Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

už nevím-jedejen na 2 válce

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
vl2003
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: ned 30.03.2008 01:00
Bydliště: Opařany 53

#1 Příspěvek od vl2003 »

Zdravím všechny příznivce BMW Mám problém s E46 318i 1,9 87kw
Prostě s ničeho nic auto přestalo jed a do dnes(od lonského července)jede pořád jen na dva 1a4 válec.
2a3 vůbec ani netukne a to ani svíky ani vstřikovače.
Už sem vyměnil cívku svíčky komplet vstřikovače i s rampou motorový kabelový svazek halův snímač,snímač vacky,čidlo klepání a dnes sem si nechal přehrát ř.j. a porád to samí.
Je teda pravda že tam zůstal ten orig.sowtvare ale prý aby se stratil nějaky soubor či nějaka jednicka nebo nula prý rozhodně nehrozí.
Takže ted scháním jestě jednu(třetí )ř.j. se stejným číslem a pak už asi vrakovistě!!!! Už to bylo i ve třech orig.BMW (jinak už asi v 8servisech)a ty to tam měli taky po měsíci a taky vůbec nic.
Kdyby měl někdo nejaky nápad budu mooooooc vděčný.

Bosch 0 261 204 420
DME 1 430 186
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#2 Příspěvek od Dan td »

Změň si název topicu na výstižnější :!:
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Jen takový výstřel do tmy, ale zkus mrknout vedle řídící jednotky motoru. Je tam paklík pěti pojistek, jsou všechny OK? Hlavní relé ŘJ motoru je OK?

Když jsi měnil ŘJ motoru, měnil jsi i EWS a čip v klíči? Ne že by to mělo vliv přímo na tvůj problém, ale bez toho by to nepálilo vůbec.

Co jsem tenhle problém viděl několikrát, tak to bylo pokaždé něčím jiným, jednou řídící jednotka motoru, jednou to bylo lanko plynu (? - nechápal jsem), jednou pomohlo přehrát software, jednou výměna VVT, jednou palivová pumpa... nicméně opravdu se podívej na ty pojistky!
vl2003
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: ned 30.03.2008 01:00
Bydliště: Opařany 53

#4 Příspěvek od vl2003 »

Pojistky sem prolezl asi 3x a ty u motoru jsem pro jistotu dal druhý.
Klíč sem nechal ten sám, a vvt?
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Vysvětli mi potom tedy, jak jsi testoval jinou řídící jednotku. Bez příslušného EWS a čipu v klíči spárovaných s ŘJ motoru od výroby to auto nemůže chytnout, je zablokované vstřikování a zapalování, pokud jsi nechal původní EWS a klíč.

Jestli jsi zkoušel jednotku z vrakáče a měnil jsi jen ŘJ motoru, tak jsi vlastně neotestoval nic.

VVT zatím vynech, nejvíc bych dal asi té ŘJ.
vl2003
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: ned 30.03.2008 01:00
Bydliště: Opařany 53

#6 Příspěvek od vl2003 »

no prostě sem jen okopiroval sowtvare s te staré a nahrali jsme ho do té duhé.
Prý to má nějaký (imobox) jesli to říkám správně že prý jen stači že klíč odhlásí imob. přes nějakou černou krabičku pod volantem a řekne to ř.j. a to prý stačí.
Každopádně by to nejelo teda vůbec a ono to dělá to samí.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Jestli náhodou není "koplej" ten soft. Zkus sehnat na zkoušku (kupovat to kvůli vyzkoušení je asi nesmysl) jednotku motoru s EWS a klíčem, ideálně bez dálky (pokud máš starý klíč na dálku s gumovými tlačítky nebo bez dálky, jde tam prohodit jen čip, pokud diamant, tak v tom čip vyměnit až tak jednoduše nejde :-( ).
vl2003
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: ned 30.03.2008 01:00
Bydliště: Opařany 53

#8 Příspěvek od vl2003 »

no ten sowtvare by prý neměl být špatný ma to prý nějaký hlídání součtu a kdýž se liší tak to určitě nepojede vůbec
ale už sem o tom taky uvažoval
vl2003
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: ned 30.03.2008 01:00
Bydliště: Opařany 53

#9 Příspěvek od vl2003 »

Je možný aby skočily rozvody? ale palit avstřikovat by to stejně mělo ne?
Rooster
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: úte 17.10.2006 00:00
Bydliště: Vyškov

#10 Příspěvek od Rooster »

vytáhni svíčky, ukostři je a zatoč s motorem a divej se jestli všchny pálí, pokud ano, tak jdi po palivu, stejně jak svíčky můžeš otestovat i vstřiky a můžeš si pomoct tím, že pod ně dáš papír a uvidíš jestli jde palivo ze všech ... ještě mě pak napadá regulátor tlaku paliva..

s těma rozvodama: stát se může všechno, ale je to dost nepravděpodobné.

jen tak pro info : jendou jsem dělal e36 320i kde vadná cívka odpálila výstup z řj. Ale to vyloučíš tím, že vytáhneš svíčky a zkontroluješ jestli na všech skáče jiskra

No a pak už jen mechanická závada na motoru...

