Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 323i po namontování svodů netáhne
Zdar, borci dnes sem nahodil komplet nerez výfuk na E36 323i a motor netáhne tak jako před tím až cca od 5tis. to docela znatelně potáhne , ale jinak se vůbec nechce vytáček. A při volnoběhu se někdy motor začne víc chvět, že je to poznat i v kabině , otáčky drží . Mám tam ještě sání z M50 může to být tím že to je potřeba sladit ?
Ano sání tam bylo už předtím, lambdy jsou zapojené, komplet výfuk od Schmiedmann se sport katy, dvouroura . Jediné co sem ještě dnes měnil je nádobka s aktivním uhlím. Nenapadá mě nic co bych udělal špatně.Rade520 píše:Sání M50 jsi tam měl už předtím?
Lambda sondy máš zapojené?
Jaký jsi dával výfuk/svody?
jedno roura? /dvou roura?
Výrobce?
Máš tam kat?
Trošku to rozepiš
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: ned 22.05.2011 00:00
soft z 325i bych nedoporucoval, spise bych volil treba cloveka, ktereho uz jsem zminil tady... je to profik a odladi to primo na 323i - po nandani svodu a M50 sani mi optimalizaci mapy primo doporucovalTotic píše:Vyresetuj ŘJ přes diag (nebo odpojit baterku) a pravděpodobně by to chtělo zkusit ještě soft z 325i
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ight=hajro
Musím to ještě projít .. hned po prvním startu to krásně vrnělo a pak asi po cca 2minutách se začal výfuk chvět , když sem to prošlápl tak to zas chvilku bylo ok, ale pak to začalo znova a jak sem psal , nechce se to vytáčet až od zhruba 5ti to zatáhne. Když tomu přidám tak se tomu vůbec nechce jako kdyby se to dusilo.
a nepřišel jsi trochu o krouťák? Motor mi už teď běží pěkně, ale jakoby jsem přišel o krouťák až v těch 5ti se to sebere a razantně potáhne. Napadá mě jestli to třeba nemůže být tím že je to komplet dvouroura.Rade520 píše:Tak nejlepší je udělat soft přímo na motor ,ale hodně lídí (včetně mě)
má nahozeno saní M50 a laděný výfuk a funguje to bez úpravy Řj.
Jako spíš mě napadá jestli se něco nepodělalo při montáží .
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Kosení se nekoná, mám to vyzkoušené.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 416
- Registrován: pon 15.09.2008 00:00
- Bydliště: "Třebeach"
- Klubové ID: 1850
Ne,o krouťák jsem nepřišel,je jasný že průběh bude jiný ,ale o kolik a v jakýchPeterE36 píše:a nepřišel jsi trochu o krouťák? Motor mi už teď běží pěkně, ale jakoby jsem přišel o krouťák až v těch 5ti se to sebere a razantně potáhne. Napadá mě jestli to třeba nemůže být tím že je to komplet dvouroura.Rade520 píše:Tak nejlepší je udělat soft přímo na motor ,ale hodně lídí (včetně mě)
má nahozeno saní M50 a laděný výfuk a funguje to bez úpravy Řj.
Jako spíš mě napadá jestli se něco nepodělalo při montáží .
otáčkách těžko říct.
Já mám "dvaosmu " takže jestli mám 280Nm nebo se sáním 275Nm jde těžko poznat .
mám i chip a větší klapku,výfuk bez kat... takže nemůžu přesně říct co přidá,
nebo ubere samotné sání nebo výfuk.
Dnes jsem to nastartoval a problém je zpět , takže to cca 5 min běží tak jak má a pak to začne zas : https://www.youtube.com/watch?v=yJLJ3WqKwKc když to prošlápnu tak to chvilku běží normálně , ale potom zas chodí špatně.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Jak přepojil lambdy? Znamená to, že přední lambda byla do konektoru zadní lambdy a naopak?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition