Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Kupuju auto - poraďte
ARMAN píše:na běžne ježděni 1,6 je ok, přesto radši přihoď par drobaků a si kup šestivalce třeba tady na forumu krasavce od FXe jestli ho ještě neprodal teda
až nato že to kupé je jednou tak drahé než tento kompakt

jako tenhle kompakt je podle mě vpoho, je to skoro rok 99 (takže asi žádná výrazná koroze), výbava je taky dostačující a pokud člověk není závodník, tak mu to bude bohatě stačit

-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Dneska je v ČR (ale i v Německu) docela problém koupit slušnou i E46 za 150-200k... To, že inzerce je plná střepů, s kterýma tu lidi rádi srovnávají ceny, je věc druhá. V průběhu posledního měsíce jsem sháněl E46 (+-150k) a E90 (+- 220k) a v obou případech se projezdilo hodně peněz, než se natrefilo na slušnej kus.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
nedej bože když svezeš rodinku a hned máš 300-400kg v autě ...pak poznáš co to je když někdo brzdí provoz a sakra se rozmejšlí koho předjede a zda raději nepojede za tím kamionem co to šine 80-90 km po okresce ...
To auto pak vubec nejede ....
Dobrej základ je 323i na naučení dobré a dlouhé trasy jezdí usporně ...jsou tací co klidně 6,5-7litru v pohodě dálky... Akorát nebudeš mít problém někoho předjet a nebudeš brzda provozu s R6 a 125kw.
kdežto 316i jednou jsem měl čest a jako jede to ale ve dvou lidech nic moc ... možná pro někoho kdo jezdil ve fáčku ... ale jinak je to slabota a pokud jsem chtěl předjíždět kamion musel jsem se často hodně zamyslet zda to dá nebo ne ...
Podle mě jsou slabá auta strašně nebezpečná v provozu a pod 140koní bych vubec nedoporučovat nic kupovat. Navíc BMW je trochu divné mít takovou základní verzi- snad jedině holce a do města která stejně pojede max předpisovou rychlostí bez předjíždění atd.
To auto pak vubec nejede ....

Dobrej základ je 323i na naučení dobré a dlouhé trasy jezdí usporně ...jsou tací co klidně 6,5-7litru v pohodě dálky... Akorát nebudeš mít problém někoho předjet a nebudeš brzda provozu s R6 a 125kw.
kdežto 316i jednou jsem měl čest a jako jede to ale ve dvou lidech nic moc ... možná pro někoho kdo jezdil ve fáčku ... ale jinak je to slabota a pokud jsem chtěl předjíždět kamion musel jsem se často hodně zamyslet zda to dá nebo ne ...
Podle mě jsou slabá auta strašně nebezpečná v provozu a pod 140koní bych vubec nedoporučovat nic kupovat. Navíc BMW je trochu divné mít takovou základní verzi- snad jedině holce a do města která stejně pojede max předpisovou rychlostí bez předjíždění atd.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Většina motorů když mu přiložíte 400kg lidský váhy jsou lenivější
S tdsem se mi stalo že jsem jel vyzvednou kámoše asi 30km tam jsem si to jel pohodlnou jízdou, zpátky jsem naložil 4 další lidi takže nás jelo 5 no tdso ne a ne vyjet kopec líný to bylo jak veš.
Teď s 2.8 jezdím do práce denně vozím 2 lidi a nějak zátěž necítím tolik jako v tdsu
řekl bych spíš vůbec 

Teď s 2.8 jezdím do práce denně vozím 2 lidi a nějak zátěž necítím tolik jako v tdsu


-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Filozof píše:Dobrej základ je 323i na naučení dobré a dlouhé trasy jezdí usporně ...jsou tací co klidně 6,5-7litru v pohodě dálky... Akorát nebudeš mít problém někoho předjet a nebudeš brzda provozu s R6 a 125kw.
Já Ti nevím čoveče, 323ti je už pěkný zvěrstvo a řekl bych, že to určitě není auto "pro začátek"... 323 v sedanu a compactu se absolutně nedá srovnat... Kamarád má 323ti a dá na prdel mojí 528iA nedokážeš si představit jak


Můj názor: na začátek s BMW je ideální 320i - jakžtakž to jede, nestojej tolik co dvaapůlky a jsou sehnatelné