Proč se mněnila původní řj za jinou?
Soptiiik
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 25.02.2007 01:00

#11 Příspěvek od Soptiiik »

Skontrolovat zda jde jiskra na všech svíčkách, zda práší všechny vstřiky,změřit tlaky.
vl2003
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: ned 30.03.2008 01:00
Bydliště: Opařany 53

#12 Příspěvek od vl2003 »

Kdyby jste si přečetli hned první příspěvek tak by jste mi nepsali nic o svíčkách a vstřicích
samo že sem je zkoušel i svíčky i vstřiky 2 jdou 2 ne a to jak svíšky tak vstřiky 1a4 jdou 2a3 ne!

všechno co je od ř.j. vej je 100% dobrý dával sem to s auta který normálně jede
ř.j. byla dávaná druhá ale zůstal orig.sowtvare
takže si myslím že je nějaký vadný sowtvare nebo nějaký vztup do ř.j. ale už nevím co měnit pač sem vyměnil asi už všechno co jde.

asi vrakáč!!
bawacek
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: sob 29.12.2007 01:00
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od bawacek »

Tlaky na valcich si meril?
bawacek
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: sob 29.12.2007 01:00
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od bawacek »

Ted si vzpominam,kamos tohle resil na e39,sice mu to delal jen jeden valec,ve finale zjistil ze mel propalene ventily
Rooster
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: úte 17.10.2006 00:00
Bydliště: Vyškov

#15 Příspěvek od Rooster »

vl2003 píše:Kdyby jste si přečetli hned první příspěvek tak by jste mi nepsali nic o svíčkách a vstřicích
samo že sem je zkoušel i svíčky i vstřiky 2 jdou 2 ne a to jak svíšky tak vstřiky 1a4 jdou 2a3 ne!

všechno co je od ř.j. vej je 100% dobrý dával sem to s auta který normálně jede
ř.j. byla dávaná druhá ale zůstal orig.sowtvare
takže si myslím že je nějaký vadný sowtvare nebo nějaký vztup do ř.j. ale už nevím co měnit pač sem vyměnil asi už všechno co jde.

asi vrakáč!!


OK! Vidím to na DME.... Kdyby to bylo EWS tak to nepojede vůbec... Zkusil bych někoho kdo má SSS Progman nebo ISTA/P a přeprogramovat jednotku... Může být jen chyba v SW... ale pozor na ISTA/P, pozná cizí zásah do SW nebo jiné VIN v jednotce a blokne EWS a k odblokování je tuším potřeba FA....
vl2003
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: ned 30.03.2008 01:00
Bydliště: Opařany 53

#16 Příspěvek od vl2003 »

tak závada zřejmě nalezena
Je vylomený kus toho kroužku-ozubenyho kola co zněj snímá snímač polohy klikové hřídele.
to by mně zajímalo jak se to mohlo vylomit kdyz to už nic nepohání atd..
už se těsím jak budu vytahovat celou kliku :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Leda jestli někdo v minulosti nenapasoval čidlo na doraz, potom ho to kolo očeše. Že by to kolo nevydrželo jsem teda nikdy neslyšel, ale možné to asi je.
vl2003
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: ned 30.03.2008 01:00
Bydliště: Opařany 53

#18 Příspěvek od vl2003 »

ne čidlo je naprosto netknute už se tesim naprava vana prevodovka klika asi mne trefí 8O
vl2003
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: ned 30.03.2008 01:00
Bydliště: Opařany 53

#19 Příspěvek od vl2003 »

tak kroužek na klice přehozeny za 2min a ted sem ten masomlejnek hodil zpet do kastle už se těšim až zavrní
mysakbmw
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: stř 09.02.2011 01:00
Bydliště: Pardubice

#20 Příspěvek od mysakbmw »

já jsem měl ted ten samí problém u M44B19 jel jen na dva válce vstřiky nedávali palivo a svíčky nedávali jiskru nakonec se zjistilo že fouklo těsnění pod hlavou mezi dvěma válci
Odpovědět