Mám 405tis km a auto si bere tak 5dcl na 10tis km oleje a vodu nechlastá vůbec
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Turbo 325 Tds
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Přesně mám to auto s tím motorem rok a nemůžu na to říct ani kousek křivýho slova
Startuju jezdím furt všechno funguje, akorát už je vytahanej řetěz a napínák už asi napíná na max a není dopnuto na 100% takže udělám časem až budou penízky menší servis motoru rozvody těsnění pod makovicí a zase jezdit
Mám 405tis km a auto si bere tak 5dcl na 10tis km oleje a vodu nechlastá vůbec
Jen už to má za sebou podvozek a kastle. A ten fám že to nemá výkon mohl napsat člověk co v tom nikdy nejel na svojí dobu to tahá obstojně a na ropáka se to i rádo vytáčí 
Mám 405tis km a auto si bere tak 5dcl na 10tis km oleje a vodu nechlastá vůbec
-
k5ynd1
- Registrovaný
- Příspěvky: 202
- Registrován: stř 13.01.2010 01:00
- Bydliště: 30km jihovychodne od brna
- Klubové ID: 2887
ja si svoje tds chipoval se znamym a dotahli jsme to na takovou uroven, ze pri seslapnuti na podlahu na 3ku se kola zacaly jeste trochu protacet, kourilo to teda uz hodne solidne a spojka to nepobirala. to muselo byt vic nez +20ps a hlavne Nm. tak se to nachipovalo "mene" a prokluz byl jen na 5ku pri plnym v zatahu. kdo to chipuje jen o ty 4mg davky na to maximum 55mg, tak to vykon moc nezvysi. urcite davce v mg odpovida napetova uroven a tech 55mg je hluboku pod maximem 5V, ktere cerpadlo zvladne. malokdo tomu ale tak rozumi, aby pouze chipem z motoru dostal podstatne vic zbesilych oslu
. potencial ten motor ma. s hlavou, turbem jsem taky nikdy nemel problem. podarilo se mi to uvarit, kdyz se odporoucela vodni pumpa, odnesl to akorat termostat. v lete mi cerpadlo zacalo nevim proc blbnout. z niceho nic. vubec to nechtelo nastartovat. za pul dne to treba chytlo bez problemu chytlo a normalne jezdilo. tak jsem dal mechaniku a mam po starostech. kroutak krasne od nizkych otacek, ubrousil jsem pridavac, takze evry mod tam vlastne mam
turbo muzu nechat tlacit kolik zvladne, kdyz me netrapi zadna cidla a jede to nadherne...
tak ked ste sa pohrali s tou druhou pamatou, a zmenili tie prevodove tabulky, to verim ze to slapalo slusne, ale to ste boli asi jediny v ČSSR, bezny chip spociva v naliati softu do tej pamate s mapami, a kalibracny procesor paliva je netknuty.. 51mg nafty, a huraaa ako to taha
ja som tam ten chip chvilu mal, ale nevydrzal ani 2 mesiace, a uz tam bola mechanika no.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4121
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4121
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
to nie, maximalne 4000.. j to je vyhoda toho motoru, je este uzivatelsky priatelsky, taka 30d uz nie, tam musis jazdit s tym co ti BMW dalo, a modlit sa aby sa to nevysralo
inac ten zlomovy rok je asi 93, takze ak kupis starsiu E34, bez FL, mas o sustruzenie menej, staci vymenit, dotiahnut lanko plynu, a mozes zacat predavad prebytocne cidla.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4121
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4121
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
obacajny chip pridava asi 4mg nafty, chip s ktorym sa hoodne pohras uz prida par 10mg, na mechanike pridas srobovakom aj viac nez treba
.. jednoducho povedane nafta je u dieslu vykon, kolko to prida je tazko povedat, ale s mechanikou nieje problem 200PS, a okolo 400Nm, pokukaj na dieselpower fore omegu 2.5TD, alebo 36tku s 250PS a 500Nm, samozrejme tam uz su aj ine turba, ale tych 200 da ten motor s povodnym vybavenim.
-
k5ynd1
- Registrovaný
- Příspěvky: 202
- Registrován: stř 13.01.2010 01:00
- Bydliště: 30km jihovychodne od brna
- Klubové ID: 2887
když někdo hodlá montovat mechaniku, je dobré dát tam vačku z toho elektronického. má myslím místo 2,2 2,6mm zdvih. tehdy jsem to nevedel, tak na jare to udelam. a jsem zvědavý na rozdíl. tím šroubkem na čerpadle toho moc nevymyslíš, hlavní je zbrousit přidavač. tím to pořádně nakrmíš. zvedneš tlak na turbu, protože tě neomezuje čidlo na 1,5b no a hned řešíš spojku, protože nepobírá ten krouťák
taky přidáš plyn a jedeš, nečekáš než se jednotka rozmyslí, co se po ní chce. kolik přidáš, tolik jedeš.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4121
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
vsetko je to uz na dieselpower, tu moc ludi netuni, tu skor ludia riesia preco to za tepla toci 5s
asi najlacnejsie je nechat lamelu preoblozit niecim kvalitnejsim-organika, to by malo normalnemu uzivatelovi stacit, pripadne tam dat nejaku vacsiu, pasuju aj z inych motorizacii.. alebo zavodnu keramicku.