Tak zase je otázka jakej člověk je "blázen" a pokouší hranice auta a jak velkej respekt k tomu výkonu má.
Pokud je někdo typ co furt musí mít bezhlavě plyn na podlaze, pro něj bych nedoporučoval ani tu 2.0
Pokud zase někdo dovede normálně přemejšlet dopředu o tom co auto asi udělá s cihlou v zatáčce na vodě při 70 nebo na sněhu, tak proč ne sám mám 2.8 a nemám ASC a abych pravdu řekl není potřeba když člověk není magor jen to občas musí víc hlídat když začne tancovat prdel a umět citlivě s plynem. Ale zase když chci aby mi to ustřelilo nemusím hledat tlačítko ASC a jen polechtám plyn
S předohrabem jsem měl tu čest jet párkrát za zimu a abych pravdu řekl já bych v tom zimu neodjezdil
Ta váha udělá opravdu velikej rozdíl
Pokud je někdo typ co furt musí mít bezhlavě plyn na podlaze, pro něj bych nedoporučoval ani tu 2.0

Pokud zase někdo dovede normálně přemejšlet dopředu o tom co auto asi udělá s cihlou v zatáčce na vodě při 70 nebo na sněhu, tak proč ne sám mám 2.8 a nemám ASC a abych pravdu řekl není potřeba když člověk není magor jen to občas musí víc hlídat když začne tancovat prdel a umět citlivě s plynem. Ale zase když chci aby mi to ustřelilo nemusím hledat tlačítko ASC a jen polechtám plyn

S předohrabem jsem měl tu čest jet párkrát za zimu a abych pravdu řekl já bych v tom zimu neodjezdil

LukesE39 píše:Kamarád má 323ti a dá na prdel mojí 528iA nedokážeš si představit jakA když do toho dal svor - netřeba komentovat
Ta váha udělá opravdu velikej rozdíl
Ano, o tom žádná... Mě jen zarazilo, že 323ti auto na začátek - i když jak tak na to kouká, Filozof píše 323i, ono i mezitím sedanem a compactem je obrovský rozdíl.. Každopádně jak se mi compact hnusí po všech stránkách, tak 323ti je perfektní sportovní náčiní
A abych se vrátil k původnímu tématu - tazateli bych já osobně doporučil poobhlídnout se po nějaké 320i - v ceně toho půlmotorovýho compacta se dají sehnat pěkné kousky, jízdně je to propastnej rozdíl. Proti 2.8 (mimo M3 nejlepšího motoru v E36
) mluví ceny. Dvaosmičky si prostě drží cenu a není jich moc...

A abych se vrátil k původnímu tématu - tazateli bych já osobně doporučil poobhlídnout se po nějaké 320i - v ceně toho půlmotorovýho compacta se dají sehnat pěkné kousky, jízdně je to propastnej rozdíl. Proti 2.8 (mimo M3 nejlepšího motoru v E36

