Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Chip od Kelleners nebo JB4 ?
Tak jsem byl v pneuservisu a docela mě mile překvapili. Dnes ještě v servisu nechám jednou zkontrolovat vše co by to mohlo způsobovat.. A potom je nějaký týpek z Continentalu ochotný se sejít, abych mu předvedl co to dělá. Protože se mu to po telefonu nezdálo. Hlavně jsem rád, že ze mě nikdo nedělá blbce. Zatím.
tady máte pro poslech co mi to dělá za zvuky při vypnutí motoru...
Zahýbe se vždy při tom táhlo od wastegate
http://www.youtube.com/watch?v=XjeFnNx3R04
Zahýbe se vždy při tom táhlo od wastegate
http://www.youtube.com/watch?v=XjeFnNx3R04
IlikeU píše:to jsou wastgaty, je i slyset ja ti drncej pri deceleraci
myslím, ale to zavrzání jakmile se vypne motor....Drnčej? Já nic neslyším...Pro mně je drnčení wastegatů spíš tohle a to mi rozhodně nedělá

http://www.youtube.com/watch?v=ViuBG9s3a6w
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Riki & IlikeU co na to rikate? Prvni pokus po zime s G5 a e85 (pro zacatek 15l na nadrz). Auto jede pekne, zadne kody / chyby (tuk tuk:), ale tlaci "jen" 15psi, na podzim jsem mel s G4 a 20l e85 az 17-18PSI (ale vyhazovalo CEL na vyssi kvalty). G5 je v tovarnim default nastaveni zatim..
Ja rozumim akorat Boost, Target a AFR:) zbytek je pro me spanelska vesnice:o) to AFR se mi zda nejak nizke, neni? Tlak snad jeste trosku naroste vetsim pomerem etanolu.. Je znat ze to jede o krapet hur nez na podzim..

Ja rozumim akorat Boost, Target a AFR:) zbytek je pro me spanelska vesnice:o) to AFR se mi zda nejak nizke, neni? Tlak snad jeste trosku naroste vetsim pomerem etanolu.. Je znat ze to jede o krapet hur nez na podzim..


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jeste se mi moc nelibi jak dlouho se "tvori" boost, je to znat i v aute, jakoby melo velky lag.. Co jsem koukal ostatni to na grafech nemaji tolik..
Btw odkud kupujete olej? Radsi ho pro dobry pocit vymenim po roce (i kdyz najeto prd od posledni vymeny:)
Jinak logy jsou samo na mapu 5 a posledni fw (18).
Jo a for IlikeU tady je ten wastegate rattle fix jak jsem ti rikal v Pb - myslim ze to stejne driv nebo pozdeji budes muset udelat.. Ono se to casem uvolni tak z ti tam zacne unikat tlak a bude vyhazovat chyby..
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=176269
Btw odkud kupujete olej? Radsi ho pro dobry pocit vymenim po roce (i kdyz najeto prd od posledni vymeny:)
Jinak logy jsou samo na mapu 5 a posledni fw (18).
Jo a for IlikeU tady je ten wastegate rattle fix jak jsem ti rikal v Pb - myslim ze to stejne driv nebo pozdeji budes muset udelat.. Ono se to casem uvolni tak z ti tam zacne unikat tlak a bude vyhazovat chyby..
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=176269
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
riki18 píše:15 mas preto ze si nedal dobre adaptaciu, daj si 3 a plny od 1500 otacok az do 6800 a prerad na 4 a plny ...toto sprav 2-3 krat a uvidis ze stupne na 17.staci ked si predtym prepnes napr na 6 mapu a potom das spat 5. AFR ma byt okolo 14 nieco tak to mas OK.
No je pravda ze vylozene takhle jsem neadaptoval, dal jsem si pred logama velmi svizne 140km po okreskach:)
Aha a fuel trims mam take ok?:)
Co ten olej? Daval jsem vzdy Castrol Edge 5w40, ale ted koukam ze na n54tech kluci resi ze by idealne olej do n54 mel splnovat bmw LL 01 specifikaci, Edge ma BMW LL 04?

