Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Ruční brzda E36 328i coupe
Jakou sílu má ručka u E36 328i a jak vlastně funguje??
Když chci, aby brzdila fakt na fest, stačí koupit kotouče a desky, nebo to brzdí nějak zevnitř o kotouč??
Když zatáhnu ručku z kopce na předposlední či poslední zub, tak auto stojí v poho... Ale když jedu třeba 40kmh a zatáhnu ručku až na poslední zub, tak se vubec nic nestane, akorát začne auto zpomalovat...
Kámoš má na renaultu tak vyladěnou ručku, že když ji zatáhne, tak to flokuje i na asfaltu...
Dá se něčeho takového u E36 vůbec dosáhnout, aniž bych kupoval hydraulickou ručku??
Když chci, aby brzdila fakt na fest, stačí koupit kotouče a desky, nebo to brzdí nějak zevnitř o kotouč??
Když zatáhnu ručku z kopce na předposlední či poslední zub, tak auto stojí v poho... Ale když jedu třeba 40kmh a zatáhnu ručku až na poslední zub, tak se vubec nic nestane, akorát začne auto zpomalovat...
Kámoš má na renaultu tak vyladěnou ručku, že když ji zatáhne, tak to flokuje i na asfaltu...
Dá se něčeho takového u E36 vůbec dosáhnout, aniž bych kupoval hydraulickou ručku??
Ono to bude asi tím že ruční brzda je bubnová..takže se od ní moc čekat nedá. http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=34&fg=40
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 416
- Registrován: pon 15.09.2008 00:00
- Bydliště: "Třebeach"
- Klubové ID: 1850
Zkus dotáhnout lanka uvnitř v kabině u páky ručky,potom pakny můžou být
sjetý,v bubnu by měl být taky nějaký "samoštel" který nastavuje vzdálenost pakny od bubnu tak kouknot jestli funguje.
Když je všechno v pořádku a nezapomeneš vyšlápnout spojku, tak se za ručku tahat dá (otočky,drift, apod.).
No ale zase pokud máš vzadu hodně široký gumy, tak na to je ručka e36tky slabá.To pomůže jenom hydraulika.
sjetý,v bubnu by měl být taky nějaký "samoštel" který nastavuje vzdálenost pakny od bubnu tak kouknot jestli funguje.
Když je všechno v pořádku a nezapomeneš vyšlápnout spojku, tak se za ručku tahat dá (otočky,drift, apod.).
No ale zase pokud máš vzadu hodně široký gumy, tak na to je ručka e36tky slabá.To pomůže jenom hydraulika.
On tam není ani ten samoštel (jako býval u čistě bubnové nápravy).U sériové brzdy se počítá prostě s tím, že se jednorázově seřídí, mezi servisnímy intervaly bude fungovat jak má, a při servise se vždy doladí.To vše ale bude pravda jen když se s ní bude zacházet tak jak výrobce počítá.Tj. nebude se za ni tahat dokud není vozidlo v klidu a bude užívána výhradně jako parkovací brzda.
zatahovanim rucky pri jizde si koledujete o vytrhnuti steftu z krycich plechu kotoucu, ktere drzi brzdove pakny. pak je mozne, ze se vam nekde vysypou a budete mit problem odjet, jelikoz se urvana pakna zacne mlýt mezi kotoucem a nabojem kola. v tom lepsim pripade to bude delat jen neskutecny randal jak by clovek tahal po zemi vyfuk, v tom horsim pripade se vam klidne muze bloknout kolo, kdyz nemate samosvor. podivejte se tyvole na to jak to funguje nez zacnete delat 3,14coviny..
jinak v parkovacce potom co sundas trmen prase a kotouc se skryva v kazdem kole samostav kterym se da taky nastavovat ostrost rucky. nejen utazenim lanovodu v interieru.
jinak v parkovacce potom co sundas trmen prase a kotouc se skryva v kazdem kole samostav kterym se da taky nastavovat ostrost rucky. nejen utazenim lanovodu v interieru.
Kód: Vybrat vše
http://shade741.rajce.idnes.cz/brzda#IMAG0314.jpg
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
- Kontaktovat uživatele:
Já samozřejmě vim jak ručka funguje, rozebranou jsem ji měl dostkrát. Za jízdy jsem za ni tahal několik let zpátky kdy jsem ještě měl chutě dělat blbosti. Ten šteft shodou náhod se mi vytrhl před rokem po zaparkování normálně u domu. Normálně jsem se rozjel a začlo to chrastit, pak to chrouplo (šteft se zkroutil a vypadl ven) a už to jen lechce chrastilo. Dojet se s tim dalo... ale je to o náhodě, někomu to určitě může udělat jiný bordel.
Mě funguje ručka právě akorát na štěrku a na sněhu... ale na suchym ani mokrym asfaltu to nic neudělá... budu ji muset asi dotáhnout + vyměnit ty pakny...
no a jak je teda dělaná hydraulická ručka??
Kámoš si ji dělal na emko ale přišel o zadní brzdy... tzn že páku má napojenou na zadní nápravu a brzdovej pedál na předni nápravu... Ručka funguje krásně, ale problém je v tom, když jede třeba 180 a dupne na brzdy... brzdí jenom předek a auto je pak celkem obtížné udržet na silnici... jak to mají udělané třeba auta na rally??
Existuje nějaký ventil, který by umožnil používat pedálem brzdy na všechny 4 kola a ručkou jen zadek?
no a jak je teda dělaná hydraulická ručka??
Kámoš si ji dělal na emko ale přišel o zadní brzdy... tzn že páku má napojenou na zadní nápravu a brzdovej pedál na předni nápravu... Ručka funguje krásně, ale problém je v tom, když jede třeba 180 a dupne na brzdy... brzdí jenom předek a auto je pak celkem obtížné udržet na silnici... jak to mají udělané třeba auta na rally??
Existuje nějaký ventil, který by umožnil používat pedálem brzdy na všechny 4 kola a ručkou jen zadek?