Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E90 330i koncový díl výfuku performance
kawazzx6r mi tu psal,že u 320D je ten nárust 7 koní u koncového tlumiče..prý mu to zdělili v bmw..já tam volal ještě před ním(do jiného salonu) a tam věděli prd,prý tam ještě zádný perfromance výfuk neobědnávali.. pokud bys do toho šel,dej vědět,neslibuju,že ho budu kupovat taky,pořád nad tím přemýšlím,ale třeba by nám někde dali množstevní slevu:-)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
nevím,proč by koncový tlumič performance měl na 320D znít a vypadat komicky.. vyvýjeli ho přímo na tento motor v bmw a určitě do toho neinvestovali peníze,aby pak po silnících jezdili s jejich doplňkem komicky vyhlížející auta..sorry,ale z tvého přízpěvku vyplynul jen odpor k 320D a možná i ke všemu co je míň,než čtyřlitr,ale žádná zásadní a podložená fakta jsme se od tebe nedozvěděli..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 151
- Registrován: úte 04.01.2005 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
vzhledově vypadá stejně jako normalní,má 2 kulaté (nerezové) koncovky jako tlumiče V6..performance tlumiče jsou vyvýjeny a testovány vždy pro konkrétní motor..né jako univerzály pro stokoňové rozpětí.. mám od perfromance několik doplňků,vše je perfektně zpracované,designově dokonalé a účelné..nechápu,proč tlumič by měl být vyjímkou.. jen mě zaráží,že ať hledám,jak hledám,tak se o něm nikde nic nemůžu dočíst a to jsem zkoušel koukat i na D stránkách.. přece jen 12 tisíc plus nějaké sponky k tomu není málo pěněz a kupovat to aniž bych věděl,co od něj očekávat,to se mi nechce..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
Tak to jsem se asi spatne vyjadril, mozna taky proto, ze se diskuse zvrhla smerek kolik prida koncovka koni.nevím,proč by koncový tlumič performance měl na 320D znít a vypadat komicky.. vyvýjeli ho přímo na tento motor v bmw a určitě do toho neinvestovali peníze,aby pak po silnících jezdili s jejich doplňkem komicky vyhlížející auta..sorry,ale z tvého přízpěvku vyplynul jen odpor k 320D a možná i ke všemu co je míň,než čtyřlitr,ale žádná zásadní a podložená fakta jsme se od tebe nedozvěděli..
Jak uz bylo receno, zvuk se skutecne zmeni, a to je podle me prave ten problem, konkretne u 320d. Tenhle motor je v 3er vice nez dobry, je kultivovany, ma dobrou spotrebu a dostacujici vykon. Co ale nikdy mit bebude, je hezky zvuk. Proste jakykoliv pokus z 4valcoveho dieselu dostat nejaky "performance" zvuk (coz je nakonec vzdy pouze vyssi hlucnost) nakonec pusobi dost rozpacite..
A ty si někdy tu performance koncovku na 320d slyšel?tanner540i píše:Tak to jsem se asi spatne vyjadril, mozna taky proto, ze se diskuse zvrhla smerek kolik prida koncovka koni.nevím,proč by koncový tlumič performance měl na 320D znít a vypadat komicky.. vyvýjeli ho přímo na tento motor v bmw a určitě do toho neinvestovali peníze,aby pak po silnících jezdili s jejich doplňkem komicky vyhlížející auta..sorry,ale z tvého přízpěvku vyplynul jen odpor k 320D a možná i ke všemu co je míň,než čtyřlitr,ale žádná zásadní a podložená fakta jsme se od tebe nedozvěděli..
Jak uz bylo receno, zvuk se skutecne zmeni, a to je podle me prave ten problem, konkretne u 320d. Tenhle motor je v 3er vice nez dobry, je kultivovany, ma dobrou spotrebu a dostacujici vykon. Co ale nikdy mit bebude, je hezky zvuk. Proste jakykoliv pokus z 4valcoveho dieselu dostat nejaky "performance" zvuk (coz je nakonec vzdy pouze vyssi hlucnost) nakonec pusobi dost rozpacite..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
ja mel na aute x-ladenych vyfuku, vct vlastni vyroby od katu dozadu, a tvrdit, ze krome zvuku nic nedela je prinejmensim zjednoduseni situace... napriklad i na M3, kde koncovy tlumic neni zrovna mainstream, lze ziskat jednak lepsi zvuk, druhak nizsi hmotnost a za treti i nejake kone/Nm navrch...
videl/slysel jsem TD motory s ladenyma koncovyma tlumicema a rozdil tam byl, vct narustu vykonu v jednotkach PS...
jestli je to za 12tis hodne nebo malo zalezi na konte majitele...
videl/slysel jsem TD motory s ladenyma koncovyma tlumicema a rozdil tam byl, vct narustu vykonu v jednotkach PS...
jestli je to za 12tis hodne nebo malo zalezi na konte majitele...
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
Pokud se udela komplet vyfuk od svodu az po koncovku, urcite tam par koni narust bude. Ale samotnou koncovkou, nebo koncovym tlumicem urcite zadny narust vykonu nedocilis. Leda ze by v origo vyfuku byla umistena nejaka restrikce, ale klasicky je koncovy tlumic pouze TLUMIC a na nic krome hluku vliv nema.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
všechny výfuky stejnej průměr trubek (krom toho jednoho kterej je před koncákem staženej do jedné) v podstatě vevnitř perforovaná trubka, trocha vaty a nerezovýcho plechu, a každej má jiný pamarametryHanz píše:amen...
http://www.europeancarweb.com/tech/0301 ... t_testing/


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance