a ten setrvák to ale nebylo na 335tce ne?IlikeU píše:uvidíme až se zapojí, ale jelokož mám automat myslím že to bude vše ok
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Chip od Kelleners nebo JB4 ?
PROČ TO ALE NĚKOMU DĚLÁ A NĚKOMU NE? Na foru je toho dost
This noise/vibration from the rear of the car that you can feel through the floor and seat when flooring it at 2000rpm+ in a high gear with a tune is due to heavy load on on the engine/transmission/diff. You are requesting the car to produce 400lb-ft or torque at revs where the car cannot accelerate fast enough to cope with the power. This does not happen with a stock tune as you simply aren't producing enough torque, period to load the mechanical components enough.
Take it easy on your car, if you want to pick up a little speed on the freeway or while cruising in town then just increase pedal travel a little. If you want to go balls out then drop from 6th - 4th, 5th - 3rd or 4th - 2nd and get moving. The car will thank you for it as I cannot imagine what, if any, damage long term abuse like this could cause to your transmission and besides, cars love to be revved once in a while so wind it up through the gears properly.
This noise/vibration from the rear of the car that you can feel through the floor and seat when flooring it at 2000rpm+ in a high gear with a tune is due to heavy load on on the engine/transmission/diff. You are requesting the car to produce 400lb-ft or torque at revs where the car cannot accelerate fast enough to cope with the power. This does not happen with a stock tune as you simply aren't producing enough torque, period to load the mechanical components enough.
Take it easy on your car, if you want to pick up a little speed on the freeway or while cruising in town then just increase pedal travel a little. If you want to go balls out then drop from 6th - 4th, 5th - 3rd or 4th - 2nd and get moving. The car will thank you for it as I cannot imagine what, if any, damage long term abuse like this could cause to your transmission and besides, cars love to be revved once in a while so wind it up through the gears properly.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 724
- Registrován: pát 06.05.2011 00:00
- Bydliště: praha
- Klubové ID: 3095
ne e bylo to na jinem aute ale projevovalo se to uplne stejne. Je jásné že když člověk na mapu 6 da max 10PSi = 0,7Bar tak ten kroutak nebude takovy a vse bude ok.bmw335 píše:a ten setrvák to ale nebylo na 335tce ne?IlikeU píše:uvidíme až se zapojí, ale jelokož mám automat myslím že to bude vše ok
jinak nemá nahodou 0,7Bar 335i v základu?
mě nyní tlačí bmw 1,2Bar což je cca 17Psi??
jj, 1,2 bar je lehce přes 17 psiIlikeU píše:
ne e bylo to na jinem aute ale projevovalo se to uplne stejne. Je jásné že když člověk na mapu 6 da max 10PSi = 0,7Bar tak ten kroutak nebude takovy a vse bude ok.
jinak nemá nahodou 0,7Bar 335i v základu?
mě nyní tlačí bmw 1,2Bar což je cca 17Psi??
Vzal jsem pár litrů E85, aby bylo cca 20%, nastavil mapu5 a projel jsem se


