohybuje třeba až 100 tis http://www.sportovnivozy.cz/39120-bmw-3 ... et-navi-st ikdyž vím, že tady zase kluci neprodávaj žádné špatné auta. Ale cenovka je jinde.

Koukal jsem taky třeba na úpravu od BSR kteří za 24 tis udělají z 330d 285 hp (prakticky stejně jako 335d) ale mají tam odměřené hodnoty pružného zrychlení.

_________________330d 285hp_________335d 286hp

80-120 na trojku______3.7s______________3.7s
80-140 na čtyřku______5.9s______________7.1s
100-150 na čtyřku_____5.4s______________6.1s

Pokud by se sehnal pěkný kus 330d s nájezdem kolem těch 100tis asi bych se nebál to poladit, ikdyž nevím jestli až takhle, ale BSR má dlouholetou tradici a pokud by to jelo takhle, asi bych to neřešil. Možná bych to zkusil zkonzultovat s nějakým opravdu odborníkem .

Pocitově jinak nemá 35d prakticky žádnou turbodíru a rychlejší/lepší odezvu na práci s plynem na nafťák opravdu dobrá práce...

Bude to asi o kusu, výbavě a ceně. Při tom delším cestování si myslím, že by se mohla projevit lepší spotřeba 330d, i když si troufám tvrdit, že při delší cestě konstantní rychlosti ten rozdíl bude tak max 1l ale nemám 335d jak jsem psal dříve tolik odzkoušenou...

Asi bych vybíral podle požadavků a rozpočtu, jak vidno dá se dohnat výkon čipem. Náklady na servis budou podle mně totožný(ikdyž u čipu bych počítal s kratšími intervaly na olej což se může promítnou), pouze je tam navíc 2. turbo které je menší takže to a věci kolem něj jsou potencionálně dražší, ale kdo ví kdy a jestli se něco vysype že :)
beckham-
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: čtv 07.01.2010 01:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#6 Příspěvek od beckham- »

mike-ee píše:koukal jsem že rozdíl v ceně se pohybuje třeba až 100 tis http://www.sportovnivozy.cz/39120-bmw-3 ... et-navi-st ikdyž vím, že tady zase kluci neprodávaj žádné špatné auta. Ale cenovka je jinde.

Koukal jsem taky třeba na úpravu od BSR kteří za 24 tis udělají z 330d 285 hp (prakticky stejně jako 335d) ale mají tam odměřené hodnoty pružného zrychlení.

_________________330d 285hp_________335d 286hp

80-120 na trojku______3.7s______________3.7s
80-140 na čtyřku______5.9s______________7.1s
100-150 na čtyřku_____5.4s______________6.1s

Pokud by se sehnal pěkný kus 330d s nájezdem kolem těch 100tis asi bych se nebál to poladit, ikdyž nevím jestli až takhle, ale BSR má dlouholetou tradici a pokud by to jelo takhle, asi bych to neřešil. Možná bych to zkusil zkonzultovat s nějakým opravdu odborníkem .

Pocitově jinak nemá 35d prakticky žádnou turbodíru a rychlejší/lepší odezvu na práci s plynem na nafťák opravdu dobrá práce...

Bude to asi o kusu, výbavě a ceně. Při tom delším cestování si myslím, že by se mohla projevit lepší spotřeba 330d, i když si troufám tvrdit, že při delší cestě konstantní rychlosti ten rozdíl bude tak max 1l ale nemám 335d jak jsem psal dříve tolik odzkoušenou...

Asi bych vybíral podle požadavků a rozpočtu, jak vidno dá se dohnat výkon čipem. Náklady na servis budou podle mně totožný(ikdyž u čipu bych počítal s kratšími intervaly na olej což se může promítnou), pouze je tam navíc 2. turbo které je menší takže to a věci kolem něj jsou potencionálně dražší, ale kdo ví kdy a jestli se něco vysype že :)


Hezky napsané, ty doložené naměřené hodnoty jsou velmi pěkné a jsou k zamyšlení ...

335d je právě o +- 100 tisíc dražší, a tak těch "pár" kaček za kvalitní chip nehraje takovou roli. A ještě bych se právě obával těch dvou turb :/

Chceme se jet právě na tu 330d podívat, ptž ta cena se nám zdá nějak podezřele nízko...

