Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Chip od Kelleners nebo JB4 ?
No když jsem tam měl jb4 g5 no iso tak auto jelo jak z praku
A teď po stříhnutí diod a nahrání 18iso mi auto začalo rachotit jelo to uplně nahovno jak na 1 turbo..Chybu to nehodilo žádnou,tak jsem jb4 vyndal auto odvezl na diagnostiku a vylezlo pry 30 chyb..Chyby smazaný auto jede teď jak má,ale mam strach tam dávat zpátky jb4 s tímto softem...Že jsem se na iso nevysral...
A teď po stříhnutí diod a nahrání 18iso mi auto začalo rachotit jelo to uplně nahovno jak na 1 turbo..Chybu to nehodilo žádnou,tak jsem jb4 vyndal auto odvezl na diagnostiku a vylezlo pry 30 chyb..Chyby smazaný auto jede teď jak má,ale mam strach tam dávat zpátky jb4 s tímto softem...Že jsem se na iso nevysral...
romano007 píše:No když jsem tam měl jb4 g5 no iso tak auto jelo jak z praku
A teď po stříhnutí diod a nahrání 18iso mi auto začalo rachotit jelo to uplně nahovno jak na 1 turbo..Chybu to nehodilo žádnou,tak jsem jb4 vyndal auto odvezl na diagnostiku a vylezlo pry 30 chyb..Chyby smazaný auto jede teď jak má,ale mam strach tam dávat zpátky jb4 s tímto softem...Že jsem se na iso nevysral...
A chyby si čekoval přes usb kabel a jb4 soft? To je divný...nepřestíhl si nějaký jiný diody??? Já jezdím na 18tku a přijde mi to stejný jak všechny ostatní. Taky jsem měl ne ISO ze začátku.
Podle mě, když vyhodíš JB4 z auta, tak se to musí dát do původního stavu...je to jen krabička co si hraje s řídící jednotkou....
Možná, že se ti to posralo samo, ne tím softem. Ale pravda je, že když já si dával ISO poprvé, tak auto při startování nějak divně zachrčelo a chcíplo. Po druhým startu to bylo OK. Se 17tkou mi to nějak blblo někdy na plynu, jel jsem třeba na 6tku, najednou to cuklo, zrychlilo a zase normál. Teď s 18 nemám problém, sice jsem s tím prd najel a jen po Praze, ale mělo by to být všechno stejný, jen nějaký vyůepšení, takže myslí, že softem to nebude. Jinak myslím, že tam můžeš dát zpátky ne ISO, ikdyž jsou ucvaklý ty diody. Napiš Terrymu. Vím, že psal, že akorát pokud je ucvaklý nemáš a nacpeš tam ISO, tak že auto bude přeboostovaný.....
jj jasný měl jsem to přes jejich usb a jb4 soft,chybu to neukázalo žádnou... a přitom auto nejelo řvalo a drnčelo jak kráva.i na mapu 4..Myslíme si že to drnčení dělal wastegate.Zkoušel jsem nahrát znovu 18 hex a prd platný.I jsem nastavoval wastegate position a vubec to nereagovalo.Pak mi ani nešli nastavovat a uložit nějaký věci na budíkách a to mi dělalo občas i u g5 no iso...no uplně se to nějak zbláznilo a zřejmě i rozhodilo origo říd.jednotku..Já už myslel že mam turba po smrti,ale mam 50tis najeto..Na diagnostice mi řekli že jsem tam měl rozhozený uplně všechno v motoru...po smazání chyb teď auto šlape super..
Nastavuješ nějaký hodnoty ručně v jb4 když přehraješ soft,?Nebo to necháváš ve výchozím nastavení??
Zkusim nahrát jinej starší soft od rikiho a zkusim to tam vrátit,když to bude blbnout musel bych to asi nějak vyreklamovat..
Nastavuješ nějaký hodnoty ručně v jb4 když přehraješ soft,?Nebo to necháváš ve výchozím nastavení??
Zkusim nahrát jinej starší soft od rikiho a zkusim to tam vrátit,když to bude blbnout musel bych to asi nějak vyreklamovat..
romano007 píše:jj jasný měl jsem to přes jejich usb a jb4 soft,chybu to neukázalo žádnou... a přitom auto nejelo řvalo a drnčelo jak kráva.i na mapu 4..Myslíme si že to drnčení dělal wastegate.Zkoušel jsem nahrát znovu 18 hex a prd platný.I jsem nastavoval wastegate position a vubec to nereagovalo.Pak mi ani nešli nastavovat a uložit nějaký věci na budíkách a to mi dělalo občas i u g5 no iso...no uplně se to nějak zbláznilo a zřejmě i rozhodilo origo říd.jednotku..Já už myslel že mam turba po smrti,ale mam 50tis najeto..Na diagnostice mi řekli že jsem tam měl rozhozený uplně všechno v motoru...po smazání chyb teď auto šlape super..
Nastavuješ nějaký hodnoty ručně v jb4 když přehraješ soft,?Nebo to necháváš ve výchozím nastavení??
Zkusim nahrát jinej starší soft od rikiho a zkusim to tam vrátit,když to bude blbnout musel bych to asi nějak vyreklamovat..
No, já jezdím na mapu 6, protože musim mít sníený psi do středních otáček. Takže je to vlastně mapa 1 s redukovaným PSI ve středních kvuli vibracím na 6tku při nízkých otáčkách a plným sešlápnutí plynu. Jinak jsem nikdy nic nenastavoval, akorát pokud máš manuál musí být Auto shift reduction na 0. Jinak jsem nic nenastavoval, taky mám necelých 50tis km. Takže on ten JB soft asi zas tak super diagnostika není, když to neukáže 30 chyb co?

