pěkný ... to 1místo GTR je upravené že má ještě o 2s lepší časy než ostatní ?
nevýhoda BMW je že má náhon pouze na zadní kola kde musí přenést výkon kdyby bylo 4x4 jistě by to mohlo bejt ještě lepší ...
tato bestie se těžko dožene ... Nissan GT-R je poháňaný motorom VR38DETT 3799 cc (3.8 L) DOHC V6. Dve paralelne zapojené turbodmýchadla Ishikawajima-Harima Heavy Industries (IHI) poskytujú rýchle prepĺňanie.[9] Motor má výkon 353 kW (485 koní) pri 6,500 ot/min a 588 Nm pri 3,200-5,200 ot/min.
Max. rýchlosť 313 km/h
Zrýchlenie 0 – 100 km/h 3,8 s
Medzi GTRkami tazko vidiet ze Pepa nachipoval ) konecne. U nas mame vyhodu ze kategoria nad 4000 je rozdelena 4WD a 2WD Ked das samosvor budes mat lepsie rozbehy.
Filozof píše:pěkný ... to 1místo GTR je upravené že má ještě o 2s lepší časy než ostatní ?
nevýhoda BMW je že má náhon pouze na zadní kola kde musí přenést výkon kdyby bylo 4x4 jistě by to mohlo bejt ještě lepší ...
tato bestie se těžko dožene ... Nissan GT-R je poháňaný motorom VR38DETT 3799 cc (3.8 L) DOHC V6. Dve paralelne zapojené turbodmýchadla Ishikawajima-Harima Heavy Industries (IHI) poskytujú rýchle prepĺňanie.[9] Motor má výkon 353 kW (485 koní) pri 6,500 ot/min a 588 Nm pri 3,200-5,200 ot/min. Max. rýchlosť 313 km/h Zrýchlenie 0 – 100 km/h 3,8 s
Akorát, že toto je nejslabší verze z roku 2008....následovaly 530hp až na nynějších 550hp s 0-100 za 2,9s
Filozof píše:pěkný ... to 1místo GTR je upravené že má ještě o 2s lepší časy než ostatní ?
nevýhoda BMW je že má náhon pouze na zadní kola kde musí přenést výkon kdyby bylo 4x4 jistě by to mohlo bejt ještě lepší ...
tato bestie se těžko dožene ... Nissan GT-R je poháňaný motorom VR38DETT 3799 cc (3.8 L) DOHC V6. Dve paralelne zapojené turbodmýchadla Ishikawajima-Harima Heavy Industries (IHI) poskytujú rýchle prepĺňanie.[9] Motor má výkon 353 kW (485 koní) pri 6,500 ot/min a 588 Nm pri 3,200-5,200 ot/min. Max. rýchlosť 313 km/h Zrýchlenie 0 – 100 km/h 3,8 s
riki18 píše:Medzi GTRkami tazko vidiet ze Pepa nachipoval ) konecne. U nas mame vyhodu ze kategoria nad 4000 je rozdelena 4WD a 2WD Ked das samosvor budes mat lepsie rozbehy.
tak to zavidim, kdy je nakej sraz v SK? ze bych se prijel podivat na sprinty
Hezký Jeden amik má se 135i a sériovými turby 11,25. S tím RB turbem by pak mohla být i zábava...
Já bych to pořád bral v kontextu toho, že auto stojí do 0,5M, úpravy jsou v řádech tisíců.. A výsledek je nehorázný. A ve finále to je i praktické auto, do kterého jde dát dětská sedačka.. Začíná mi vadit ale výška auta. Se zatnutými zuby jsem přejel přes středně velké kameny na silnici v Krkonoších a pocuchal si spodek.. Jinak to asi nešlo. Zadní gumy pořád kloužou jak sviňa a v zatáčce jsem vyhybny manévr ani nezkoušel.. Fakt jsem nasranej. V pondělí budu mít verdikt servisu.
Jinak jsem četl, že guma si sedá 800km... Tak snad...
No ono je zvláštní, že trakci mají gumy docela dobrou, ale směrově jsou zkrátka nestabilní. Do stovky ok, ale při 130 na dálnici zadek doslova klouže ze strany na stranu...
Tak to bublání a zavrzání mi dělá JB4. Když ji úplně vypnu na mapu 0 tak to nedělá. Když měním mapy bez nastartování mezí 0 a 6 tak je slyšet vždy v motoru, že se něco otevře, nebo zavře. Takže jsem se šel dívat a nevím, co to je, ale po levé straně dole je taková tyčka dlouhá, asi nějaký táhlo co něco zavírá otevírá a při měnění map 0 a 6 se pohne. Když nastartuju a vypnu motor na mapu 0, nezahejbe se a nic nevrzá ani nebublá. Když to samé udělám na mapu 6, ta tyčka zaleze dozadu a pak to začne hned vrzat, bublat....nevím jak ten zvuk popsat. Víte někdo co je ta věc?
Poldav6 píše:No ono je zvláštní, že trakci mají gumy docela dobrou, ale směrově jsou zkrátka nestabilní. Do stovky ok, ale při 130 na dálnici zadek doslova klouže ze strany na stranu...
jakej rozmer tam mas? mezi nami barum neni zadná extra třída
já můžu ve 160 škubat volantem z pruhu do pruhu a auto se ani nehne
nevím, taky myslím, každopádně asi bych chtěl mít hodnotu jaká je stock, protože pak to nedělá. Mám tam 80, neměnil jsem jí a fuel loop mám taky 80, všechno mám default krom auto shift reduction na 0 a snížený psi do středních otáček.
jj, to táhlo je ovládání wastegates. Lidé s tim občas laborují, aby jim to nerachotilo. Otázkou je, jestli si přímou manipulací spíš nezničí motor..