Jinak nahodím ještě jedno téma...

Měl jsem A5 176Kw a ta byla upravená chipem a Miltek výfukem na cca 220kw a něco kolem 600NM - jak je možné, že tento motor 3.0.TDI se dá takhle zvýšit a kvalitnější motor od BMW 330d (170kw) se na takovou hodnotu nedostane? Všude je pomocí chipu garantován výkon kolem 200kw :/ výfuk těžko přidá 20kw... to mi vážně nejde do hlavy ... (nebavme se o konkurenci v podobě 335d to je twin-turbo)

P.S. byla to hrozná raketa i s hezkým zvukem.
Pro nevěřivce - přidávám video přímo od předchozího majitele: http://www.youtube.com/watch?v=nlPtsUEgtMo tímto mě dostal ...
mike-ee
Registrovaný
Příspěvky: 548
Registrován: stř 09.09.2009 00:00
Bydliště: těrlicko
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od mike-ee »

Každý motor má nějaké možnosti. Jde o to, že výrobce ten motor nějak zkonstruuje, pak na něj vyvíjí právě nějaký svůj chip(kolik paliva, vzduchu atd) a pak hledají rozumný kompromis dostatečného výkonu a zároveň kvality pro širokou veřejnost a výdrž.
Pak si to vezmou do parády tuningové firmy a zkoušejí posunout tuto hranici někam dál, kde to pořád bude bezpečné ale přitom už to bude chtít více opatrnosti a lepší údržbu. Jde o to že asi z 330d už asi víc jak těch 200-210 kW nejde vytřískat v dané sestavě a taky ta úprava kterou jsem nahodil má 615NM a převodovky mají taky svoje možné maxima. Určitě by šel výkon 330d dál ale už by to požadovalo nejspíš nějaké HW úpravy.

třeba nová 330d už má v základu 190kW a vůbec bych se nedivil kdyby z toho šlo taky udělat pěknou raketu.

Jinak teda zvuk na A5 musím smeknout na nafťák. Jinak ta firma BSR dělá i na A5 210kW. Každý úpravce podle sebe :)
beckham-
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: čtv 07.01.2010 01:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#8 Příspěvek od beckham- »

mike-ee píše:Každý motor má nějaké možnosti. Jde o to, že výrobce ten motor nějak zkonstruuje, pak na něj vyvíjí právě nějaký svůj chip(kolik paliva, vzduchu atd) a pak hledají rozumný kompromis dostatečného výkonu a zároveň kvality pro širokou veřejnost a výdrž.
Pak si to vezmou do parády tuningové firmy a zkoušejí posunout tuto hranici někam dál, kde to pořád bude bezpečné ale přitom už to bude chtít více opatrnosti a lepší údržbu. Jde o to že asi z 330d už asi víc jak těch 200-210 kW nejde vytřískat v dané sestavě a taky ta úprava kterou jsem nahodil má 615NM a převodovky mají taky svoje možné maxima. Určitě by šel výkon 330d dál ale už by to požadovalo nejspíš nějaké HW úpravy.

třeba nová 330d už má v základu 190kW a vůbec bych se nedivil kdyby z toho šlo taky udělat pěknou raketu.

Jinak teda zvuk na A5 musím smeknout na nafťák. Jinak ta firma BSR dělá i na A5 210kW. Každý úpravce podle sebe :)


No ta A5 bylo právě parádní autíčko a takové by chtěl i bratr, aby tak jelo a mělo i zvuk...spotřeba byla horší než 330d, ale bylo to 4*4, vzhled do S5ky i sportovní podvozek apod.