romano007 píše:jj jasný měl jsem to přes jejich usb a jb4 soft,chybu to neukázalo žádnou... a přitom auto nejelo řvalo a drnčelo jak kráva.i na mapu 4..Myslíme si že to drnčení dělal wastegate.Zkoušel jsem nahrát znovu 18 hex a prd platný.I jsem nastavoval wastegate position a vubec to nereagovalo.Pak mi ani nešli nastavovat a uložit nějaký věci na budíkách a to mi dělalo občas i u g5 no iso...no uplně se to nějak zbláznilo a zřejmě i rozhodilo origo říd.jednotku..Já už myslel že mam turba po smrti,ale mam 50tis najeto..Na diagnostice mi řekli že jsem tam měl rozhozený uplně všechno v motoru...po smazání chyb teď auto šlape super..
Nastavuješ nějaký hodnoty ručně v jb4 když přehraješ soft,?Nebo to necháváš ve výchozím nastavení??
Zkusim nahrát jinej starší soft od rikiho a zkusim to tam vrátit,když to bude blbnout musel bych to asi nějak vyreklamovat..
Hele ještě mě napadlo, jseš si jistej, že se ti nemohl rozpojit nějaký konektor mezi JB4 a řídící jednotkou? Četl jsem nějaký podobný věci, ale to bylo způsobený buď špatnou instalací, nebo že se rozpojil nějaký konektor. Já když se v tom hrabal a zapomněl vypojit baterii, tak se mi omylem rozpojil jeden konektor, v autu začlo chrčet, něco jako když teče a když jsem dal kontrolu chyb, vyblilo to asi 5 od vanosu až kdo ví po co:)..Chyby jsem smazal a je to OK
No já mam automat tak to mam na 60,rozpojený tam nic určitě nebylo,to jsem kontroloval,je fakt že když jem to měl sundaný kuli diodám tak jsem baterku neodpojoval,jestli by se to rozhodilo tím...Před tím no isem mi to v poho ukazovalo chyby atd.akorát občas když jsem chtěl nastavit třeba protočení budíků 5/7,nebo boost in oil 7/1 tak jsem to musel dělat i 3x než se to aktivovalo...mapy jsem přepnul vždy bez problému...
Jako těch 30 chyb to jsem fakt čuměl:-()
Večer to tam dám přehraju soft a uvidim co to vyvede.
Jako těch 30 chyb to jsem fakt čuměl:-()
Večer to tam dám přehraju soft a uvidim co to vyvede.
romano007 píše:No já mam automat tak to mam na 60,rozpojený tam nic určitě nebylo,to jsem kontroloval,je fakt že když jem to měl sundaný kuli diodám tak jsem baterku neodpojoval,jestli by se to rozhodilo tím...Před tím no isem mi to v poho ukazovalo chyby atd.akorát občas když jsem chtěl nastavit třeba protočení budíků 5/7,nebo boost in oil 7/1 tak jsem to musel dělat i 3x než se to aktivovalo...mapy jsem přepnul vždy bez problému...
Jako těch 30 chyb to jsem fakt čuměl:-()
Večer to tam dám přehraju soft a uvidim co to vyvede.
Tak pokud jsi to udělal podle návodu, otevřít kapotu, zamknout auto, počkat 20min až usne jednotka a pak se v tom hrabal OK, ale jestli jsi to neudělal a hrabal se v tom při zapojený baterce tak je to tím....
http://www.youtube.com/watch?v=XgeDy5eq7xA
335i vs
1. BMW M3 Stock
2. Chevrolet Corvette (non Z06)
3. BMW M3 E46 HPF Turbo Stage 2 (Low Boost)
4. BMW M3 E46 HPF Turbo Stage 2 (High Boost)
5. BMW 335i E90
6. Mustang GT500 (not 2013)
7. Nissan GT-R (not 2013)
8. Ferrari California
9. BMW 335i E92
10. 2013 BMW M5 F10
11. 2013 BMW M5 F10
12. 2013 BMW M3 w/ ESS Stage 2 Kit (+Meth)
335i vs
1. BMW M3 Stock
2. Chevrolet Corvette (non Z06)
3. BMW M3 E46 HPF Turbo Stage 2 (Low Boost)
4. BMW M3 E46 HPF Turbo Stage 2 (High Boost)
5. BMW 335i E90
6. Mustang GT500 (not 2013)
7. Nissan GT-R (not 2013)
8. Ferrari California
9. BMW 335i E92
10. 2013 BMW M5 F10
11. 2013 BMW M5 F10
12. 2013 BMW M3 w/ ESS Stage 2 Kit (+Meth)
hm... takže vlastně porazil všechno, kromě GT-R (o 1,5 délku auta), E46 M3 turbo (v nějakym lepšim režimu), E92 M3 turbo... Docela jsem koukal, jak mu ujela ta 335i člověka z BMS (Jon)
Jako dát někde tu Californii, tak asi být majitelem auta.. ji shodim ze skály
. A moc jsem koukal, že i ta F10 M5 byla nerozhodně.

