Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E91 325xi rok 2006 - motor nešlape v nízkých otáčkách
Nemáte někdo zkušenost? Z ničeho nic mi to nešlape v nízkých otáčkách, tj. do 1000 do 1500 otáček. Je jedno zda je studené nebo po zahřátí. Prostě se to po přidání plynu kucká. Pročítal jsem příspěvky a závad je uváděných nespočet. Kde začít.... Diagnostika hlásila poruchu na čtvrtém válci.... ale moc té diagnostice nevěřím...
jo díky - no já na diagnostice byl a měl jsme možnost do toho nahlédnout - vycházejí z toho pouze obecné informace - takže nic moc pro zjištění konkrétní závady.
jinak tam vám to naklepe závad, že by jste auto nejradši co nejrychleji prodali..
je taky možné, že jsou různé druhy softu.... to nevím, možná tam kde jsme byl nemá to pravé ořechové...
jinak tam vám to naklepe závad, že by jste auto nejradši co nejrychleji prodali..
je taky možné, že jsou různé druhy softu.... to nevím, možná tam kde jsme byl nemá to pravé ořechové...
za ty dva roky od poslední diagnostiky - něco s čidlem ABS, čidlo na řízení, nejde 4 válec, nějaký problém s rozvodovkou a asi 3 další, to už si nepamatuji...
Takže nebylo to o jedná závadě...
co se týče motoru, tak to pouze ukázalo ten 4 válec - objednal jsem cívku NGK a pro jistotu i svíčku - uvidíme.
Jen se bojím, aby to nakonec nebyl například ten olejový separátor.... nebo ještě nějaká jiná pikatnost...
klidně bych jej vyčistil, ale nevím kde je a asi bych to sám nezvládl...
Takže nebylo to o jedná závadě...
co se týče motoru, tak to pouze ukázalo ten 4 válec - objednal jsem cívku NGK a pro jistotu i svíčku - uvidíme.
Jen se bojím, aby to nakonec nebyl například ten olejový separátor.... nebo ještě nějaká jiná pikatnost...
klidně bych jej vyčistil, ale nevím kde je a asi bych to sám nezvládl...
Po výměně cívky a svíčky (obojí NGK) je to v pořádku. Díky za odpovědi k tématu...
Svíčka nevypadala zrovna v nejlepší kondici. Zvažuji výměnu i dalších...
Nemá někdo přehled po kolika kilometrech se obvykle mění? Já mám najeto 145 000 km a v BC mi to ukazuje u svíček 60 000. Je otázka zda byly v nějakém intervalu vůbec měněny. Nevíte - tento údaj vypovídá o najetých km nebo o km, které lze na ně najet?
Svíčka nevypadala zrovna v nejlepší kondici. Zvažuji výměnu i dalších...
Nemá někdo přehled po kolika kilometrech se obvykle mění? Já mám najeto 145 000 km a v BC mi to ukazuje u svíček 60 000. Je otázka zda byly v nějakém intervalu vůbec měněny. Nevíte - tento údaj vypovídá o najetých km nebo o km, které lze na ně najet?
ahoj,JirkaH píše:Po výměně cívky a svíčky (obojí NGK) je to v pořádku. Díky za odpovědi k tématu...
Svíčka nevypadala zrovna v nejlepší kondici. Zvažuji výměnu i dalších...
Nemá někdo přehled po kolika kilometrech se obvykle mění? Já mám najeto 145 000 km a v BC mi to ukazuje u svíček 60 000. Je otázka zda byly v nějakém intervalu vůbec měněny. Nevíte - tento údaj vypovídá o najetých km nebo o km, které lze na ně najet?
a) chybové kódy na diagnostice se vyplácí řešit. Všechny.
b) vyměnit jen jednu svíčku je blbost. Vždyť to jsou stovkové záležitosti!
c) častou výměnou svíček nic nezkazíš. Někdo mění s každým olejem (15tis. km), někdo na to kašle. Taky to závisí na motoru, obecně se snad říká těch 60tis., ale nejpozději každý druhý olej (30tis.) bych to měnil. Vždyť to jsou stovkové záležitosti! A mají zásadní vliv na chod motoru...