Stav auta je pěkný . Motor jednoznačně umytej tlakem asi horkým takže prst nahoru skrz uniky kapalin , dále absolutně suchá nádrž pokud nemá budík v háji a podle mě auto docela dlouho stojí,nebo zazimovává ?? Taky je auto focený mokrý ,takže to nemusí vypadat tak hezky jak na fotkách...
Stav auta je pěkný . Motor jednoznačně umytej tlakem asi horkým takže prst nahoru skrz uniky kapalin , dále absolutně suchá nádrž pokud nemá budík v háji a podle mě auto docela dlouho stojí,nebo zazimovává ?? Taky je auto focený mokrý ,takže to nemusí vypadat tak hezky jak na fotkách...
Stav auta je pěkný . Motor jednoznačně umytej tlakem asi horkým takže prst nahoru skrz uniky kapalin , dále absolutně suchá nádrž pokud nemá budík v háji a podle mě auto docela dlouho stojí,nebo zazimovává ?? Taky je auto focený mokrý ,takže to nemusí vypadat tak hezky jak na fotkách...
Stav auta je pěkný . Motor jednoznačně umytej tlakem asi horkým takže prst nahoru skrz uniky kapalin , dále absolutně suchá nádrž pokud nemá budík v háji a podle mě auto docela dlouho stojí,nebo zazimovává ?? Taky je auto focený mokrý ,takže to nemusí vypadat tak hezky jak na fotkách...
Nekupovat! Já koupil 320i coupe e36 a moc dlouho to netrvalo než sem pocítil nedostatek výkonu. S těma šestiválcema si myslím že se dostaneš na podobnou spotřebu při normálním a svižnější jízdě. A případně na šestivál 2,5 bo 2,8 má smysl řešit nějaký LPG časem případně jesi ti jde o spotřebu.
Jinak co se karoserii týká je to o vkusu, myslím že drtivá většina zde by upřednostnila coupe nebo touring...
jen ho nechte kazdy zacinal na sr... nez poznal a potom prodal a koupil neco poradneho cim se bmw vyznacuji... nebo jedna moznost jeste se svest s nejakou jinou motorizaci a pak uvidi ten rozdil
jen ho nechte kazdy zacinal na sr... nez poznal a potom prodal a koupil neco poradneho cim se bmw vyznacuji... nebo jedna moznost jeste se svest s nejakou jinou motorizaci a pak uvidi ten rozdil
Jestli chceš 4-válec kvůli spotřebě nebo malý pojistce.. tak na něj rovnou zapomeň jezdí to za 8 litru i víc (pokud chceš stíhat běžnýmu provozu) a na pojistce ušetříš pár stovek... On tě ten motor přejde až budeš předjíždět nákladák s nohou na podlaze a za tebou bude troubit Ochcávia 1.9TDi 66kw ať si pohneš
compakt má význam kupovat pouze pro člověka, který nevozí neustále velké věci, ale potřebuje lépe přístupní zavazadlový prostor. Kupé ty to skrz malé dvířka nedovolí...coby kufr je velký, ale když otevřeš dvířka, tak tam tu lednici nedáš....compatu se otvírá se sklem...tam tu lednici dostaneš.
Další věc, že je levní, compat v základu, jako že kupovat vybaven nemá smysl (koupíš rovnou toura, nebo kupé),... pak je to pár tisícová záležitost.
Třetí věc, jeto nákupní taška do města o kterou se nemusíš bát, že ty ji někdo poškrábe/ukrane a díly na ní jsou levné. Od začátku asi myšlené jako kompaktní auto
jako na ty roky ten motor je dostačující, co teprve, když to bylo nové, to musela být raketa , teď jsem měnil svíce, dostal NGK a ten rozdíl je teda ohromný, jak to jede odspoda