Př.: zrychlení 140-190 na IV:
mapa1: 4,55s
mapa5: 4,05s (20% E85, nekalibrovano)
Ty časy jsou průměry z měření na videu...
Naštěstí to nejde využívat často, tohle je fakt kalup.
tak to máš teda pěkně blbej chip na autě, protože při 17psi bys měl určitě 450hp a 100-200 ty za 11s se 17psi? Já si to neměřil, ale Polda6 to má na mapu 1 co má 13psi za 9,5s.......Takže sice je hezký že ti to tak fouká, ale je to k ničemu:) Navíc, pokud tam nemáš downpipes, tak to dostává docela zabrat, když nemá motor jak upouštět přebytečný vzduch.IlikeU píše:ne e bylo to na jinem aute ale projevovalo se to uplne stejne. Je jásné že když člověk na mapu 6 da max 10PSi = 0,7Bar tak ten kroutak nebude takovy a vse bude ok.bmw335 píše:a ten setrvák to ale nebylo na 335tce ne?IlikeU píše:uvidíme až se zapojí, ale jelokož mám automat myslím že to bude vše ok
jinak nemá nahodou 0,7Bar 335i v základu?
mě nyní tlačí bmw 1,2Bar což je cca 17Psi??
Jinak já mám na mapu 6 už snížený psi při 1500ot na 9psi a asi až od 3tis mám 10psi...maximum mám 13 jako standard mapa 1. Vibrace jsou už málo citelný, takže to snížím ještě víc. Standard 335 má max 8psi
tak to máš teda pěkně blbej chip na autě, protože při 17psi bys měl určitě 450hp a 100-200 ty za 11s se 17psi? Já si to neměřil, ale Polda6 to má na mapu 1 co má 13psi za 9,5s.......Takže sice je hezký že ti to tak fouká, ale je to k ničemu:) Navíc, pokud tam nemáš downpipes, tak to dostává docela zabrat, když nemá motor jak upouštět přebytečný vzduch.IlikeU píše:ne e bylo to na jinem aute ale projevovalo se to uplne stejne. Je jásné že když člověk na mapu 6 da max 10PSi = 0,7Bar tak ten kroutak nebude takovy a vse bude ok.bmw335 píše:a ten setrvák to ale nebylo na 335tce ne?IlikeU píše:uvidíme až se zapojí, ale jelokož mám automat myslím že to bude vše ok
jinak nemá nahodou 0,7Bar 335i v základu?
mě nyní tlačí bmw 1,2Bar což je cca 17Psi??
Jinak já mám na mapu 6 už snížený psi při 1500ot na 9psi a asi až od 3tis mám 10psi...maximum mám 13 jako standard mapa 1. Vibrace jsou už málo citelný, takže to snížím ještě víc. Standard 335 má max 8psi
Jinak já si myslim, že standard 335i má 5 PSI.
JB4 s ISO G5 dává na mapu 0 7 PSI, což je víc než série. Sériový projev je teď na mapu 4.
Pokud by mělo auto 17 PSI, tak je tam něco fakt špatně, protože by 100-200 mělo dát hóóódně pod 10s. Teď co jsem tam měl tu mapu 5, tak to dávalo tipuju 15-16 PSI a vzhledem k tomu času 140-190 za 4s na čtyřku... by to dalo 100-200 za něco absurdního jako 8 - 9s. Odhadem.
Zatím to nebudu zkoušet, protože trakce na trojku na suchu na zimákách je fakt mizerná
pro představu: http://www.youtube.com/watch?v=5DtG_TUDfGY
JB4 s ISO G5 dává na mapu 0 7 PSI, což je víc než série. Sériový projev je teď na mapu 4.
Pokud by mělo auto 17 PSI, tak je tam něco fakt špatně, protože by 100-200 mělo dát hóóódně pod 10s. Teď co jsem tam měl tu mapu 5, tak to dávalo tipuju 15-16 PSI a vzhledem k tomu času 140-190 za 4s na čtyřku... by to dalo 100-200 za něco absurdního jako 8 - 9s. Odhadem.
Zatím to nebudu zkoušet, protože trakce na trojku na suchu na zimákách je fakt mizerná

