bmw335 píše:tak si najdi benzín, já nemám čas hledat ti tady benzín. Ale Zřejmě to nebude jiné, to tě asi nenapadlo že? No fajn, tak miliardu asi nemáš, ale 15let stará M3 asi mít pod 150 nebude
Aha, tak jo ... nemáš čas ... OK
No pod 150 nemá, ale i tak ji nekřoupe převodovka jako té tvé bývalé M3 a nerachotí z motoru i převodovky jako současné 335i ...
Ale o tom tohle téma není ... že ...
mně nekřoupala převodovka a že u 335i převodovka chrastí je akustická závada a ne mechanická:)
A mimo to, na 335 mám JB4, takže M3 e92 čau:)
Jinak já měl u 10 let staré M3 najeto 47tis a nevím, kde jsi vzal, že mi tam křupalo v převodovce
bmw335 píše:tak si najdi benzín, já nemám čas hledat ti tady benzín. Ale Zřejmě to nebude jiné, to tě asi nenapadlo že? No fajn, tak miliardu asi nemáš, ale 15let stará M3 asi mít pod 150 nebude
Aha, tak jo ... nemáš čas ... OK
No pod 150 nemá, ale i tak ji nekřoupe převodovka jako té tvé bývalé M3 a nerachotí z motoru i převodovky jako současné 335i ...
Ale o tom tohle téma není ... že ...
mně nekřoupala převodovka a že u 335i převodovka chrastí je akustická závada a ne mechanická:) A mimo to, na 335 mám JB4, takže M3 e92 čau:) Jinak já měl u 10 let staré M3 najeto 47tis a nevím, kde jsi vzal, že mi tam křupalo v převodovce
Jinak divím se, že ti to ještě jezdí, M motory jsou většinou po 150tis mrtvý
bmw335 píše:mně nekřoupala převodovka a že u 335i převodovka chrastí je akustická závada a ne mechanická:) A mimo to, na 335 mám JB4, takže M3 e92 čau:) Jinak já měl u 10 let staré M3 najeto 47tis a nevím, kde jsi vzal, že mi tam křupalo v převodovce
bmw335 píše:mně nekřoupala převodovka a že u 335i převodovka chrastí je akustická závada a ne mechanická:) A mimo to, na 335 mám JB4, takže M3 e92 čau:) Jinak já měl u 10 let staré M3 najeto 47tis a nevím, kde jsi vzal, že mi tam křupalo v převodovce
Ale jo, přiznám se, moje auto je úplně v prdeli ... 150 a konec.
JB4 si užij ve zdraví ... přeju ti to ...
já si ale pod slovem křoupat a chrastit představuju úplně něco jinýho U tý M3 to bylo na hovno, jak dýzl, přitom se s tím nijak neprasilo a bylo to koupený nový, jenže to bylo taky přes noc v servise a ví se jak se tam chovají, Vymění klidně OK věci za špatný...
Jinak to bylo super auto, měl jsem sedan s těma kovanýma diskama z cabria a barvu techno violet. Ale ikdyž to mělo najeto jen 47tis, začalo se to už neskutečně srát....Odešlo řízení, tlumiče v prdeli po 40tis, převodovka chrastila, pak to začalo samo chcípat, ikdyž jsem jezdil jen na 98okt. Takže šla do světa za 270tis.
bmw335 píše: Ale ikdyž to mělo najeto jen 47tis, začalo se to už neskutečně srát....Odešlo řízení, tlumiče v prdeli po 40tis, převodovka chrastila, pak to začalo samo chcípat, ikdyž jsem jezdil jen na 98okt. Takže šla do světa za 270tis.
No to auto muselo jezdit nonstop v omezovači a furt po dveřích denně aby po 50tis začlo srát tohle mi nenamluvíš Řízení ti odejde sotva po 300tis km takový závady nemají ani auta co jezdí drifty co tady popisuješ
bmw335 píše: Ale ikdyž to mělo najeto jen 47tis, začalo se to už neskutečně srát....Odešlo řízení, tlumiče v prdeli po 40tis, převodovka chrastila, pak to začalo samo chcípat, ikdyž jsem jezdil jen na 98okt. Takže šla do světa za 270tis.
No to auto muselo jezdit nonstop v omezovači a furt po dveřích denně aby po 50tis začlo srát tohle mi nenamluvíš Řízení ti odejde sotva po 300tis km takový závady nemají ani auta co jezdí drifty co tady popisuješ
NE!! jezdilo se s ním normálně....řikám, že v servisech jsou svině, je to nesmysl aby odešlo řízení to je jasný, prostě něco vyměnili co se jim hodili. Když se jednou dívali v neautorizovaným na olej v servu byl černej jak bota a byly tam železný piliny....Tenkrát nebylo moc na výběr kam s tím jet.
bmw335 píše: Ale ikdyž to mělo najeto jen 47tis, začalo se to už neskutečně srát....Odešlo řízení, tlumiče v prdeli po 40tis, převodovka chrastila, pak to začalo samo chcípat, ikdyž jsem jezdil jen na 98okt. Takže šla do světa za 270tis.
