Tak si tam dej chip a nebudes muset menit svicky uz nikdybmw335 píše:ale já nechci abych si kvuli JB zase měnil cívky, svíčky.....Mám najeto 47tis a nechci abych musel něco kupovat, když sem nmusel:) Zajímalo by mě jak se dají tyhle chyby řešit jinak, než výměnou těch cívek atd....riki18 píše:Tiez som si vymenil sviecky, cievky. Pre istotu a neriesil som kde je chyba. Asi si treba dobre etablovat mapu 5, 3-4 krat plny od spodu na 3jke a 4ke. Ja pouzivam len mapu 5. Dajte si aktualny soft a pripadne poslite logy Terrymu. Pomoze a nebudu ziadne problemy. Asi za mesiac maju byt novy typ vstrekov tak ich hned vyskusam
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Chip od Kelleners nebo JB4 ?
- 
				Marty_
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1732
 - Registrován: úte 08.02.2011 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Kontaktovat uživatele:
 
Ale tak když mi tohle udělá chip, tak jim ten chip půjdu hodit na hlavu at s tím něco udělají...Co budu dělat s JB? Terry mi napíše, at si vyměním svíčky?Martyn píše:Chipem si nepomuzes, spis naopak. Pokud budes pouzivat jb jen na mapu 1 tak ti to udela to same co chip = stejne riziko.. Akoratze jb ti vsechny chyby hned nacte a ukaze + dela logybmw335 píše:no tim bych si nebyl tak jistej četl sem o misfire na netu, je tam toho spoustu , museli měnit nějaký cívky nebo co?? Jako já nechci abych se každou cestu strachoval že mi to vybleje nějakou chybu. To si radši zaplatim čipPoldav6 píše:Hele dokud to nenačtu, nedělal bych závěry. Třeba tam ani nemám poslední software.. Jednotka se musí adaptovat na nové podněty atd atd.Dej pak vědět co si s tim dělal, mně přijde JB4 jako sázka do loterie, že s tím budou jen problémy dřív nebo později
Ber to tak ze ja som auto kupil ked malo 80000 a neviem kedy boli menene sviecky resp ci boli. 120e za sviecky nedas? asi tolko isto stali cievky. A mam pokoj. Menim ich kazdych 15000km pre svoj pokoj. Ak by si mal problem, posles log, Terry pomoze, zmenis si nastavenie napr open loop a si v pohode. Ja byt u vas tak jazdim na 100% E85 a vysmiaty chodim k pumpe 
 my na Sk to nemame. Dnes som si bol natankovat tak uz aj 15L je v aute 
			
			
									
						
										
						já bych nebyl k chipu tak skeptickej, třeba Hartge je špička. Neřikám že bych to od nich chtěl, za to ty prachy nedám, jen řikám, že nechci zbytečně vyměňovat něco, co bych bez JB nemusel.Martyn píše:Tak si tam dej chip a nebudes muset menit svicky uz nikdybmw335 píše:ale já nechci abych si kvuli JB zase měnil cívky, svíčky.....Mám najeto 47tis a nechci abych musel něco kupovat, když sem nmusel:) Zajímalo by mě jak se dají tyhle chyby řešit jinak, než výměnou těch cívek atd....riki18 píše:Tiez som si vymenil sviecky, cievky. Pre istotu a neriesil som kde je chyba. Asi si treba dobre etablovat mapu 5, 3-4 krat plny od spodu na 3jke a 4ke. Ja pouzivam len mapu 5. Dajte si aktualny soft a pripadne poslite logy Terrymu. Pomoze a nebudu ziadne problemy. Asi za mesiac maju byt novy typ vstrekov tak ich hned vyskusamkdo chce kam...
- 
				Marty_
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1732
 - Registrován: úte 08.02.2011 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Kontaktovat uživatele:
 
Presne tak to mam ja, (az na to e85:), taky menim svicky preventivne kazdych 15k km..riki18 píše:Ber to tak ze ja som auto kupil ked malo 80000 a neviem kedy boli menene sviecky resp ci boli. 120e za sviecky nedas? asi tolko isto stali cievky. A mam pokoj. Menim ich kazdych 15000km pre svoj pokoj. Ak by si mal problem, posles log, Terry pomoze, zmenis si nastavenie napr open loop a si v pohode. Ja byt u vas tak jazdim na 100% E85 a vysmiaty chodim k pumpemy na Sk to nemame. Dnes som si bol natankovat tak uz aj 15L je v aute
Nechapu, nekdo upravuje auto za min pul mego a je mu lito dva litry za svice:)) fakt joke..
já sem chudejMartyn píše:Presne tak to mam ja, (az na to e85:), taky menim svicky preventivne kazdych 15k km..riki18 píše:Ber to tak ze ja som auto kupil ked malo 80000 a neviem kedy boli menene sviecky resp ci boli. 120e za sviecky nedas? asi tolko isto stali cievky. A mam pokoj. Menim ich kazdych 15000km pre svoj pokoj. Ak by si mal problem, posles log, Terry pomoze, zmenis si nastavenie napr open loop a si v pohode. Ja byt u vas tak jazdim na 100% E85 a vysmiaty chodim k pumpemy na Sk to nemame. Dnes som si bol natankovat tak uz aj 15L je v aute
Nechapu, nekdo upravuje auto za min pul mego a je mu lito dva litry za svice:)) fakt joke..
- 
				Marty_
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1732
 - Registrován: úte 08.02.2011 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Kontaktovat uživatele:
 