pro představu: http://www.youtube.com/watch?v=5DtG_TUDfGY
Poldav6 píše:Jinak já si myslim, že standard 335i má 5 PSI.
JB4 s ISO G5 dává na mapu 0 7 PSI, což je víc než série. Sériový projev je teď na mapu 4.
Pokud by mělo auto 17 PSI, tak je tam něco fakt špatně, protože by 100-200 mělo dát hóóódně pod 10s. Teď co jsem tam měl tu mapu 5, tak to dávalo tipuju 15-16 PSI a vzhledem k tomu času 140-190 za 4s na čtyřku... by to dalo 100-200 za něco absurdního jako 8 - 9s. Odhadem.
Zatím to nebudu zkoušet, protože trakce na trojku na suchu na zimákách je fakt mizerná
pro představu: http://www.youtube.com/watch?v=5DtG_TUDfGY
nene standard má 8, někde to psal i Terry že ten ISO má na mapě 0 7 psi což je mín než serie a když dáš plyn na podlahu objevý se chyba ten motor a že je to underboost...vyzkoušeno. Hele Poldo, že ani nevím, že sis tam dal downpipes a mixovadlo na etanol? Takže mně to ted jezdí jak favorit asi proti tobě:D
IlikeU píše:ne e bylo to na jinem aute ale projevovalo se to uplne stejne. Je jásné že když člověk na mapu 6 da max 10PSi = 0,7Bar tak ten kroutak nebude takovy a vse bude ok.bmw335 píše:a ten setrvák to ale nebylo na 335tce ne?IlikeU píše:uvidíme až se zapojí, ale jelokož mám automat myslím že to bude vše ok
jinak nemá nahodou 0,7Bar 335i v základu?
mě nyní tlačí bmw 1,2Bar což je cca 17Psi??
PSI se na mapě 6 nastavuje podle otáček, takže si ho můžeš nastavit jak chceš. Já mám 1500ot 9psi a 500-5500 13, u 7 pak zas jen 9.....dolní hranici dám na 8,5 a yzkouším to. Jinak jamile máš už těch 14,5PSI potebuješ odfuk přebívajícího vzduchu, nechápu jak ti tam mohli narvat 17, ještě e jsem k těm umělcům nešel:D
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 724
- Registrován: pát 06.05.2011 00:00
- Bydliště: praha
- Klubové ID: 3095
450 koni je nesmysl na seriove auto pouze s upravou ridici jednotky. Mereni probihalo v dobe kdy v aute byl pouze chip nic vic.bmw335 píše:tak to máš teda pěkně blbej chip na autě, protože při 17psi bys měl určitě 450hp a 100-200 ty za 11s se 17psi? Já si to neměřil, ale Polda6 to má na mapu 1 co má 13psi za 9,5s.......Takže sice je hezký že ti to tak fouká, ale je to k ničemu:) Navíc, pokud tam nemáš downpipes, tak to dostává docela zabrat, když nemá motor jak upouštět přebytečný vzduch.IlikeU píše:ne e bylo to na jinem aute ale projevovalo se to uplne stejne. Je jásné že když člověk na mapu 6 da max 10PSi = 0,7Bar tak ten kroutak nebude takovy a vse bude ok.bmw335 píše: a ten setrvák to ale nebylo na 335tce ne?
jinak nemá nahodou 0,7Bar 335i v základu?
mě nyní tlačí bmw 1,2Bar což je cca 17Psi??
Jinak já mám na mapu 6 už snížený psi při 1500ot na 9psi a asi až od 3tis mám 10psi...maximum mám 13 jako standard mapa 1. Vibrace jsou už málo citelný, takže to snížím ještě víc. Standard 335 má max 8psi
Auto se doskladalo az pres zimu. Očekávám 450-480ps s E85 50/50.
Nejdriv jsem se chtel s autem szit nez do nej nacpu vykon. Proto jsem to loni ani nehrotil. Je to má první zadokolka.
to bmw335
Nevim proč by se se sériovými downpipes měli ničit turba při Tlaku 1,2Bar. Tlak se nadále zvyší i v potrubí a neni důvod proč by Turba trpěli. To trošku víc rozveď.
