Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Rozdiely v motoroch 18i vs 20i E90 LCI

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
bmw_fan123
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: pát 12.04.2013 00:00

#1 Příspěvek od bmw_fan123 »

Ahoj, neviem ci sa to uz niekde podrobnejsie riesilo, ak ano, kludne zmazat toto vlakno.

Zaujima ma nazor miestnych uzivatelov na toto:

1. Ake su presne rozdiely medzi motormi 318i a 320i po facelifte, t.j. 105kW a 125kW? Je 18i len podladeny 20i?

2. Da sa spravit upgrade 18i -> 20i len odlisnym nastavenim softwaru, alebo je potrebny vacsi zasah do hardwaru?

3. Maju tieto dva motory rovnake slabe miesta, obvykle problemy? Ak ano, ake?
ganzik
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: ned 02.08.2015 00:00

#2 Příspěvek od ganzik »

Cus vsem,nekoukal nekdo na tento dotaz? I me to zajima. Uvazuji o koupi
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od JaraX »

rozdíly neřešte, oba tydle motory sou dost problémové a když najedou 150tkm tak je co říct, lepší volit R6,
ganzik
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: ned 02.08.2015 00:00

#4 Příspěvek od ganzik »

Fakt az tak na prd jsou? Kdysi jsem mel e46 318 105kw a uplne v pohode.
Chtel jsem prave neco s malou spotrebou.
viper81
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: sob 13.01.2007 01:00

#5 Příspěvek od viper81 »

Ahoj,
měl jsem 318i před faceliftem. Motor dost slabý, 320 pojede asi líp. Motor docela trpěl na úniky oleje. V cca 200 000 odešlo těsnění ventilových dříků (auto žralo olej ještě víc a dost kouřilo). Za dobu, co jsem auto měl 2x odešel motorek valvetronicu, ventilátor sahary a již zmíněné těsnění ventilových dříků. Dalo se jezdit za cca 8l/100 (spíš kratší trasy po městě).

V
ganzik
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: ned 02.08.2015 00:00

#6 Příspěvek od ganzik »

S tou e46 318 105kw jsem byl spokojenej. Nejsem zavodnik,pro me dostacujici vykon se spotrebou 7,2. Po dvoulete pauzy od Bmw,bych se rad vratil a chtel bych e90. A prave proto se tu ptam,co mi kdo napovi na e90 318 105kw nebo 320 125kw.
Jezdim do prace asi 3km a po praci jeste do mesta nakup atd. O vikendu najedu uz neco vic. Jde spis o to,ze Bmw je spis srdecni zalezitost co se tyce vzhledu atd. Nejsem odbornik v technickem ohledu.
Kazdy tu preferuje 325,330 a 335,ale ja bych rad neco podobneho jako byla ta e46 318 105kw akorat uz e90.

Da tedy nekdo radu,nebo jsem patlal a mam si koupit kolo :) :)
honzabiker1
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: čtv 22.09.2011 00:00

#7 Příspěvek od honzabiker1 »

viper81 píše:Ahoj,
měl jsem 318i před faceliftem. Motor dost slabý, 320 pojede asi líp. Motor docela trpěl na úniky oleje. V cca 200 000 odešlo těsnění ventilových dříků (auto žralo olej ještě víc a dost kouřilo). Za dobu, co jsem auto měl 2x odešel motorek valvetronicu, ventilátor sahary a již zmíněné těsnění ventilových dříků. Dalo se jezdit za cca 8l/100 (spíš kratší trasy po městě).

V
Valvetronic mely jenom N42 motory, ktere se davaly do po FL modelu (N42B20 v 318i ma 105kW), pred FL modely maji motory M43 (M43B19 v 318i ma 87kW).
viper81
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: sob 13.01.2007 01:00

#8 Příspěvek od viper81 »

Měl jsem ročník 2006, tedy před FL. Dle TP tam byl motor N46B20B - 95kW. V servisu mi tvrdili, že se problém týkal valvetronicu.

V
honzabiker1
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: čtv 22.09.2011 00:00

#9 Příspěvek od honzabiker1 »

Aha, tak to jo.. v predchozim prispevku psal nekdo o e46, tak jsem myslel, ze se to tyka take e46..:)
ganzik
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: ned 02.08.2015 00:00

#10 Příspěvek od ganzik »

A nejaka rada,nazor na e90 318 105kw nebo 320 125kw?
ganzik
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: ned 02.08.2015 00:00

#11 Příspěvek od ganzik »

BarbarKing
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pon 16.02.2015 01:00
Bydliště: Plzeň

#12 Příspěvek od BarbarKing »

Odpovědět