Jako dát někde tu Californii, tak asi být majitelem auta.. ji shodim ze skály

Poldav6 píše:hm... takže vlastně porazil všechno, kromě GT-R (o 1,5 délku auta), E46 M3 turbo (v nějakym lepšim režimu), E92 M3 turbo... Docela jsem koukal, jak mu ujela ta 335i člověka z BMS (Jon)
Jako dát někde tu Californii, tak asi být majitelem auta.. ji shodim ze skály. A moc jsem koukal, že i ta F10 M5 byla nerozhodně.
California je ale takový pseuferrari


Poldav6 píše:hm... takže vlastně porazil všechno, kromě GT-R (o 1,5 délku auta), E46 M3 turbo (v nějakym lepšim režimu), E92 M3 turbo... Docela jsem koukal, jak mu ujela ta 335i člověka z BMS (Jon)
Jako dát někde tu Californii, tak asi být majitelem auta.. ji shodim ze skály. A moc jsem koukal, že i ta F10 M5 byla nerozhodně.
Ty GT-Rka jsou fakt peklo.
Jinak Fe California má 490koní a 505nm točák 0-100 3,8s
IlikeU píše:Poldav6 píše:hm... takže vlastně porazil všechno, kromě GT-R (o 1,5 délku auta), E46 M3 turbo (v nějakym lepšim režimu), E92 M3 turbo... Docela jsem koukal, jak mu ujela ta 335i člověka z BMS (Jon)
Jako dát někde tu Californii, tak asi být majitelem auta.. ji shodim ze skály. A moc jsem koukal, že i ta F10 M5 byla nerozhodně.
Ty GT-Rka jsou fakt peklo.
Jinak Fe California má 490koní a 505nm točák 0-100 3,8s
to jo, ale je to takový devka ferrari:) Kdyby to bylo z 0 tak by mu gtr ujelo ještě víc, to nejvíc vydělává na startu

Tak tenhle týpek se sériovéjma turbama má 0-160 za 8,2s
http://www.youtube.com/watch?v=ZwYuV74h ... g&index=10
Na jeho videích dá 135i i to opěvované GTR
http://www.youtube.com/watch?v=ZwYuV74h ... g&index=10
Na jeho videích dá 135i i to opěvované GTR

Poldav6 píše:Tak tenhle týpek se sériovéjma turbama má 0-160 za 8,2s
http://www.youtube.com/watch?v=ZwYuV74h ... g&index=10
Na jeho videích dá 135i i to opěvované GTR
Tak to GTR ale nemohlo jet na plno, protože i ta 480hp verze má 0-200 za 12s a ta 550hp za cca 10 a to se bavím o sérii, z GTR se dostane i 1500hp s úpravou samozřejmě určitých komponentů a to pak líta i Veyron.
Ale nebudeme se tady bavit o GTR ne?:) Ovšem jasný 35i mají obrovský potenciál, ale ty extra výkony už za cenu životnosti:)
IlikeU píše:http://www.youtube.com/watch?v=z4otaDWehl0
hezký no, ale ta 135i vyjela asi o sekundu dřív

Ale tak samozřejmě, s metanolem se dostaneš na 500hp a když si vezmeš, že 135i je ještě o nějakých 200kg lehčí.....
100-200 za 4,4 sec

http://www.youtube.com/watch?v=rR3tpYnF0t4