No proč asi u JB4 mapy 2 potřebuješ downpipes? je tam už moc psi a proč tomu tak je nevím. Maximum co se dá z N54 dostat je 500hp, jenže k tomu budeš potřebovat i větší turbo a tlačit bys musel 20PSI. To pak komponenty asi na moc dlouho nebudou. Pánové já končím na mapě 6 na 13psi bez DCI a bez ničeho. Stačí mi to:)IlikeU píše:450 koni je nesmysl na seriove auto pouze s upravou ridici jednotky. Mereni probihalo v dobe kdy v aute byl pouze chip nic vic.bmw335 píše:tak to máš teda pěkně blbej chip na autě, protože při 17psi bys měl určitě 450hp a 100-200 ty za 11s se 17psi? Já si to neměřil, ale Polda6 to má na mapu 1 co má 13psi za 9,5s.......Takže sice je hezký že ti to tak fouká, ale je to k ničemu:) Navíc, pokud tam nemáš downpipes, tak to dostává docela zabrat, když nemá motor jak upouštět přebytečný vzduch.IlikeU píše: ne e bylo to na jinem aute ale projevovalo se to uplne stejne. Je jásné že když člověk na mapu 6 da max 10PSi = 0,7Bar tak ten kroutak nebude takovy a vse bude ok.
jinak nemá nahodou 0,7Bar 335i v základu?
mě nyní tlačí bmw 1,2Bar což je cca 17Psi??
Jinak já mám na mapu 6 už snížený psi při 1500ot na 9psi a asi až od 3tis mám 10psi...maximum mám 13 jako standard mapa 1. Vibrace jsou už málo citelný, takže to snížím ještě víc. Standard 335 má max 8psi
Auto se doskladalo az pres zimu. Očekávám 450-480ps s E85 50/50.
Nejdriv jsem se chtel s autem szit nez do nej nacpu vykon. Proto jsem to loni ani nehrotil. Je to má první zadokolka.
to bmw335
Nevim proč by se se sériovými downpipes měli ničit turba při Tlaku 1,2Bar. Tlak se nadále zvyší i v potrubí a neni důvod proč by Turba trpěli. To trošku víc rozveď.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 724
- Registrován: pát 06.05.2011 00:00
- Bydliště: praha
- Klubové ID: 3095
Jinak mapa 7 je až 18PSI a o downpipes ani zminkabmw335 píše:No proč asi u JB4 mapy 2 potřebuješ downpipes? je tam už moc psi a proč tomu tak je nevím. Maximum co se dá z N54 dostat je 500hp, jenže k tomu budeš potřebovat i větší turbo a tlačit bys musel 20PSI. To pak komponenty asi na moc dlouho nebudou. Pánové já končím na mapě 6 na 13psi bez DCI a bez ničeho. Stačí mi to:)IlikeU píše:450 koni je nesmysl na seriove auto pouze s upravou ridici jednotky. Mereni probihalo v dobe kdy v aute byl pouze chip nic vic.bmw335 píše: tak to máš teda pěkně blbej chip na autě, protože při 17psi bys měl určitě 450hp a 100-200 ty za 11s se 17psi? Já si to neměřil, ale Polda6 to má na mapu 1 co má 13psi za 9,5s.......Takže sice je hezký že ti to tak fouká, ale je to k ničemu:) Navíc, pokud tam nemáš downpipes, tak to dostává docela zabrat, když nemá motor jak upouštět přebytečný vzduch.
Jinak já mám na mapu 6 už snížený psi při 1500ot na 9psi a asi až od 3tis mám 10psi...maximum mám 13 jako standard mapa 1. Vibrace jsou už málo citelný, takže to snížím ještě víc. Standard 335 má max 8psi
Auto se doskladalo az pres zimu. Očekávám 450-480ps s E85 50/50.
Nejdriv jsem se chtel s autem szit nez do nej nacpu vykon. Proto jsem to loni ani nehrotil. Je to má první zadokolka.
to bmw335
Nevim proč by se se sériovými downpipes měli ničit turba při Tlaku 1,2Bar. Tlak se nadále zvyší i v potrubí a neni důvod proč by Turba trpěli. To trošku víc rozveď.