Vzdy jsem kupoval toto http://www.castrololeje.cz/product.php?id_product=60
Martyn píše:Co ten olej? Daval jsem vzdy Castrol Edge 5w40, ale ted koukam ze na n54tech kluci resi ze by idealne olej do n54 mel splnovat bmw LL 01 specifikaci, Edge ma BMW LL 04?![]()
Vzdy jsem kupoval toto http://www.castrololeje.cz/product.php?id_product=60
5w-40? Ten davam do M54, ale N54 si myslim zaslouzi 5w-30... Urcite ne xw-60, to uz jsem taky slysel... Dolivam tak 1l na cca 4-5tis. km. Vymeny planuju samozrejme na cca 12000km.
Jinak co se tyce AFR, tak jestli muzu soudit podle raficky, tak na plny kotel s pridavkem E85 mi to padalo k odhadem 12

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
riki18 píše:Palivo mas uplne skvele! Vsetko co je do 40 je super. Keby mas vyssie tak uz je problem. Ja davam 0W40 ako Porsche turbo maA menim dost casto. Nie som odbornik na oleje tak skusil som a ostal som pri nom. Mam pocit ze sa menej zohrieva. Skus etablovat a sprav logy.
Super to jsi me potesil:) tak vymenim olej a prileju etanol a dame dalsi kolo testu

Edit: Tak jsem se byl radsi mrknout do auta a 5W30 tam mam taky..
riki18 píše:Palivo mas uplne skvele! Vsetko co je do 40 je super. Keby mas vyssie tak uz je problem. Ja davam 0W40 ako Porsche turbo maA menim dost casto. Nie som odbornik na oleje tak skusil som a ostal som pri nom. Mam pocit ze sa menej zohrieva. Skus etablovat a sprav logy.
Wow, musím sehnat notebook, dát do kupy gumy a pošlu ti taky log


Jinak, peripetie s mými gumami: servisák mi po svezení řekl, že mám první BMW s řiditelnou zadní nápravou a že to je absolutně příšerný. A to jsme jeli 110. Pravda, v kolejích, které si s autem tak pohazovaly... Kola mám do "A", +4mm, takže by to mělo sedět jako prase. Takže následovat bude přezutí do starých, testovací jízda, telefonát do Continentalu, přezutí na Barum, testovací jízda, přezutí na staré Continentaly, testovací jízda.. Super. Třeba jako testovací jezdec Barum-Continentalu potom dostanu několik sad Continentalů

A jak jsem si pocuchal spodek auta o šutry na cestě.. tak taky super. Utržené dva kryty, promáčklý výfuk, poškozený vlnovec, ohnuté držáky lambda sond, stopy po šutru byly ještě kousek od nádrže a na zadním rameni. Ten šutr se evidentně několikrát otočil a nadělal tam tuhle paseku.
Na Kopřivnici kašlu, po dálnici bych jel tak 120 a tam bych byl taky maximálně pro okrasu...
Já dávám taky Castrol Edge FST 5W 30 a kupoval jsem ho tady nahoře jak je ta reklama na ty náhradní díly, mají tam i oleje. Měnil jsem olej teď asi po 5tis
Celá výměna přijde i s filtrem na cca 1500 takže proč to nedělat časteji.
Jo, teď jsem hýbal s tou tyčkou co ovládá wastegate a skřípe to a cvaká to, a je fakt, že při deceleraci jsou trochu slyšet, ale rozhodně to není jako mají lidi na youtube, co jim to rachtá jak řechtačka. Fakt se to dá přitáhnout? To je pak na nový turba co? Chlapci v NDR to udělali záměrně aby se to nedalo vyměnit anižby se měnily i turba jasný.....Nemám ani 50tis a už mi to cvaká??? No to jsou dobrý shity co dělají...Na netu v USA už měli v prdeli po 10tis mil a v záruce to měnili. Nepřijde mi bmw nějak kvalitní, vždycky se něco začne po pár desítkách tisíc srát...
Ted přemejšlím, jestli ten divný zvuk co mám po vypnutí motoru nemám od tý doby, co tam je ISO 18, protože předtím to nedělalo. Dal jsem tam ISO 17 a dělá to míň teď to třeba neudělalo vůbec, tak nevím, jestli s etím mám zabývat, abych něco nezanedbal a nevysralo se něco....
Poldo, tak aspoň tak ne? Určitě bych chtěl ale vrátit prachy a Barum at si strčí do prdele, po takový zkušenosti bych je nechtěl ikdyby nový byly už dobrý.

