Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Chip od Kelleners nebo JB4 ?
Martyn píše:To nam zere stejne:) vzhledem k vykonu to fakt zere prd:) ja taky dlouhodobe kolem 12ti a to pomalu fakt nejezdim:)
Ac nejsem honic desetinek tak rekord mam pod 6l prumeru na 100km useku - dalnice pod ledem, stabilne 80-90kmh:o) jde to:)
Vse podle bc, jinak spotrebu nejak neresim uplne..
Myslím že tahle spotřeba už není žádná hitparáda na tenhle výkon. Nový AMG E63 má tabulkovou při 557hp 9,8l E500 408hp 8,9l.....M5 F10 9,9.
335i s N54 motorem má v tabulkách 9,2 při 306hp. Záleží, jaká je pak ale skutečnost no, každopádně papírový hodnoty jsou u nových extra výkonných motorů už hodně nízké hodnotě
bmw335 píše:Martyn píše:To nam zere stejne:) vzhledem k vykonu to fakt zere prd:) ja taky dlouhodobe kolem 12ti a to pomalu fakt nejezdim:)
Ac nejsem honic desetinek tak rekord mam pod 6l prumeru na 100km useku - dalnice pod ledem, stabilne 80-90kmh:o) jde to:)
Vse podle bc, jinak spotrebu nejak neresim uplne..
Myslím že tahle spotřeba už není žádná hitparáda na tenhle výkon. Nový AMG E63 má tabulkovou při 557hp 9,8l E500 408hp 8,9l.....M5 F10 9,9.
335i s N54 motorem má v tabulkách 9,2 při 306hp. Záleží, jaká je pak ale skutečnost no, každopádně papírový hodnoty jsou u nových extra výkonných motorů už hodně nízké hodnotě
M5 F10 má 8 st. automat a nemůžeš srovnávat technologii 2013 s 2006.
Navíc když jsem měl bawo v serii první týden tak jsem jezdil kolem 8l/100.
IlikeU píše:bmw335 píše:Martyn píše:To nam zere stejne:) vzhledem k vykonu to fakt zere prd:) ja taky dlouhodobe kolem 12ti a to pomalu fakt nejezdim:)
Ac nejsem honic desetinek tak rekord mam pod 6l prumeru na 100km useku - dalnice pod ledem, stabilne 80-90kmh:o) jde to:)
Vse podle bc, jinak spotrebu nejak neresim uplne..
Myslím že tahle spotřeba už není žádná hitparáda na tenhle výkon. Nový AMG E63 má tabulkovou při 557hp 9,8l E500 408hp 8,9l.....M5 F10 9,9.
335i s N54 motorem má v tabulkách 9,2 při 306hp. Záleží, jaká je pak ale skutečnost no, každopádně papírový hodnoty jsou u nových extra výkonných motorů už hodně nízké hodnotě
M5 F10 má 8 st. automat a nemůžeš srovnávat technologii 2013 s 2006.
Navíc když jsem měl bawo v serii první týden tak jsem jezdil kolem 8l/100.
já měl nejmín 9,2 dlouhodobej průměr. Já měkde zas četl že když jedeš na 2 bez downpipe, že tam můžeš něco posrat...ale to sou vždycky jen dedukce někoho někde, co si myslí atd....Jen by mě zajímalo jestli je JB fakt tak chytrá a na mapu 5 se nic nemůže posrat.
V něděli jsem jel pomalu přes dlažební kostky a koleje, pak dal na dvojku plyn na podlahu a ono se skoro nic nedělo, řikám si, proč to sakra nejede? A já tam měl mapu 4....Je to hrozná lemra, když je člověk zvyklej na jinou

IlikeU píše:ISO 19 je oprava nake chyby, jinak je stejna jak ISO 18, tu chybu co tam pise mi to nedela, zustanu u ISO 18
A ta 18 ti šlape v poho?? Já bych jí tam nejradši zase zkusil nalejt i když mam obavu aby se mi to zase nerozhodilo,páč na tu 16 mi to vrže když se probudí jednotka jak kolovrat..
vrzání mám taky jinak vše funguje ok. Stejně tak mi drnčej wastgaty. Beru to tak že když chci po motoru max koní jsou naky negativa. Tím že nemam auto na denní ježdění ale jen na víkendy a relax vyjíždky. Tak se soutředím na výkon.
U mě nejsou ani žádné vybrace jako to má třeba bmw335 a to má najeto třetinu km co já. Ale kluci maj zas manuál a já automat. Těžko říct u každého se to projevuje jinak.
