jakto, jsi nespokojenej?? Já do toho B8 Sprint chtěl jít, ale nakonec jsem si řekl, že to nemá cenu, když chci prodat auto...j3ykobim píše:tady na klubu mě stál podvozek na e36 323iEdyBoyS píše:To už rovnou B8 sprint... 1 přední stojí cca 3600,- tzn 7200 za obaicecold píše:jo já bych taky radší B6, ale tam už je právě o hodně jiná cenovka
a zadek 2500,- za kus, tzn 5 za oba... to máš dohromady 12200,- ale zase máš z toho auta motokáru a vyxdrží ten podvozek strašně dlouho. Kámoš má Bilstein B8 sprint v kombinaci s pružinama H&R na BMW E34 Touring a jezdí s tím už 4 roky jako prase a podvozek neteče a chová se jak novej
Tlumiče B8
přední 35-044024 / 35-044031 L/P cena 3.482,- /
zadní 24-027250 cena 2.448,-
Uložení
BILSTEIN
př. 08032 742,-
zad. 01967 298,-
kdybych si teď mohl vybrat znovu, koupim si stavitelnej ta technix
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
podvozek mtech na E36
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
jj ale je tam rozdil jako krava v tech tlumicichicecold píše:jo já bych taky radší B6, ale tam už je právě o hodně jiná cenovka


zalezi kolik mas rozpocet, ve vetsine pripadu clovek zkonci vzdycky u nejakyho lowend podvozku ...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
trochu oživým toto téma.. mam na svém touru e36 325tds tento podvozek http://www.racing-tuning-shop.cz/Detail ... 9409/32871 a zadní tlumič mi vytekl, můžete mi prosím někdo poradit jakou náhradu tam dát? Už s tím jezdím delší dobu jelikož, když jsem hledal na netu, tak se to samostatně sehnat nedá.. asi.. Podvozek už byl namontován když jsem auto dovezl.. Díky za info a za rady! 

děkuji za info, to samé jsem si myslel taky! Takže se mi to potvrdilo, ale jak říkáš, jistější bude si to ověřit.. díkypaveld píše:Podle mě by na tomhle podvozku měli být shodné tlumiče s B8, alespoň podle popisu podvozku. Uplně jiný tlumiče by myslim měli být jen u B16 podvizku.
Určitě bych si to ale být tebou ověřil u výrobce.

jen mě zaráží, že vydržel 24tis..km.. to mi příjde dost málo na bilsteiny..
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
.. a vypadá to tak, že čtvrtou sezonu jsou KYB zadní tlumiče na 48% a 56% a přední na 22% a 25% účinnosti, ve prospěch levé strany asi jaxe vymetajou kanály a díry atd.
Nové bývají na hodnotách 65-75%. Jako problematickej tlumič na výměnu se bere účinnost pod 20% tlumit vibrace.
Čili zadní jsou asi OK, ve předu to přičítám těžšímu R6 2,5l motoru. V létě vesměs na sedmnáctkách, podvozek M-tech
Nové bývají na hodnotách 65-75%. Jako problematickej tlumič na výměnu se bere účinnost pod 20% tlumit vibrace.
Čili zadní jsou asi OK, ve předu to přičítám těžšímu R6 2,5l motoru. V létě vesměs na sedmnáctkách, podvozek M-tech