myslel jsem tím 323i at e36 nebo e46 jsou to slušné motory a usporné na dálku. Člověk nemá strach když potřebuje předjet bezpečně a naučí se ...
Já jsem taky jezdil nejprve oplem 2roky 1,7td s 66kw a pak skočil do 525i 141Kw.
jako mladej kluk 25let. A jde o to umět jezdit s rozumem a pak člověk muže zrychlovat a učit se limity auta ...např na parkovišti, na okruhu když jsou volné jízdy a podobně ... naučit se co dělá auto v krizi a zvládat smyky ..oni občas přijdou i nečekaně ...a je jedno zda jede v 318i nebo 328i ...
Kompakt jsem nikdy neřídil a je mi jasné že to bude malej sršen když to bude ve spojení 323ti.
Mě osobně se líbí coupe v 3er nebo sedan či kombík ale kompakt jsem nikdy nemusel takové malé auto pro holky či důchodce ...pardon všem co jej vlastní ale je to muj názor ...takové dětské BMW
At si koupí jaké chce auto ale jak tady psal každej člen po roce bude brečet a mlátit se do hlavy že nešel rovnou do 6válce ...a pak se bude shánět po 328i nebo něčem podobném.
Jinak když je mokro a kluzko uklouzne to i 4válci v zatáčce ... každému ...jen ten R6 má prostě sílu a je sním větší zábava ... člověk pak rád utratí nějaké díly za auto které mu dělá radost.... a další věc je když má zátěž pojede v pohodě dál ..pocítí to ale pojede kopce nekopce ...kdežto s 4válcem a poloviční silou motoru bude rád, že přejede hory ...nebo kopce na 2ku a vyjede to ...pak BMW přestává mít smysl jedině pro maminy nebo důchodce
Stejně každej nakonec skončí v 330Ci nebo 540i či 740i a podobně ...táhne to člověka dál a těch 150-200koní je slušnej základ na naučení a zazávodění třeba na okruhu prozačátky... ale pro vyježděného člověka je to alespon 300 koní ideálně s V8 ... nebo M3.
Já jsem taky jezdil nejprve oplem 2roky 1,7td s 66kw a pak skočil do 525i 141Kw.
jako mladej kluk 25let. A jde o to umět jezdit s rozumem a pak člověk muže zrychlovat a učit se limity auta ...např na parkovišti, na okruhu když jsou volné jízdy a podobně ... naučit se co dělá auto v krizi a zvládat smyky ..oni občas přijdou i nečekaně ...a je jedno zda jede v 318i nebo 328i ...
Kompakt jsem nikdy neřídil a je mi jasné že to bude malej sršen když to bude ve spojení 323ti.
Mě osobně se líbí coupe v 3er nebo sedan či kombík ale kompakt jsem nikdy nemusel takové malé auto pro holky či důchodce ...pardon všem co jej vlastní ale je to muj názor ...takové dětské BMW

At si koupí jaké chce auto ale jak tady psal každej člen po roce bude brečet a mlátit se do hlavy že nešel rovnou do 6válce ...a pak se bude shánět po 328i nebo něčem podobném.
Jinak když je mokro a kluzko uklouzne to i 4válci v zatáčce ... každému ...jen ten R6 má prostě sílu a je sním větší zábava ... člověk pak rád utratí nějaké díly za auto které mu dělá radost.... a další věc je když má zátěž pojede v pohodě dál ..pocítí to ale pojede kopce nekopce ...kdežto s 4válcem a poloviční silou motoru bude rád, že přejede hory ...nebo kopce na 2ku a vyjede to ...pak BMW přestává mít smysl jedině pro maminy nebo důchodce

Stejně každej nakonec skončí v 330Ci nebo 540i či 740i a podobně ...táhne to člověka dál a těch 150-200koní je slušnej základ na naučení a zazávodění třeba na okruhu prozačátky... ale pro vyježděného člověka je to alespon 300 koní ideálně s V8 ... nebo M3.
pokud mu doporučíte 316-320i bude vám tady za rok nadávat že si nekoupil rovnou 323i nebo 328i ... na to vsadim.
Proč někomu doporučovat slabé auto když všichni víme jak slabé auto je nebezpečné ,,,, ?
Jen blbé předjíždění a ohrožení sebe a svých blízkých tím že jsem v předjížděcím manévru velmi dlouho ...je už smrtící kombinace...
Jde o to že, všichni tady za rok dva sháníte lepší auto hlavně lepší jak 4vál když vidíte že 4vál žere skoro to samé co 6válec. Navíc při plném autě nebo vyšších rychlostech je 4vál žíznivější protože se mu musí naložit aby to jelo.
At si každej koupí co chce... pak je to jeho problém že si nerozmyslel a nepřiplatil ročně na pojistce o 1litr víc za R6. aspon 323i (325i) nebo 328i to mi přijdou rozumné motory na několik dalších let s autem.
Proč někomu doporučovat slabé auto když všichni víme jak slabé auto je nebezpečné ,,,, ?
Jen blbé předjíždění a ohrožení sebe a svých blízkých tím že jsem v předjížděcím manévru velmi dlouho ...je už smrtící kombinace...
Jde o to že, všichni tady za rok dva sháníte lepší auto hlavně lepší jak 4vál když vidíte že 4vál žere skoro to samé co 6válec. Navíc při plném autě nebo vyšších rychlostech je 4vál žíznivější protože se mu musí naložit aby to jelo.
At si každej koupí co chce... pak je to jeho problém že si nerozmyslel a nepřiplatil ročně na pojistce o 1litr víc za R6. aspon 323i (325i) nebo 328i to mi přijdou rozumné motory na několik dalších let s autem.