Mě se nevíc líbila ISO 16
U mě nejsou ani žádné vybrace jako to má třeba bmw335 a to má najeto třetinu km co já. Ale kluci maj zas manuál a já automat. Těžko říct u každého se to projevuje jinak.
Mě se nevíc líbila ISO 16
IlikeU píše:vrzání mám taky jinak vše funguje ok. Stejně tak mi drnčej wastgaty. Beru to tak že když chci po motoru max koní jsou naky negativa. Tím že nemam auto na denní ježdění ale jen na víkendy a relax vyjíždky. Tak se soutředím na výkon.
U mě nejsou ani žádné vybrace jako to má třeba bmw335 a to má najeto třetinu km co já. Ale kluci maj zas manuál a já automat. Těžko říct u každého se to projevuje jinak.
Mě se nevíc líbila ISO 16
Jj holt něco za něco no..
Já mam taky automat s pádlama a vibrace žádný.
romano007 píše:IlikeU píše:vrzání mám taky jinak vše funguje ok. Stejně tak mi drnčej wastgaty. Beru to tak že když chci po motoru max koní jsou naky negativa. Tím že nemam auto na denní ježdění ale jen na víkendy a relax vyjíždky. Tak se soutředím na výkon.
U mě nejsou ani žádné vybrace jako to má třeba bmw335 a to má najeto třetinu km co já. Ale kluci maj zas manuál a já automat. Těžko říct u každého se to projevuje jinak.
Mě se nevíc líbila ISO 16
Jj holt něco za něco no..
Já mam taky automat s pádlama a vibrace žádný.
Jak tady všichni řikáte, že nemáte vibrace.....zkoušeli jste to teda na tu šestku? Dejte si z automatu manuál, dejte tam šestku a z 70kmh dejte plyn až na podlahu do 140. Je to jak když se jede po vroubkované bílé čáře na dálnici
riki18 píše:Mam rad svoje auto tak to nebudem robitglobalne musis mat vibracie pri takych otackach na najvyssi stupen, vsak tam trpi spojka najviac. Ak by si mal zotrvak ko tak by si to mal pocut a citi aj na neutrali. Daj si to zkontrolovat v servise najskor, kto nepocul, nevidel nemoze ti poradit cez forum.
V servise mě pošlou do prdele, když jim řeknu, že tam mám nějakou přídavnou jednotku:D Budou mi cpát jejich performance za 30tis a eště mi řeknou, že jestli to nevyhodím tak se mi za 10km rozpadne auto:D
Je pravda, že když přidám nárazově na neutrál plyn cca 1500 ot tak při spadnutí ot. je slyšet takovej tichej kopanec někde mezi převodovkou. Mám to už od začátku co to bylo nový. V Inveltu mi měnili převodovku v záruce, ikdyž jí nic nebylo a dělalo to furt. Byl jsem s tim i v německu, kde řekli že tam nic není a že dali do převodovky speciální olej a už to nedělá:D dělá....Když sešlápnu spojku a udělám rychle těch 1500 ot tak to slyšet není. Nevím co to je no......Tak vidíte, když to nikdo nechcete zkusit, tak nevíte, jestli vám to taky nedělá....na netu to dělá spoustu lidem
Ked robim adaptaciu na 3jke od 1500 tak samozrejme ze mam vibracie ale nie take co by bolo rusive alebo nieco drnkotalo ako ked je rozbity zotrvacnik. Je to normalny prejav motora na nizke otacky. Jazdim stale dost agresivne ale nikdy som nemal pocit pazvuku a samozrejme nejazdim pod otacky. Ja zase nemam ziadny zotrvak
Stretneme sa a skusime vsetci tvoje auto 


riki18 píše:Ked robim adaptaciu na 3jke od 1500 tak samozrejme ze mam vibracie ale nie take co by bolo rusive alebo nieco drnkotalo ako ked je rozbity zotrvacnik. Je to normalny prejav motora na nizke otacky. Jazdim stale dost agresivne ale nikdy som nemal pocit pazvuku a samozrejme nejazdim pod otacky. Ja zase nemam ziadny zotrvakStretneme sa a skusime vsetci tvoje auto
Tohle jsou vibrace ale ze zadu od náhonu, ne od motoru
Když jedu na mapu 6 se sníženýma psi v těch otáčkách nizkých tak je to OK a nedělá to....