Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chip od Kelleners nebo JB4 ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#261 Příspěvek od Poldav6 »

Mně to taky jelo okamžitě..

0-100 před jb4 jsem dal za 5.6

Po jb4 jsem měřil na mapu 1 toto:

50-110 (II) : 3,2s
100-130 III) : 2,2s
100-200 (III, IV) : cca 9,5s ale opravdu jen cca. Musím to zkusit přes tu obd diagnostiku.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#262 Příspěvek od bmw335 »

Poldav6 píše:Mně to taky jelo okamžitě..

0-100 před jb4 jsem dal za 5.6

Po jb4 jsem měřil na mapu 1 toto:

50-110 (II) : 3,2s
100-130 III) : 2,2s
100-200 (III, IV) : cca 9,5s ale opravdu jen cca. Musím to zkusit přes tu obd diagnostiku.


já vim, spojku už mám prej trochu načnutou, ale 20tis by měla prej vydržet, 6, když s tím budu prasit někde na letišti. Snad by se měnil jen ten přítlačňák. Ale jinak neprokluzuje. Na šestku to táhne, žádný prokluz. Jediný co sem si všimnul, že na pětku to táhne ale krutě, ostatní převody nic moc rozdíl nezaznamenanej. Možná že je to tím že sem jel předtím v to gtr:D Zítra vyzkoušík nastavit ten budík a ty časy co máš tady poměřím. Jinak stránka Jicedu nějak nefunguje, doufám, že to nezabalili, dluží mi ten kabel
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#263 Příspěvek od bmw335 »

mám vyzkoušet ještě reset těch adaptací? Je to k něčemu? Nerozhodí se mi to?:)
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#264 Příspěvek od Poldav6 »

bmw335 píše:mám vyzkoušet ještě reset těch adaptací? Je to k něčemu? Nerozhodí se mi to?:)


Já už resetoval 2x a nic se nestalo :-) Nastav ty budíky a uvidíš. Četl jsem, že někomu to fungovalo taky jen na některé rychl. stupně..
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#265 Příspěvek od bmw335 »

Poldav6 píše:
bmw335 píše:mám vyzkoušet ještě reset těch adaptací? Je to k něčemu? Nerozhodí se mi to?:)


Já už resetoval 2x a nic se nestalo :-) Nastav ty budíky a uvidíš. Četl jsem, že někomu to fungovalo taky jen na některé rychl. stupně..


No to je dobrý :lol: takže odtedka budu jezdit jenom na pětku asi :D

Pokud budu mít ale na všechny stupně 13psi zhruba, na tom budíku se to až tak dobře nepozná, každpopádně to musí bejt za polovinou.
Na tu pětku to jelo jak kdybych tam měl trojku
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#266 Příspěvek od Poldav6 »

10psi je přesně dole, takže těch 13 zhruba poznáš.. A jo, na pětku ti to asi jede tak jak má :-) Objektivně je auto na čtyřku s jb4 rychlejší než bez jb4 na trojku..

Tak snad to budeš mít jen softwarovou záležitost, hodně by pomohl poslední firmware..
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#267 Příspěvek od bmw335 »

Poldav6 píše:10psi je přesně dole, takže těch 13 zhruba poznáš.. A jo, na pětku ti to asi jede tak jak má :-) Objektivně je auto na čtyřku s jb4 rychlejší než bez jb4 na trojku..

Tak snad to budeš mít jen softwarovou záležitost, hodně by pomohl poslední firmware..


no v půlce budíku:) už mě s tím kabelem serou jako....furt se vymlouvají na chybu ve skladu. Teprve ted ve středu to bude 14 dní co to má přijít z usa. pak ješt budu čekat z anglie. Já si projedu aspon ty chyby na budíkách, našel sem návod. Jinak až budu dělat ten ISO tam mám přecvaknout ty 2 černý diody jak je na tom obrázku na foru? Píše tam ještě něco o nějaký na druhý straně. Pak nahraju ISO 17 ok?
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#268 Příspěvek od bmw335 »

bmw335 píše:
Poldav6 píše:10psi je přesně dole, takže těch 13 zhruba poznáš.. A jo, na pětku ti to asi jede tak jak má :-) Objektivně je auto na čtyřku s jb4 rychlejší než bez jb4 na trojku..

