Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
M52B28 střílí do vejfuku po puštění plynu
-
Emczin
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: pát 25.03.2011 01:00
- Bydliště: Františkovy Lázně + Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, uvítal bych každou radu, nějak se mi to nepodařilo vyřešit svépomocí...
Když jedu a pustim nohu z plynu, tak cca půl vteřiny až vteřinu střílí do vejfuku. Podle mě teda ř.j. vypne zapalování, ale palivo se do válců ještě dostane. Škrtící klapku jsem vyčistil a neseká se, takže vzduch se tam podle mě nedostane. Když jedu z většího kopce, tak to střílení do výfuku nepřestane. A když je motor úplně studenej, tak to nedělá, ale asi jen první kilometr. A taky když pak řadim na vyšší stupeň, tak pustim plyn, vymáčknu spojku a ještě se na chvíli zvýší otáčky.
Možná s tím i souvisí, že když jedu a vyřadim, tak otáčky klesnou až tak, že motor "skoro" chcípne, zakolísá a pak naskočí normální volnoběh.
Na diagnostice hlásí chybu egr ventilu, který tam skutečně neni, motor mám v e30, původem z e36, egr ventil už tam nebyl, byla tam nějaká tuningová koncovka. Mohlo by to být tim? Zkoušel jsem vyměnit snímač škrtící klapky, nepomohlo. Vyndal jsem volnoběžnej ventil, zkusil zapojit 12V na jedny kontakty, pak na druhý a v pohodě se otvíral a zavíral... sání jsem kontroloval už několikrát jestli si nepřisává falešnej vzduch... už nevim co mám zkusit.
Když jedu a pustim nohu z plynu, tak cca půl vteřiny až vteřinu střílí do vejfuku. Podle mě teda ř.j. vypne zapalování, ale palivo se do válců ještě dostane. Škrtící klapku jsem vyčistil a neseká se, takže vzduch se tam podle mě nedostane. Když jedu z většího kopce, tak to střílení do výfuku nepřestane. A když je motor úplně studenej, tak to nedělá, ale asi jen první kilometr. A taky když pak řadim na vyšší stupeň, tak pustim plyn, vymáčknu spojku a ještě se na chvíli zvýší otáčky.
Možná s tím i souvisí, že když jedu a vyřadim, tak otáčky klesnou až tak, že motor "skoro" chcípne, zakolísá a pak naskočí normální volnoběh.
Na diagnostice hlásí chybu egr ventilu, který tam skutečně neni, motor mám v e30, původem z e36, egr ventil už tam nebyl, byla tam nějaká tuningová koncovka. Mohlo by to být tim? Zkoušel jsem vyměnit snímač škrtící klapky, nepomohlo. Vyndal jsem volnoběžnej ventil, zkusil zapojit 12V na jedny kontakty, pak na druhý a v pohodě se otvíral a zavíral... sání jsem kontroloval už několikrát jestli si nepřisává falešnej vzduch... už nevim co mám zkusit.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Máš zapojený ukazatel spotřeby? Pokud ano, tak když to "střílí" ukazuje 0 nebo nějakou nenulovou hodnotu?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Podívej se na díl č. 6 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 . Jmenuje to regulátor tlaku paliva a je v tom membrána, která umí podtlakem ze sacího potrubí zvýšit vstřikovací tlak na liště. Ale pokud bude membrána prasklá, tak se Ti benzín z lišty dostane do sání a do válců a potom Ti to "práská". Sundej ten regulátor z lišty a podtlakem (stačí pusa) na hadičce 10 vyzkoušej membránu. Pokud z toho poteče benzín, je to jasné. A prověř ty těsnění 7,8 a 9. 
-
Emczin
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: pát 25.03.2011 01:00
- Bydliště: Františkovy Lázně + Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem to nějak zkusil. Ale nevim jak sundat ten regulátor. Jsou tam takový 3 drážky a v každý je nějakej zobáček, kterej se musí nějak zamáčnout nebo pootočit? Nevim... Nechtěla se mi sundavat celá lišta, tak jsem zkusil ten podtlak tak jak to byla na autě. Dal jsem do tý hadice stříkačku a natáhl jí, podtlak to udrželo i když jsem jí tam nechal dlouho, ale nevim jestli to takhle jde zkoušet nebo to musí být vyndaný 
-
Emczin
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: pát 25.03.2011 01:00
- Bydliště: Františkovy Lázně + Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ekonoměr nefachá
Tim ventilem myslíš tadytu tu č. 1?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... air_valve/
Když tak nad tím přemejšlim, tak mám pocit že přímo do klapky my žádná hadice nevede, jenom od chladící kapaliny... měl jsem to v pátek rozebraný.
Ještě mě napadlo něco, kdyby byl v háji nějakek vstřik, a propouštěl by benzín i když by neměl? Je to technicky možný a jde to nějak zjistit?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... air_valve/
Když tak nad tím přemejšlim, tak mám pocit že přímo do klapky my žádná hadice nevede, jenom od chladící kapaliny... měl jsem to v pátek rozebraný.
Ještě mě napadlo něco, kdyby byl v háji nějakek vstřik, a propouštěl by benzín i když by neměl? Je to technicky možný a jde to nějak zjistit?