Takže radši zjišťuji všemožné informace o tomto motoru a vše kolem něho, včetně jeho možností (chipu, úprav), aby nakonec neskončil u té A5ky :D ale upřednostňuje BMW...
beckham-
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: čtv 07.01.2010 01:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#9 Příspěvek od beckham- »

Nepřipadá Vám ta cena nějak podezřele nízko? Na to jak auto vypadá? Sice má najeto 175t, ale za 299t? Oproti jiným o dost nižší cena...

http://www.tipcars.com/bmw-rada_3/coupe ... 20526.html


Jinak tenhle kousek by taky šel, bohužel je rezervován..
Zvuk atmosférického šestihrnku ... to by kousnul i sedana...

http://www.sportovnivozy.cz/40166-bmw-3-e90-330i
mike-ee
Registrovaný
Příspěvky: 548
Registrován: stř 09.09.2009 00:00
Bydliště: těrlicko
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od mike-ee »

té 330d bych se asi trošku bál a přistupoval bych velmi opatrně... Je tam dodělávaný zadek z 335d (dvě koncovky) je tam dodělavanej volant protože pádla nejsou origo, je na tom polepena fólie, je to původem Ital (což samo o sobě nemusí nic znamenat ale né všichni snesou italský BMW). Zase dokud to auto někdo neuvidí živě tak se nedá říct jestli je to opravdu nehavarované. Ale jestli to někdo přivezl z Itálie a ještě to prodává na bazaru za tuhle cenu tak bych se toho trošku bál. Raději ať mi přiznají že to bylo bouchnuté ale opravené v BMW a doloží faktůry než ať mi někdo tvrdí že to je nehavarované a pak mně někdo ťukne a rozpadne se půl auta.

Jinak ta 330i je nádherná je to sice už 2005ka ale pokud auto mělo servis tak to nic neznamená ani třeba pro ten automat. Být to manuál tak mám co dělat abych to neměnil za 320d :roll: Sice je taky dost nízko ta cena ale je to 8 let nájezd těžko říct každý jezdí nějak to se nedá hádat. Pokud to je motorově v pořádku, převodovka bude ok v klidu i pod zátěží a podvozek pokud tam nejsou nějaké šméčka tak by to mohla být hezká koupě.

Ale je lepší si prostě vytipovat auta, vzít mechanika a udělat si prostě den dva, projezdit ty auta a pak se člověk rozhodne. I chování prodejce může být náznak toho jestli už to auto chce mít rychle z placu nebo ví že prodává seriózní auto...
beckham-
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: čtv 07.01.2010 01:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#11 Příspěvek od beckham- »

mike-ee píše:té 330d bych se asi trošku bál a přistupoval bych velmi opatrně... Je tam dodělávaný zadek z 335d (dvě koncovky) je tam dodělavanej volant protože pádla nejsou origo, je na tom polepena fólie, je to původem Ital (což samo o sobě nemusí nic znamenat ale né všichni snesou italský BMW). Zase dokud to auto někdo neuvidí živě tak se nedá říct jestli je to opravdu nehavarované. Ale jestli to někdo přivezl z Itálie a ještě to prodává na bazaru za tuhle cenu tak bych se toho trošku bál. Raději ať mi přiznají že to bylo bouchnuté ale opravené v BMW a doloží faktůry než ať mi někdo tvrdí že to je nehavarované a pak mně někdo ťukne a rozpadne se půl auta.

Jinak ta 330i je nádherná je to sice už 2005ka ale pokud auto mělo servis tak to nic neznamená ani třeba pro ten automat. Být to manuál tak mám co dělat abych to neměnil za 320d :roll: Sice je taky dost nízko ta cena ale je to 8 let nájezd těžko říct každý jezdí nějak to se nedá hádat. Pokud to je motorově v pořádku, převodovka bude ok v klidu i pod zátěží a podvozek pokud tam nejsou nějaké šméčka tak by to mohla být hezká koupě.

Ale je lepší si prostě vytipovat auta, vzít mechanika a udělat si prostě den dva, projezdit ty auta a pak se člověk rozhodne. I chování prodejce může být náznak toho jestli už to auto chce mít rychle z placu nebo ví že prodává seriózní auto...


Díky za rady...

Dneska to už bez toho "technika" ani nejde :/ bohužel ...

U toho prvého si říkáme podobné věci a projet se na otočku do Olomouce se mi moc nechce :/

Na to druhé jsme volali a je tam do úterý rezervace, dle hovoru seriózní člověk, pak se na to můžeme přijet podívat...