Tak snad to budeš mít jen softwarovou záležitost, hodně by pomohl poslední firmware..


no v půlce budíku:) už mě s tím kabelem serou jako....furt se vymlouvají na chybu ve skladu. Teprve ted ve středu to bude 14 dní co to má přijít z usa. pak ješt budu čekat z anglie. Já si projedu aspon ty chyby na budíkách, našel sem návod. Jinak až budu dělat ten ISO tam mám přecvaknout ty 2 černý diody jak je na tom obrázku na foru? Píše tam ještě něco o nějaký na druhý straně. Pak nahraju ISO 17 ok?


dělal jsem načtení chyb na budíku a mm jednu, ale nevím co to je, ten kod neexistuje, umíte to někdo z toho budíku, že bych to sem hodil?
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#269 Příspěvek od bmw335 »

bmw335 píše:
bmw335 píše:
Poldav6 píše:10psi je přesně dole, takže těch 13 zhruba poznáš.. A jo, na pětku ti to asi jede tak jak má :-) Objektivně je auto na čtyřku s jb4 rychlejší než bez jb4 na trojku..

Tak snad to budeš mít jen softwarovou záležitost, hodně by pomohl poslední firmware..


no v půlce budíku:) už mě s tím kabelem serou jako....furt se vymlouvají na chybu ve skladu. Teprve ted ve středu to bude 14 dní co to má přijít z usa. pak ješt budu čekat z anglie. Já si projedu aspon ty chyby na budíkách, našel sem návod. Jinak až budu dělat ten ISO tam mám přecvaknout ty 2 černý diody jak je na tom obrázku na foru? Píše tam ještě něco o nějaký na druhý straně. Pak nahraju ISO 17 ok?


dělal jsem načtení chyb na budíku a mm jednu, ale nevím co to je, ten kod neexistuje, umíte to někdo z toho budíku, že bych to sem hodil?



jinak vím, že se mi dost často objevuje chyba prasklé žárovky, je to tím, že mám jiné pro angel eyes, tak jestli to bere i tyhle chyby? asi ne co?
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#270 Příspěvek od bmw335 »

bmw335 píše:
bmw335 píše:
bmw335 píše:[quote="Poldav6"]10psi je přesně dole, takže těch 13 zhruba poznáš.. A jo, na pětku ti to asi jede tak jak má :-) Objektivně je auto na čtyřku s jb4 rychlejší než bez jb4 na trojku..

Tak snad to budeš mít jen softwarovou záležitost, hodně by pomohl poslední firmware..


no v půlce budíku:) už mě s tím kabelem serou jako....furt se vymlouvají na chybu ve skladu. Teprve ted ve středu to bude 14 dní co to má přijít z usa. pak ješt budu čekat z anglie. Já si projedu aspon ty chyby na budíkách, našel sem návod. Jinak až budu dělat ten ISO tam mám přecvaknout ty 2 černý diody jak je na tom obrázku na foru? Píše tam ještě něco o nějaký na druhý straně. Pak nahraju ISO 17 ok?


dělal jsem načtení chyb na budíku a mm jednu, ale nevím co to je, ten kod neexistuje, umíte to někdo z toho budíku, že bych to sem hodil?



jinak vím, že se mi dost často objevuje chyba prasklé žárovky, je to tím, že mám jiné pro angel eyes, tak jestli to bere i tyhle chyby? asi ne co?[/quote]


jo a najednou mi nejdou nastavit budíky třeba palivo na turbo atd... ani olej..
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#271 Příspěvek od bmw335 »

takže dneska zase prjížďka tentokrát bez 120kg otce :lol: Outo už jezdí dá se říct jak z praku, párkrát jsem ho protáhl a dokonce zmizela i ta jedna chyba co jsem vyčetl přes budíky.
Nevím čím to je, ale jakmile auto přesáhne nějakých 5500ot začne motor jít hurběji, když to dám na mapu 0 tak je to ok.


časy, bohužel jsem zapomněl aktivovat DTC

Jinak 100-130 na III za 2,1 sec mapa 0 za 3,2
80-120 IV cca 3.1
100-160 III 4,5
100-160 VI 8,0

jinak když se dívám na budík s turbem a půlka je 10psi a celý 20, tak mně to tlakuje 14-15psi na mapu 1 ale to je stejně asi orientační co?
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#272 Příspěvek od Poldav6 »

Chybu žárovky mám taky, nic jsem neměnil, údajně to hlásí problém nějakého kabelu.
Jb4 nic nenačte, myslím že všechny kódy se týkají jen motoru.

Fakt ti to funguje jinak. Řešíš takové divné problémy. Možná zkus odpojit baterku.. Nebo prolez to fórum n54tech.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#273 Příspěvek od bmw335 »

Poldav6 píše:Chybu žárovky mám taky, nic jsem neměnil, údajně to hlásí problém nějakého kabelu.
Jb4 nic nenačte, myslím že všechny kódy se týkají jen motoru.

Fakt ti to funguje jinak. Řešíš takové divné problémy. Možná zkus odpojit baterku.. Nebo prolez to fórum n54tech.