Vím že Terry s ovládáním wastegates manipuluje. Ne- ISO mi rachotilo minimálně, u ISO jsem už musel upravovat hodnotu v menu na pozici 10.
Je tedy možné, že mapa0 je standardní nastavení wastegates a ty další mají jiné nastavení. Protože to má i vliv na odezvu motoru atd.
No jo, ale kolik to nastavení stock je? Tobě to na ISO rachotilo? Mně to nic nedělá a mám to na 80. myslíš že to mám zkusit dát na 10? A tím, že Terry s ovládáním manipuluje a mám to nastavený dle něj na 80 můžu tím motor posrat? Který z těch nastavení wastegate to je? jsou tam 2 jeden je nějaká adaptace...Kterou mám teda vyzkoušet?
nevím, taky myslím, každopádně asi bych chtěl mít hodnotu jaká je stock, protože pak to nedělá. Mám tam 80, neměnil jsem jí a fuel loop mám taky 80, všechno mám default krom auto shift reduction na 0 a snížený psi do středních otáček.
změň hodnotu a vyzkoušej, jinak wasgaty u N54 jsou štelovací je možné ji ručně dotáhnout. ta první jde v pohodě, k té zadní je zapotřebí sundat svody.
Mě drnčej asi ze všech nejvíc, a nijak to neřešim. Vydrží to dokud nedam silnější turba.
Poldav6 píše:No ono je zvláštní, že trakci mají gumy docela dobrou, ale směrově jsou zkrátka nestabilní. Do stovky ok, ale při 130 na dálnici zadek doslova klouže ze strany na stranu...
jakej rozmer tam mas? mezi nami barum neni zadná extra třída
já můžu ve 160 škubat volantem z pruhu do pruhu a auto se ani nehne
255/35 R18. Už jsem to řešil i s pneuservisem, jestli si to nesedne, budu gumy reklamovat. Konstrukční rychlost 270 a já se s tím bojím jet přes 130..
Zimní Barum byly oproti těm letním králem stability.. Proto čekám, že se zajedou. Vnitřní část gum už má 0,5mm pryč, takže pomalu je na čase.
Na druhou stranu na fórech to není neobvyklý jev. Většinou se to vyřešilo zajetím, třeba až po měsíci... Někomu pomohlo dát dopředu stejné gumy jako dozadu. Zajímavé, že mě na tohle nikdo neupozornil, to bych asi nebyl takový skrblík. Je hustý že lidí třeba vyměnili skoro půlku spodku, řízení... a až nové gumy to spravily.
nevím, taky myslím, každopádně asi bych chtěl mít hodnotu jaká je stock, protože pak to nedělá. Mám tam 80, neměnil jsem jí a fuel loop mám taky 80, všechno mám default krom auto shift reduction na 0 a snížený psi do středních otáček.
změň hodnotu a vyzkoušej, jinak wasgaty u N54 jsou štelovací je možné ji ručně dotáhnout. ta první jde v pohodě, k té zadní je zapotřebí sundat svody.
Mě drnčej asi ze všech nejvíc, a nijak to neřešim. Vydrží to dokud nedam silnější turba.
Ale mně to právě nedrnčí když jedu nebo na neutrál přidávám plyn. Jen když vypnu motor, posune se to táhlo dozadu a v ten moment začne něco vrzat a chraptit tak na 1-2sec....
bmw335 píše: No jo, ale kolik to nastavení stock je? Tobě to na ISO rachotilo? Mně to nic nedělá a mám to na 80. myslíš že to mám zkusit dát na 10? A tím, že Terry s ovládáním manipuluje a mám to nastavený dle něj na 80 můžu tím motor posrat? Který z těch nastavení wastegate to je? jsou tam 2 jeden je nějaká adaptace...Kterou mám teda vyzkoušet?
Položka 10 v menu. Já to mám na 10. Původně bylo 80 a rachotilo. Posrat tím nic nemůžeš, Nastavení 0 bude mít vyšší hlasitost výfuku a mírně pomalejší odezvu na plyn, hodnoty kolem 100 budou mít nižší hlučnost výfuku, ostřejší reakci na plyn a samozřejmě wastegates budou nejmíň přitahnute a tedy budou nejvíc rachotit.
Poldav6 píše:No ono je zvláštní, že trakci mají gumy docela dobrou, ale směrově jsou zkrátka nestabilní. Do stovky ok, ale při 130 na dálnici zadek doslova klouže ze strany na stranu...
jakej rozmer tam mas? mezi nami barum neni zadná extra třída
já můžu ve 160 škubat volantem z pruhu do pruhu a auto se ani nehne
255/35 R18. Už jsem to řešil i s pneuservisem, jestli si to nesedne, budu gumy reklamovat. Konstrukční rychlost 270 a já se s tím bojím jet přes 130..
Zimní Barum byly oproti těm letním králem stability.. Proto čekám, že se zajedou. Vnitřní část gum už má 0,5mm pryč, takže pomalu je na čase.
Na druhou stranu na fórech to není neobvyklý jev. Většinou se to vyřešilo zajetím, třeba až po měsíci... Někomu pomohlo dát dopředu stejné gumy jako dozadu. Zajímavé, že mě na tohle nikdo neupozornil, to bych asi nebyl takový skrblík. Je hustý že lidí třeba vyměnili skoro půlku spodku, řízení... a až nové gumy to spravily.
já pokaždý když měl nové gumy, seděly jak přibitý a taky můžu ve 160 lítat z pruhu do pruhu a nic mi nikde nelítá....podle mě něco s těma gumama bude no. Já bych si na takový auto barum teda nekoupil. Každopádně 270 je konstrukční rychlost pneu, že se neroztrhne, ale se stabilitou to asi nemá co dělat:) prodej je a kup si Continentaly 5P