Zkoušel někdo mapu 7? asi to bude brutální

Pánové dovolte mi trochu flejmu 
Za celou dobu jsem nějak nepronikl do "krás" chiptuningu. Jinak řečeno vůbec nechápu k čemu je to dobré..
Automobilky utrácejí stovky milionů za vývoj motorů, mají na to celé divize lidi, které se snaží, aby ten motor byl co nejlepší spotřebou, životností, zkrátka po všech stránkách.. A vy pak jedete za Frantou Telčem z Buštěhradu, kterej si na Aukru koupil kabel a přečetl na Googlu odbornou literaturu pod názvem "how to be a chipmaster". Ten vám potom doma v garáži hodí jinou, lepší, mapu na turbo a v několika minutách tak společně pošlete celý tým vývojářů z BMW do prdele
Já chápu, že jsou i firmy, který možná dělají dobrý chipy, ale max čemu bych rozuměl, že někdo staví závodní speciál, má upravenej motor a do toho si koupí nějakej spešl čip..
Ale ať je tahle firma sebelepší, tak automobilka určitě umí udělat stejnej chip, ale neudělá ho z nějakého důvodu. Takže jakejkoliv zásah do řídící jednotky vždycky musí mít negativní vliv na motor. Možná se vám podaří jako vedlejší účinek stáhnout pár desetin litru spotřeby, nebo nahonit pár koníků, ale ten hlavní účinek je vždycky kurvení motoru.
Ať je chip sebelepší a od superznámé a maxi profesionální firmy, tak dát si ho do auta mi přijde stejné, jako jet do Mnichova do BMW centra, vysrat se jim před vchodové dveře a řvát "děláte to na hovno, my to umíme líp"
Celej chiptuning je u mě na úplně stejné vlně jako tuning z benzínky. V obou případech je to prasárna, ale když oblepím auto samolepkama a stříbrnejma lištičkama, natáhnu si na volant chlupatej potah, dozadu nalepím Mpower a pověsím na zrcátko obrovský blejskavý kostky, tak aspoň nekurvím motor..
Předem se vám omlouvám za moje názory a přeju pěkný den

Za celou dobu jsem nějak nepronikl do "krás" chiptuningu. Jinak řečeno vůbec nechápu k čemu je to dobré..
Automobilky utrácejí stovky milionů za vývoj motorů, mají na to celé divize lidi, které se snaží, aby ten motor byl co nejlepší spotřebou, životností, zkrátka po všech stránkách.. A vy pak jedete za Frantou Telčem z Buštěhradu, kterej si na Aukru koupil kabel a přečetl na Googlu odbornou literaturu pod názvem "how to be a chipmaster". Ten vám potom doma v garáži hodí jinou, lepší, mapu na turbo a v několika minutách tak společně pošlete celý tým vývojářů z BMW do prdele

Já chápu, že jsou i firmy, který možná dělají dobrý chipy, ale max čemu bych rozuměl, že někdo staví závodní speciál, má upravenej motor a do toho si koupí nějakej spešl čip..
Ale ať je tahle firma sebelepší, tak automobilka určitě umí udělat stejnej chip, ale neudělá ho z nějakého důvodu. Takže jakejkoliv zásah do řídící jednotky vždycky musí mít negativní vliv na motor. Možná se vám podaří jako vedlejší účinek stáhnout pár desetin litru spotřeby, nebo nahonit pár koníků, ale ten hlavní účinek je vždycky kurvení motoru.
Ať je chip sebelepší a od superznámé a maxi profesionální firmy, tak dát si ho do auta mi přijde stejné, jako jet do Mnichova do BMW centra, vysrat se jim před vchodové dveře a řvát "děláte to na hovno, my to umíme líp"

Celej chiptuning je u mě na úplně stejné vlně jako tuning z benzínky. V obou případech je to prasárna, ale když oblepím auto samolepkama a stříbrnejma lištičkama, natáhnu si na volant chlupatej potah, dozadu nalepím Mpower a pověsím na zrcátko obrovský blejskavý kostky, tak aspoň nekurvím motor..
Předem se vám omlouvám za moje názory a přeju pěkný den