Jak jinak? Uz mi to funguje ok, asi.se ecu adaptovala, tak zmizla i ta chyba. Moje casy znamenaji ze to funguje jak by melo. Uvidim ten iso soft. Prekvapuje me, ze mam stejny cas 100-130 na trojku jak ty. Mam katy, a standard airbox. Ale frci topekne teda
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#274 Příspěvek od bmw335 »

tak myslíte, že na mapu 1 bez DCI to jede OK?

http://www.youtube.com/watch?v=sdyVAsDr-GY
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#275 Příspěvek od Poldav6 »

Myslel jsem to tak, že tě moc neposlouchají budíky, nejdřív ti to jelo jen na pětku.. :-)

Ale časy máš dobrý, jede ti to bezvadně :-) Ty naměřené hodnoty neřeš. Měřil jsem to stopkami na hodinkách, které měří po 0,2s, atd. Bez racelogicu co má riki to ani nikdy nebude přesné. Potom i přilnavost gum, sklon silnice, vítr... Udělá svoje
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#276 Příspěvek od bmw335 »

Poldav6 píše:Myslel jsem to tak, že tě moc neposlouchají budíky, nejdřív ti to jelo jen na pětku.. :-)

Ale časy máš dobrý, jede ti to bezvadně :-) Ty naměřené hodnoty neřeš. Měřil jsem to stopkami na hodinkách, které měří po 0,2s, atd. Bez racelogicu co má riki to ani nikdy nebude přesné. Potom i přilnavost gum, sklon silnice, vítr... Udělá svoje


Nevím no třeba se adaptovala už ecu a nebo je to tím, že sem měl 120kg otce vedle sebe a proto mi to připadalo že to jede nic moc a taky, že sem jel předtím v tom gtr:D
Tobě jde motor v pohodě když to vytáčíš až do 7ti? mně pak začne jít hruběji a je to slyšet taky nějak od zadku, doufám, že se mi tam nehobluje diferák:D Ale tak žádnou chybu nemám, tak by to mělo být ok ne? Uvidím co ten nový soft.

Stránky Jucied nefungujou !!! už 3 dny
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#277 Příspěvek od Poldav6 »

Jak jsem psal bmw335 do SZ.. mně všechno funguje úplně normálně - průběh a projev výkonu v celém spektru otáček, kontrolka trakce bliká jak zběsilá...

Dnes jsem absolvoval cca 200km mimo město (Praha - Mladá Boleslav - Kolín - Praha). Průměrná spotřeba byla 8,8 a jel jsem v rámci limitů (130 - 100). Párkrát jsem to nevydržel a musel jsem ujet některým borcům.. nebo předjet nějakou tu kolonu.. což samo o sobě byl zážitek, protože chvíli potom, co jsem si našel skulinu (samozřejmě před samotným předjížděním), kam se zařadím, jsem už svištěl daleko za ní. Takže místo jednoho náklaďáku a dvou osobáků jsem třeba předjel náklaďáky dva a pět osobáků.

Okamžitá spotřeba při 100 byla 6l a při 130 7l. Z čehož usuzuju, že s maximálním sebezapřením by se dalo jet pod 8l, resp. by se stačilo vyhnout předjíždění kolon. To je absurdní.

Za další, změříl jsem 80-120. Na čtyřku to bylo cca 3,2s, na trojku 2,65s. Tou hodnotou na čtyřku se 335i na mapu 1 dostává do společnosti aut jako Porsche Carrera GT, Porsche 911 turbo, Lambo Murcielago, Ferrari 575 Maranello (http://www.germancarforum.com/community ... -kph.9636/). Na mapu 5 bude rychlejší.

Kde je háček? To je 335i fakt jedno z nejrychlejších aut na silnici?

S bmw335 jsme nakousli životnost dílů. Podle něj má auto kolem 550Nm ve 2000ot. Nemám důvod tomu nevěřit. Ale vydrží to všechno pohromadě? Faktem je, že v normálním provozu stačí lechtat plyn a na podlahu jde plyn sešlápnout jen občas. A je jedno na jaký rychlostní stupeň.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#278 Příspěvek od bmw335 »

bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#279 Příspěvek od bmw335 »

nesetkal jste se s tím někdo? Už to dělalo i se starý softem, ale co sem tam dal ISO je to hrozný. Když jedu asi 80-90 a dám na šestku plyn až na podlahu, začne auto šíleně vibrovat až to vevnitř všechno drnčí. Přestane to někde mezi 120kmh. žádný chybový kódy nemám, měl sem připojenej notes a několikrát to checkoval. Co to může být? Je to od zadku, diferenciál? Dělá to jen v těch nízkých otáčkách 2tis cca
vitan
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pát 04.01.2013 01:00

#280 Příspěvek od vitan »

automat nebo manual?
Odpovědět