Mě osobně se zase nelíbí černý interiér. Komplet černej intr je nuda má ho každý auto
No parametry jsem vypozoroval na fotkách od prodejců na ebay. Na reprácích je napsaná watáž a impedance. Když si to všechno sečteš tak ti vyjde celkovej výkon HK
E36 zesík má mít 320W ale při 2/3ohmech což je obrovskej rozdíl.
Trochu jste mě s tím Top HiFi nahlodali, když jsem ale nastudoval, co by to všechno obnášelo - hlavně tahání drátů, tak si asi nechám zajít chuť
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Jo, vymenit olej je mnohem mensi opruz... To natazeni dratu je to absolutne nejjednoduchsi. Nez se k tomu dostanes, trikrat proklejes den kdy te to napadlo si to poridit -)
Před deseti lety jsem se pustil do montáže navigace MK4 16:9 do E39, v době, kdy o tom ještě nikdo nic nevěděl. Takhle rozbombardovanej interiér jsem do té doby ještě neviděl. Tohle by obnášelo to samý + problémy se sehnáním kabeláže
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
edit z duvodu ze nebudu poskytovat pomerne zasadni informace tam, kde nemuzu mit ani dve ruzne věci v inzerci aniz by bylo nutne zaplatit za komercni inzerat.
Tak ono je to drahý protože mraky lidí se v tom nevyzná a dnes v módě je kupovat nejraději vše jen v plug&play.
Jde to vyřešit i jak jsem psal já koupit kabeláž z jakýhokoliv BMW stejného typu, mraky konektorů bývají záměnné jen nejsou umístěny na stejném místě v autě. Vypinovat i bez vypichováků to jde jen to trošku trvá. Pak zabořit hlavu do schémat a zapojovat novou kabeláž která je potřeba samozřejmě naměřit a případně upravit.
edit z duvodu ze nebudu poskytovat pomerne zasadni informace tam, kde nemuzu mit ani dve ruzne věci v inzerci aniz by bylo nutne zaplatit za komercni inzerat.
Tak samozřejmě. To je mi docela jasný, přece neudělají rozebiratelný a opravitelný věci
U všech BMW se najde pár konektorů který prostě nejdou rozdělat. Ale i tak to není nemožný
Ale co jsem se tak pohrabal v tý kabeláži co mám tak ta je ještě rozebiratelná. Všechny konektory jdou nějak rozhodit nic tam není zatavený ani nijak blbě přidělaný že by to nešlo rozdělat
Kdo to dělá denně, ten nosí tyto "píchadla" za 7-10 tKč. Zbytku světa se vyplatí konektor "přemluvit štípačkami a osadit nový. Zajímavý je návod výrobců konektorů - odjistit a odpojit to jde tak a tak. Vypíchnout to jde tak a tak. Ale z důvodu .... bla-bla ..a našich zisků musí být použit nový konektor a nové kontakty. Protože už 20 let se neopravuje, ale vyměňuje.
mám vypichovák i vcelku slušnou pinzetu, ale vytáhnout žíly z patic relátek pro e36, nebo nožičku pojistky z boxu, nebo kulaté piny jako mají konektory jednotek např. před spolujezdcem mi přijde jako ježek v kleci...nebo máte na to někdo fintu?
Já už jsem rozhodnutí si dárce vzít do sikovek, abych se podíval jak je tam ta aretace vymyšlená
Nevím přesně který držák relátek máš na mysli. Ale pokud třeba ten 9-pólový relésokl má takový modrý, žlutý nebo černý díl se 4 packami jako X6300, tak tento díl musíš před vyndaváním kontaktů povysunout nahoru = odcvaknout jeho zajištění na tom černém těle držáku relé. Tohle totiž funguje jako sekundární pojistka kontaktu. A potom vezmeš "vidličkový"vypichovák viz. výše a musíš sklopit tu zajišťovací pacičku (=primární pojistku) kontaktu viz. obrázek níže.
Cca 98% konektorů v automobilovém průmyslu mají primární i sekundární zajištění kontaktů. Kulaté kontakty taky mívají takto provedené 1-2 primární pojistky a sekundární pojistka bývá řešena "šoupátkem" ze strany. Pořádné příklady najít nemůžu, snad bude mít někdo větší štěstí - https://www.google.cz/search?q=relais+s ... 96&bih=733
no jasné to je ončo! Jsem si rozebral celou patici pro relátko a strkal tam ten vypichovák ale né a ne tu svorku vytáhnout
Rozebral jsem si i celí ten konektor s kulatými piny a, ale tam jsem narazil absolutně. Svítil jsem si do volních pozic, abych viděl, kde je místo pro háček ale na kulatých jsem to absolutně nepobral
Jenom co mě dostalo, že samotné svorky pro pojistky umístěné v plastové kostře, jsou obalené nejdřív do nějakého plechového obalu a teprve jsou vsunuté do kostry