Wizardead: Flame neflame, pravdu mají obě strany. Bylo by bláhové myslet si, že automobilky se snaží z motorů získat to nejlepší.. Dnes to funguje tak, že se vezme fungující kus železa, co nejlevněji se upraví a hle, máme novou "motorizaci". Viz dnešní motory bmw 2.0 turbo.
Pokud jde o N54, je opravdu zarážející, co bmw pustilo do světa. Z marketingových důvodů udávají už v sérii nižší výkon než skutečný, kvůli "jedinečnosti" M3..
Komponenty motoru jsou tak kvalitní, že se říká, že snesou přes 500hp..
To, že jsem se sériovým nastavením a s 2 chybějícími katy prošel na emisich.. jen vypovídá o kvalitách a stupni utlumení potenciálu motoru
Nebudu tady polemizovat o odbornosti Terryho z horní dolní Los Angeles, prodávající jednotky do celého světa.. To spíš v ČR bych řešil firmy šoupající s grafy map motorů.. A diskutabilním výsledkem.. Ale to je trochu jiná liga
Takže mně je úplně fuk co si myslíš. My 335kaři víme svoje.
Pokud jde o N54, je opravdu zarážející, co bmw pustilo do světa. Z marketingových důvodů udávají už v sérii nižší výkon než skutečný, kvůli "jedinečnosti" M3..
Komponenty motoru jsou tak kvalitní, že se říká, že snesou přes 500hp..
To, že jsem se sériovým nastavením a s 2 chybějícími katy prošel na emisich.. jen vypovídá o kvalitách a stupni utlumení potenciálu motoru

Nebudu tady polemizovat o odbornosti Terryho z horní dolní Los Angeles, prodávající jednotky do celého světa.. To spíš v ČR bych řešil firmy šoupající s grafy map motorů.. A diskutabilním výsledkem.. Ale to je trochu jiná liga

Takže mně je úplně fuk co si myslíš. My 335kaři víme svoje.
Já nemám downpipesbmw335 píše:Hele Poldo, že ani nevím, že sis tam dal downpipes a mixovadlo na etanol? Takže mně to ted jezdí jak favorit asi proti tobě:D


Mixovadlo na etanol? To ne-e, nemluvím o metanolu... Etanol E85 normálně liješ do nádrže a díky oktanovému číslu umí z motoru dostat to nejlepší..

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 724
- Registrován: pát 06.05.2011 00:00
- Bydliště: praha
- Klubové ID: 3095
Je vidět že promluvil znalec. Docela by mě zajímalo co máš za auto.WizarDEAD píše:Pánové dovolte mi trochu flejmu
Za celou dobu jsem nějak nepronikl do "krás" chiptuningu. Jinak řečeno vůbec nechápu k čemu je to dobré..
Automobilky utrácejí stovky milionů za vývoj motorů, mají na to celé divize lidi, které se snaží, aby ten motor byl co nejlepší spotřebou, životností, zkrátka po všech stránkách.. A vy pak jedete za Frantou Telčem z Buštěhradu, kterej si na Aukru koupil kabel a přečetl na Googlu odbornou literaturu pod názvem "how to be a chipmaster". Ten vám potom doma v garáži hodí jinou, lepší, mapu na turbo a v několika minutách tak společně pošlete celý tým vývojářů z BMW do prdele
Já chápu, že jsou i firmy, který možná dělají dobrý chipy, ale max čemu bych rozuměl, že někdo staví závodní speciál, má upravenej motor a do toho si koupí nějakej spešl čip..
Ale ať je tahle firma sebelepší, tak automobilka určitě umí udělat stejnej chip, ale neudělá ho z nějakého důvodu. Takže jakejkoliv zásah do řídící jednotky vždycky musí mít negativní vliv na motor. Možná se vám podaří jako vedlejší účinek stáhnout pár desetin litru spotřeby, nebo nahonit pár koníků, ale ten hlavní účinek je vždycky kurvení motoru.
Ať je chip sebelepší a od superznámé a maxi profesionální firmy, tak dát si ho do auta mi přijde stejné, jako jet do Mnichova do BMW centra, vysrat se jim před vchodové dveře a řvát "děláte to na hovno, my to umíme líp"
Celej chiptuning je u mě na úplně stejné vlně jako tuning z benzínky. V obou případech je to prasárna, ale když oblepím auto samolepkama a stříbrnejma lištičkama, natáhnu si na volant chlupatej potah, dozadu nalepím Mpower a pověsím na zrcátko obrovský blejskavý kostky, tak aspoň nekurvím motor..
Předem se vám omlouvám za moje názory a přeju pěkný den
My stavíme závodní speciály ale maskovaný. I když myslim že 335i je samo o sobě závodní speciál