No to auto muselo jezdit nonstop v omezovači a furt po dveřích denně aby po 50tis začlo srát tohle mi nenamluvíš Řízení ti odejde sotva po 300tis km takový závady nemají ani auta co jezdí drifty co tady popisuješ
NE!! jezdilo se s ním normálně....řikám, že v servisech jsou svině, je to nesmysl aby odešlo řízení to je jasný, prostě něco vyměnili co se jim hodili. Když se jednou dívali v neautorizovaným na olej v servu byl černej jak bota a byly tam železný piliny....Tenkrát nebylo moc na výběr kam s tím jet.
jinak emka jsou hrozně náchylný. Radši bych si koupil zase 335i než M3, 335 ta se dá krásně motorově zvednout až na 500hp, samozřejmě s výměnou za větší turbo a jistých dílů, motor je hodně poddimenzovanej. A jen s JB4 jednotkou, duálním sáním a ostatní standard na nějnižší mapu se dostane někam mezi 380-390hp
bmw335 píše: Ale ikdyž to mělo najeto jen 47tis, začalo se to už neskutečně srát....Odešlo řízení, tlumiče v prdeli po 40tis, převodovka chrastila, pak to začalo samo chcípat, ikdyž jsem jezdil jen na 98okt. Takže šla do světa za 270tis.
No to auto muselo jezdit nonstop v omezovači a furt po dveřích denně aby po 50tis začlo srát tohle mi nenamluvíš Řízení ti odejde sotva po 300tis km takový závady nemají ani auta co jezdí drifty co tady popisuješ
Jinak to bylo ale v perfektním stavu, vždycky na to servisáci čuměli, že to se jen tak nevidí, že tak starý bejvaj už dodělaný. A tady byl po 10ti letech teprve zajetej motor. Řízení, tlumiče jsou na 100% dílem autorizovaného servisu, jinak taky nevěřím, že by to odešlo po 37tis. Do autorizovaných už nejezdím, jsou to všude jen šupáci, zloději a v česku je zastoupení bmw hamba.
Holt někdo si tu smůlu musí vyžrat za ostatní, jseš pravděpodobně "vítěz". Fatal to asi není, M3 mu na ty roky jezdí jak má..
Ale teď už zpět ke kerosínům, co výkony nezvedaj (podle testů) a spíš záhadně ušetří palivo. To si můžem změřit dle BC sami, tak jak tohle pozorujete? Třebe porovnávačka na stejné trase 95 vs. 100 vochcanů?
bmw335 píše:mně nekřoupala převodovka a že u 335i převodovka chrastí je akustická závada a ne mechanická:) A mimo to, na 335 mám JB4, takže M3 e92 čau:) Jinak já měl u 10 let staré M3 najeto 47tis a nevím, kde jsi vzal, že mi tam křupalo v převodovce
Ale jo, přiznám se, moje auto je úplně v prdeli ... 150 a konec.
JB4 si užij ve zdraví ... přeju ti to ...
však víš jak jsem ti říkal že to auto ani neslyším, sorry, že tě neslyším přes ten rachot jak ti to klepe no tvoje auto skutečně asi neviděl a neslyšel jinak by tohle nenapsal pokud je normální
jinak aby to nebyl tak uplně OT tak já mám sice benzinu zruky, a když tam tankuju tak obyč 95ku, která mi do M50ky stačí. Ale mužu říct že vždy to nato jelo lepe ve srovnani s jinýma, na kterých bohužel beru častěji Jenom jediné, té nejblíž se musím vyhýbat
chci se zeptat, mám BMW 318i E46 2003 a v manuálu má psáno benzin od 91-98. A jelikož tankuji VERVU 98 (100 oktanový benzin), tak bych rád věděl, jestli nemůžu motoru ublížit ? (Předpokládám že v době výroby nebyly ještě ty 100 oktanové benziny na trhu a proto na ně motor nemohl být stavěn. Jde mi o to, jestli vyšší oktanové číslo, než je udávané, nemůže uškodit.
Díky
2003 je poFL takže ber 98čku je na to motor stavěný předFL 316 a 318 jsou poslední auta od BMW co zvládaj 89 až 95 oktanů vše novější je navrhované na 95-98 oktanů
Nemáte někdo zkušenost s naturalem 98 od Agipu? Koukal jsem, že je na stojanech nově taková ta kulatá samolepka, že jejich N98 spňuje normu pro benzín o.č. 98. Dříve to tam nebylo. Díky za postřehy... Jinak mají zajímavou marketigovou podporu, že za 10 bodů sleva 2,- Kč na litru...
ono taky je třeba si uvědomit co oktanový číslo je, k čemu je to dobrý a hlavně při jakejch podmínkách má lepší efekt. Pak vznikají totální bláboly kdy všemu neskutčně rostou koně atd