Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

saní z 325i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
DanHKS
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pon 22.04.2013 00:00

#1 Příspěvek od DanHKS »

Zdravím všechny :) tak je to týden co jsem si dovezl svoje první BMW
je to 328i a po dlouhém pročítaní tohoto fora jsem se dočetl o navýšení výkonu výměnou sacích parohu z 325i na 328i něco málo jsem si přečetl
Ale snad bych se chtěl jen zeptat lidí co s tím mají zkušenosti a už to mají na autě udělané.

1, stačí koupit jen sací svody nebo je potřeba vyměnit i klapku z 325i
2. co vše je potřeba upravit a na co vše si dát pozor

Děkuju moc za každou radu :)

Snad se chci jen optat jestli je dobrej nechat udělat remap jednotky (čip) v kombinaci s upravou tech sacích svodů :) díky :)
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Pročti si http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68063 včetně všech odkazů co tam najdeš a pak se ptej.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#3 Příspěvek od shade741 »

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... &start=150 víc už toho snad ani napsat nejde :wink:

ááá byl si rychlejší :D
DanHKS
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pon 22.04.2013 00:00

#4 Příspěvek od DanHKS »

Ok díky :)
DanHKS
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pon 22.04.2013 00:00

#5 Příspěvek od DanHKS »

Jen teda jakej máte názor na přemapování jednotky (chip) ? ano nebo ne ?
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#6 Příspěvek od shade741 »

osobně pokud bych hejbal se sáním, vejfukem atd nechal bych to upravit následně na dané specifikace, ale proboha fakt od někoho kdo ví jinak sou to peníze vřiti, ohledně chipu u atmosfér a téhle problematice sou toho tady další 4 tuny témat např http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... light=chip a další...

Něž bych šel chipovat, tak bych se ujsitil, že motor, čidla atd sou ve 100% stavu, ono kolikrát než nějaký čip udělají divy i obyčejnější věci, a ješte u atmošky bych stím hýbal pouze pokud budu upravovat další věci, výfuk, sání atp, a hlavně musím vědět co od toho vejfuku chci žádnej univerzál nění :wink:
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4041
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#7 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Když už si vyměníš to sání a výfuk, tak potom hlavně nejezdi do těch firem, kde ti nahrají jakýsi upravený soft kterej jim fungoval na věšině vozů. Fakt si vyhlídni někoho, kdo to upraví akorát na míru tvého auta...
DanHKS
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pon 22.04.2013 00:00

#8 Příspěvek od DanHKS »

Zaujala mě firma Bit-power .... sice je to celkem pálka ale zase ti to všechno odměří na brzdě tak víš kolik to je čistej výkon jinak výfuk nechám. takovej jakej je jen chci dělat čip a sání. maximalně vyměnim filtry olej a svíčky.
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#9 Příspěvek od shade741 »

no tak jestli by mě nahonili na mý e36 325 celejch 12 kW jen tak na starý atmosféře tak nevím co tam stím autem udělaj :roll: četl si vůbec to téma na který sem ti tu hodil odkaz?

Btw jestli to mermomocí chceš tam mi dej těch 12 klacků a já ti tam namontuju kalkulačku :lol: to bude teprv placebo efekt

za 12 tis bych radeji dal svody, udělal teda to sání, vyvedl pěkně náfuk vzduchu k odstíněný hrušce, dal nový svíce nechal pročistit vstřiky a vyměnil vnich sítka, a pak si teprve troufám říct, že by to mělo nákej znatelnej efekt

a až pak následně zajet k NĚKOMU KDO TO UDĚLÁ NA MÍRU TÉHLE ÚPRAVĚ AUTA a ne někam kde si hned přečteš že ti tam vykouzlí x kW navíc když to auto vživotě neviděli :roll:
Thomeeno23
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: stř 13.05.2009 00:00
Bydliště: JC
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Thomeeno23 »

hlavně mne zaujalo že jsi si před týdnem dovezl svoje první BMW, ještě k tomu 328i a hned uvažuješ o podobných pikačovinkách (tím tyto úpravy nechci hanit) kdyby ses pořádně radši s tím autem seznámil a zjistil co kde a jak funguje.Nevím tedy jestli jsi předtím neměl třeba camaro ss :D ale myslím že na seznámení s BMW je b28 sama o sobě svým charakterem dostačující
onlybimmers
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 22.05.2011 00:00

#11 Příspěvek od onlybimmers »

shade741 píše:no tak jestli by mě nahonili...
ma pravdu ten chlapec :) za 12 tacu si dovedu predstavit daleko jinaci vanoce pro myho bimmera :D jinak bych vedel o profi namapovani jednotky primo na miru za temer polovinu... paan je herr mekanik primo na BMW
DanHKS
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pon 22.04.2013 00:00

#12 Příspěvek od DanHKS »

No ja nevím co si mám o tom myslel jo když tu čtu o lidech který si udělaj saní z M50 Na 328. a daj si tam čip a píšou o tom jak to pěkně jede a na sprintech stím porážej kupa jinejch a naopak jsou tu lidi co říkají že čip je Placebo tak co si o tom mám myslet. Jako já opravdu nevím je jasný že na čip musí jít motor co je v kondici a ne nějaka utahana 328 co je před zdechnutím a cpát do toho čip.

Nebo to samé problematika sacích svodů... jední píšou že je to na níc že se stratí spodek další píšou že je to super a motor jede líp v celím rozsahu otáček. a zase jsem tak kde jsem byl. Tak že mám akorád zamotanou hlavu a nevím čemu mám teda veřit. Dobře dát motor do dobrýho stavu je základ ale co dál.
DanHKS
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pon 22.04.2013 00:00

#13 Příspěvek od DanHKS »

Thomeeno23 píše:hlavně mne zaujalo že jsi si před týdnem dovezl svoje první BMW, ještě k tomu 328i a hned uvažuješ o podobných pikačovinkách (tím tyto úpravy nechci hanit) kdyby ses pořádně radši s tím autem seznámil a zjistil co kde a jak funguje.Nevím tedy jestli jsi předtím neměl třeba camaro ss :D ale myslím že na seznámení s BMW je b28 sama o sobě svým charakterem dostačující
:) no já nevím ale já nebudu čekat na to až mi auto dá svolení :D že ho mužu upravovat :) dokud je čas a jsou prachy tak do toho pujdu :)
DanHKS
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pon 22.04.2013 00:00

#14 Příspěvek od DanHKS »

onlybimmers píše:
shade741 píše:no tak jestli by mě nahonili...
ma pravdu ten chlapec :) za 12 tacu si dovedu predstavit daleko jinaci vanoce pro myho bimmera :D jinak bych vedel o profi namapovani jednotky primo na miru za temer polovinu... paan je herr mekanik primo na BMW
:) nějakej kontakt by byl ? :) Dík
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#15 Příspěvek od shade741 »

tak je to otázka priorit, proto jedni píšou že je to fajn úprava a druzí ne, a btw lidi toho nakecají :lol: dokud mi někdo neukáže graf z tý samý brzdy před i po a podobně tak to může být cokoliv, i to placebo :wink:
Odpovědět