Jo, teď jsem hýbal s tou tyčkou co ovládá wastegate a skřípe to a cvaká to, a je fakt, že při deceleraci jsou trochu slyšet, ale rozhodně to není jako mají lidi na youtube, co jim to rachtá jak řechtačka. Fakt se to dá přitáhnout? To je pak na nový turba co? Chlapci v NDR to udělali záměrně aby se to nedalo vyměnit anižby se měnily i turba jasný.....Nemám ani 50tis a už mi to cvaká??? No to jsou dobrý shity co dělají...Na netu v USA už měli v prdeli po 10tis mil a v záruce to měnili. Nepřijde mi bmw nějak kvalitní, vždycky se něco začne po pár desítkách tisíc srát...
Ted přemejšlím, jestli ten divný zvuk co mám po vypnutí motoru nemám od tý doby, co tam je ISO 18, protože předtím to nedělalo. Dal jsem tam ISO 17 a dělá to míň teď to třeba neudělalo vůbec, tak nevím, jestli s etím mám zabývat, abych něco nezanedbal a nevysralo se něco....
Poldo, tak aspoň tak ne? Určitě bych chtěl ale vrátit prachy a Barum at si strčí do prdele, po takový zkušenosti bych je nechtěl ikdyby nový byly už dobrý.
bmw335 píše:IlikeU píše:to jsou wastgaty, je i slyset ja ti drncej pri deceleraci
myslím, ale to zavrzání jakmile se vypne motor....Drnčej? Já nic neslyším...Pro mně je drnčení wastegatů spíš tohle a to mi rozhodně nedělá
http://www.youtube.com/watch?v=ViuBG9s3a6w
To je zvuk jak od podavačů pásů.. To neznám a asi bych to ani neřešil.. pošli to Terrymu

Jinak tady jsem skromně natočil lehké túrování v garáži, šlo to jen do cca 4000ot, Plný kotel jsem se tam neodvážil.. Nevím z čeho jsou takové ty rezonance, ale právě tohle otáčí hlavu lidem široko daleko. Výhoda také je, že chodci si rozmyslí přecházení silnice a auta z vedlejších raději zastavují. Zrovna dneska mě pozoroval soused, asi 60ti letý pán, myslel jsem že bude mít kecy a byl hrozně nadšený, že ho baví to poslouchat, vzpomínal na svoje auto z mládí a tak..

http://youtu.be/8sakEFPtRBc
bmw335 píše:Nemám ani 50tis a už mi to cvaká??? No to jsou dobrý shity co dělají...Na netu v USA už měli v prdeli po 10tis mil a v záruce to měnili. Nepřijde mi bmw nějak kvalitní, vždycky se něco začne po pár desítkách tisíc srát...
Ted přemejšlím, jestli ten divný zvuk co mám po vypnutí motoru nemám od tý doby, co tam je ISO 18, protože předtím to nedělalo. Dal jsem tam ISO 17 a dělá to míň teď to třeba neudělalo vůbec, tak nevím, jestli s etím mám zabývat, abych něco nezanedbal a nevysralo se něco....
Wastegaty se dají opravit, snad to dělají firmy co opravují turba.. Někde jsem to četl. Já bych s nima moc nemanipuloval, podle některých se tak může zničit i motor. Pokud to nemáš jak řechtačku, vykašlal bych se na to. Mně drnčí při jízdě s rychlostí bez plynu.. neřeším.
ISO tedy nové zatím dávat nebudu, když mi 16 funguje

Mě to taky začlo rachotit po nahrání 18iso.Jak už jsem psal uplně se mi v autě rozhodilo snad všechno..A drnčelo to jak kráva a ani nejelo moc..
Teď jsem tam dal 16 od rikkiho a je to v pohodě.Zarachotí to akorát po nastartování a jinak v poho.Auto jede jak blázen.Jo a ještě mi to zavrže když odemknu auto tak ta tyčka u turba popojede do nějaký pozice a zavrže to jak starý kamna:-) a to na mapu 0,1,4...u ne isa mi to nedělalo..
Teď jsem tam dal 16 od rikkiho a je to v pohodě.Zarachotí to akorát po nastartování a jinak v poho.Auto jede jak blázen.Jo a ještě mi to zavrže když odemknu auto tak ta tyčka u turba popojede do nějaký pozice a zavrže to jak starý kamna:-) a to na mapu 0,1,4...u ne isa mi to nedělalo..
Narychlo natocene teraz
Na 18tke mi to viacej huci ale tak nepekne. Skusim dat spat 17tku.
http://www.youtube.com/watch?v=s33PONYx5mA
http://www.youtube.com/watch?v=Xl0184U9I_o
Koniec dna a este mi aj COBB AP odisiel. Skvele
Opravene linky

Na 18tke mi to viacej huci ale tak nepekne. Skusim dat spat 17tku.
http://www.youtube.com/watch?v=s33PONYx5mA
http://www.youtube.com/watch?v=Xl0184U9I_o
Koniec dna a este mi aj COBB AP odisiel. Skvele

Opravene linky
riki18 píše:Ja mam tiez Performance vyfuk, v serii s katmi uzasny zvuk.
Toto je uz bez nich a vibrant rezonatory.
http://youtu.be/sG5qV7qi_R4
super

