Výfuk E36 328i
-
PeterE36
- Registrovaný
- Příspěvky: 402
- Registrován: stř 23.02.2011 01:00
-
Brody
- Registrovaný
- Příspěvky: 3103
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Vimperk
- Klubové ID: 1772
-
PeterE36
- Registrovaný
- Příspěvky: 402
- Registrován: stř 23.02.2011 01:00
-
Paty
- Registrovaný
- Příspěvky: 1011
- Registrován: pát 27.02.2009 01:00
- Klubové ID: 3370
-
DWXak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1162
- Registrován: stř 01.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
- Klubové ID: 2927
-
Paty
- Registrovaný
- Příspěvky: 1011
- Registrován: pát 27.02.2009 01:00
- Klubové ID: 3370
-
DWXak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1162
- Registrován: stř 01.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
- Klubové ID: 2927
-
Paty
- Registrovaný
- Příspěvky: 1011
- Registrován: pát 27.02.2009 01:00
- Klubové ID: 3370
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
u e36 má přívěru výfuku pouze m52b28
Paty: nejsem nějakej odborník na výfuky ale i jako lajkovi mi tenhle tvůj nápad příjde přinejmenším jako zarážející... Myslet si, že nahradím dvě větve potrubí za jednu odpovídajícího průměru a bude se to chovat stejně je trochu utopie. Ostatně je pro tento počin vůbec nějaký ruzumný důvod??
Paty: nejsem nějakej odborník na výfuky ale i jako lajkovi mi tenhle tvůj nápad příjde přinejmenším jako zarážející... Myslet si, že nahradím dvě větve potrubí za jednu odpovídajícího průměru a bude se to chovat stejně je trochu utopie. Ostatně je pro tento počin vůbec nějaký ruzumný důvod??
-
Paty
- Registrovaný
- Příspěvky: 1011
- Registrován: pát 27.02.2009 01:00
- Klubové ID: 3370
vím že je to divný, ale mám doma trubku výfuku z TDSa a ty co tam mám je zhnilá i tlumiče jsou na maděru, tak jsem tam chtěl dát průchozí tlumiče, změní se zvuk a mohlo by i odvod spalin se změnit, ještě chci dát pryč katalizátory.
Samozřejmě dvě trubky jsou nákladnější, ne že bych chtěl na něm šetřit ale už to není nováček...
tak se ptám jestli to tady už někdo dělal, jaký pocítil změny atd...
nic proti vám nemám ale chtěl jsem jenom vědět jestli to tady už někdo dělal a jestli je to realný přece jenom si tady radíme o autech bmw tak bych radou zrovna o tomto nepohrdl
Samozřejmě dvě trubky jsou nákladnější, ne že bych chtěl na něm šetřit ale už to není nováček...
tak se ptám jestli to tady už někdo dělal, jaký pocítil změny atd...
nic proti vám nemám ale chtěl jsem jenom vědět jestli to tady už někdo dělal a jestli je to realný přece jenom si tady radíme o autech bmw tak bych radou zrovna o tomto nepohrdl
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
Pochybuju, že ti tady na klubu někdo dá praktické rady a zkušenosti zrovna s tímto...
Obecně vzato kdyby ses do toho pustil, čeká tě dlouhé laborování s velmi nejistým výsledkem. Představa, že vezmeš trubku z TDSa a prdneš ji na 2.5 a ono to bude bezvadně fungovat je trošku úsměvná, nemyslíš? Průměr výfukového potrubí si někdo nevycucal z prstu, ale pro každý motor je přesně navržen tak aby motor fungoval jak má a podával optimální výkony. Když se trochu zamyslím dojdu k tomu, že pokud dáš výfukovou trubku malého průměru spaliny vycházející ze svodů se nebudou mít kam "nacpat". Pokud zase použiješ rouru jak od kamen budou spaliny rychle chladnout což pokud se nemýlím není vzhledem k roztažnosti plynů také vhodné. Navíc protáhnout pod autem trubku, která by svým průměrem odpovídala originálnímu potrubí složenému ze dvou větví taky asi nebude hračka a toto je pravděpodobně jeden z důvodů použítí dvou větví. Věci jako konkrétní řešení napojení svodů na onu jednu trubku, tedy jak spojit svody jestli nejprve do dvou a pak do jedné nebo rovnou do jedné a jaké vzdálenosti těchto větví budou to jistě taky nebude jednoduché...
Když si dám dohromady jedna a jedna vyjde mi jediné a to sice to, že tenhle nápad je hovadina. Pokud nemáš peníze na opravu výfuku, tak to auto prodej a kup si něco méně nákladného. Takže asi tak
Obecně vzato kdyby ses do toho pustil, čeká tě dlouhé laborování s velmi nejistým výsledkem. Představa, že vezmeš trubku z TDSa a prdneš ji na 2.5 a ono to bude bezvadně fungovat je trošku úsměvná, nemyslíš? Průměr výfukového potrubí si někdo nevycucal z prstu, ale pro každý motor je přesně navržen tak aby motor fungoval jak má a podával optimální výkony. Když se trochu zamyslím dojdu k tomu, že pokud dáš výfukovou trubku malého průměru spaliny vycházející ze svodů se nebudou mít kam "nacpat". Pokud zase použiješ rouru jak od kamen budou spaliny rychle chladnout což pokud se nemýlím není vzhledem k roztažnosti plynů také vhodné. Navíc protáhnout pod autem trubku, která by svým průměrem odpovídala originálnímu potrubí složenému ze dvou větví taky asi nebude hračka a toto je pravděpodobně jeden z důvodů použítí dvou větví. Věci jako konkrétní řešení napojení svodů na onu jednu trubku, tedy jak spojit svody jestli nejprve do dvou a pak do jedné nebo rovnou do jedné a jaké vzdálenosti těchto větví budou to jistě taky nebude jednoduché...
Když si dám dohromady jedna a jedna vyjde mi jediné a to sice to, že tenhle nápad je hovadina. Pokud nemáš peníze na opravu výfuku, tak to auto prodej a kup si něco méně nákladného. Takže asi tak
-
EdyBoyS
- Registrovaný
- Příspěvky: 859
- Registrován: pon 28.02.2011 01:00
- Bydliště: Olomouc
Proč tam chceš dávat výfuk z TDS??
Já teď koupil výfukové potrubí z 325i (od svodů po koncovku - bez katů) a vyšlo to na litr...
To ti přijde lepší, ušetřit litr, narvat tam trubku z nafťáku, která tam nemá co dělat a ještě si tím zhoršit spotřebu, průběh motoru a konečný výkon??
To by mě ani ve snu nenapadlo, udělat takovou kravinu...
Já teď koupil výfukové potrubí z 325i (od svodů po koncovku - bez katů) a vyšlo to na litr...
To ti přijde lepší, ušetřit litr, narvat tam trubku z nafťáku, která tam nemá co dělat a ještě si tím zhoršit spotřebu, průběh motoru a konečný výkon??
To by mě ani ve snu nenapadlo, udělat takovou kravinu...
-
Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
-
EdyBoyS
- Registrovaný
- Příspěvky: 859
- Registrován: pon 28.02.2011 01:00
- Bydliště: Olomouc
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
-
Paty
- Registrovaný
- Příspěvky: 1011
- Registrován: pát 27.02.2009 01:00
- Klubové ID: 3370
-
EdyBoyS
- Registrovaný
- Příspěvky: 859
- Registrován: pon 28.02.2011 01:00
- Bydliště: Olomouc
-
spodli
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: stř 27.10.2004 00:00
- Bydliště: Litoměřice