Na Slovensku mají hodně pěknou kárku:

http://bmw-rad-3.autobazar.eu/cz/330-i-id4228800.html

Ten interiér je lahůdka, vše vypadá perfekt...ale jak jsem říkal výše, projet se na Slovensko na otočku a zjistit, že auto je passe ...
beckham-
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: čtv 07.01.2010 01:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#12 Příspěvek od beckham- »

Pak se uvažuje i o tomto...ptž ta výbava je lahůdková, majitel dle hovoru na úrovni, otázka ceny atd.. vždy se s tím dá něco dělat...Zítra se na to jedem mrknout. Cenová relace bráchy je do 400t.

http://www.sportovnivozy.cz/39871-bmw-5 ... -maxvybava
Joj
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: úte 18.12.2012 01:00

#13 Příspěvek od Joj »

Chlapi nechci nikoho pohorsovat ale kdyz. to tak vezme te z blbe 1.9tdi dostanete 250koni mozna vice chipem nejake mensi upravy tak s toho 3.0d musi jid deleko vice jak chip tak i upravamy.ja mam 330d 2008 a jdu chipu i do nejake upravy.treba racechip u dava u 330d max kolem 220kw a to je uz dost na to ze to je 330d verim tomu ze jde vice .pokud clovek kupuje auto tak musi vedet co chce a neze si koupi treba 320d a pak s toho chce raketu.z rovna at koupi 335i zbran na cestu .jen blbe 330d na chipu dela pekny bordel na ceste.jeli malo at koupi m3 a je.
mike-ee
Registrovaný
Příspěvky: 548
Registrován: stř 09.09.2009 00:00
Bydliště: těrlicko
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od mike-ee »

Tak viděl jsem ještě větší kraviny když to tak řeknu. Však jsem psal že jenom na čipu uděláš u 330d 210kW. Jde o to, že to auto má být na dlouhé cestování takže to chce i nějakou spolehlivost atd atd.... A nvm co tady kroutíš 320d, o tom tady nikdo ani neuvažoval...Co se týče nákupu...

Hlavní problém je 330d vs 335d cena vs cena za úpravy a následný servis.

Ono totiž když uděláš chip, tak každý rozumný úpravce by ti měl minimálně doporučit měnit olej a další věci ve zkrácené lhůtě. Je to právě o tom jak se člověk chce k autu chovat, používaní, jaké chce mít třeba náklady....

doporučovat 335i resp M3 to je snad logická posloupnost, ale asi se nebudeme bavit o spotřebách 7-8l....

:roll:
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#15 Příspěvek od IlikeU »

Nevidím jediný důvod proč jít do 330D vs 335D

Identický motor, stejný obsah.

Cena ojetých aut je velice podobná.

335D po chipu má o 100nm víc než 330D po chipu

335D je pro znalce a každý kdo tomu rozumí bude vědět že to neni jen auto.

jinak jen pro informaci s 335i pri normalni jizde budes jezdit za 9 to bych ten litr navic objetoval a skocil do benzinu.

Doporučuju se svézt v 335D a pak v 330D.
Joj
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: úte 18.12.2012 01:00

#16 Příspěvek od Joj »

Ano sorry nevim proc to sem seru 320d ale najde se inteligent ktery sem bude psat nejeke bludy.

kazdy obsah ma svuj interval oleje atd u originalu. ale jakmile to jde na ten chip tak to jde skoro polovinu dolu co udava vyrobce.kdyz bmw dama 30tisic na olej po chipu jdes na 15tis.

ale jako mo je zkusenost 330d je rozumna volba solidni spitreba a jizda taky neni spatna a kdyz to se poladi tak to staci.
beckham-
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: čtv 07.01.2010 01:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#17 Příspěvek od beckham- »

Rozhuduje se mezi 330d/335d coupe a ještě nějakou hezkou 330i (coupe se sehnat nedá), takže sedan hezky v M-paketu, který by následně šel do LPG.

Co se týká 335i tu vlastním já a o té se neuvažuje, to je žrout benzínu ...
Zážitkově a zvukově apod. je někde jinde než 99% aut, ale platí se za to ...
A na dlouhé cesty nebude 335i to pravé a je to tzv. zbytečný luxus...

Proto tedy jestli dát o 100t méně do 330d a udělat kvalitní chip/výfuk
a nebo vysolit více za 335d, či 330i ale pouze "sedan" 190kw do LPG...
Také kouká po 550i, které sou 3 na netu v relaci do 400t.
Odpovědět