Tak v tom pripade doporucuju nemenit olej aby se nasetrilo na radnej tjuuuning:)bmw335 píše:já sem chudejMartyn píše:Presne tak to mam ja, (az na to e85:), taky menim svicky preventivne kazdych 15k km..riki18 píše:Ber to tak ze ja som auto kupil ked malo 80000 a neviem kedy boli menene sviecky resp ci boli. 120e za sviecky nedas? asi tolko isto stali cievky. A mam pokoj. Menim ich kazdych 15000km pre svoj pokoj. Ak by si mal problem, posles log, Terry pomoze, zmenis si nastavenie napr open loop a si v pohode. Ja byt u vas tak jazdim na 100% E85 a vysmiaty chodim k pumpemy na Sk to nemame. Dnes som si bol natankovat tak uz aj 15L je v aute
Nechapu, nekdo upravuje auto za min pul mego a je mu lito dva litry za svice:)) fakt joke..
jak je to s těma mapama? musim jí znova nastavit když nastartuju nebo tak zůstane dokud jí manuálně nezměním? Co se stane, když nemám origo soft? V autochipu mi to dávali zpátky, ale věřte jim, ještě když sem si na ně stěžoval 
 Nebyl bych překvapenej, kdyby mi něco neupravili schválně v mapě co mi tam dali jako původní. Žere mi to nějak víc najednou.
Mapa 0 standard mapa sériová co byla v autě, nebo si to JB upraví na sériové hodnoty podl sebe a ten chip vytlačí i z té mapy 0?
			
			
									
						
										
						Mapa 0 standard mapa sériová co byla v autě, nebo si to JB upraví na sériové hodnoty podl sebe a ten chip vytlačí i z té mapy 0?
- 
				Marty_
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1732
 - Registrován: úte 08.02.2011 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Kontaktovat uživatele:
 
Nastavovat nemusis, vyber mapy zustava ulozeny.bmw335 píše:jak je to s těma mapama? musim jí znova nastavit když nastartuju nebo tak zůstane dokud jí manuálně nezměním? Co se stane, když nemám origo soft? V autochipu mi to dávali zpátky, ale věřte jim, ještě když sem si na ně stěžovalNebyl bych překvapenej, kdyby mi něco neupravili schválně v mapě co mi tam dali jako původní. Žere mi to nějak víc najednou.
Mapa 0 standard mapa sériová co byla v autě, nebo si to JB upraví na sériové hodnoty podl sebe a ten chip vytlačí i z té mapy 0?
S chipem neporadim, fakt pohledej na n54tech.com vsechny tve otazky jsou tam mnohokrat zodpovezeny:)
Jinak já mám samozřejmě usb kabel protáhnutý pod kobereček spolujezdce 
 Jen ten notebook postrádám, budu ho muset někde sehnat. Svíčky a cívky možná půjdou, mám 91tis. km a netuším, jestli se to někdy dělalo.
Mapu 5 jsem nezkoušel.. A určitě bude nejlepší, už jen kvůli tomu, že nemám katy. Jenže dnes mi to hrabalo i na pětku. Takže adaptovat jednotku nejde
bmw335: bez urážky jsi asi fakt adept na normální chip. Koupíš, neřešíš a kdyžtak reklamuješ. Já se s tím s chutí poperu, už jen procházet si menu JB4, nebo integrovaná diagnostika.. Mi za to stojí.
			
			
									
						
										
						Mapu 5 jsem nezkoušel.. A určitě bude nejlepší, už jen kvůli tomu, že nemám katy. Jenže dnes mi to hrabalo i na pětku. Takže adaptovat jednotku nejde
bmw335: bez urážky jsi asi fakt adept na normální chip. Koupíš, neřešíš a kdyžtak reklamuješ. Já se s tím s chutí poperu, už jen procházet si menu JB4, nebo integrovaná diagnostika.. Mi za to stojí.
Gratuluju! Dnes jsem jel z Prahy 4 na Prahu 10 přes Průhonice, je to vážně návykové.. Pamatuju si jak mě dal Lexus IS-F, byl o trošku rychlejší. Teď by ani nevěděl kam jsem zmizel. A co bude dělat mapa5 raději zatím nezjišťuju. 
Všimnul jsem si lehkého bouchnutí při popojíždění v garáži, hlavně na zpátečku a méně opatrném pouštění spojky. Říká vám to něco? Na E46 mi to dělá posledních min. 120tis. km, ale o dost hlasitěji. Prý vůle u diferenciálu, ale na nic to nemá vliv. Tak to neřeším.
			
			
									
						
										
						Všimnul jsem si lehkého bouchnutí při popojíždění v garáži, hlavně na zpátečku a méně opatrném pouštění spojky. Říká vám to něco? Na E46 mi to dělá posledních min. 120tis. km, ale o dost hlasitěji. Prý vůle u diferenciálu, ale na nic to nemá vliv. Tak to neřeším.
Poldav6 píše:Gratuluju! Dnes jsem jel z Prahy 4 na Prahu 10 přes Průhonice, je to vážně návykové.. Pamatuju si jak mě dal Lexus IS-F, byl o trošku rychlejší. Teď by ani nevěděl kam jsem zmizel. A co bude dělat mapa5 raději zatím nezjišťuju.
Všimnul jsem si lehkého bouchnutí při popojíždění v garáži, hlavně na zpátečku a méně opatrném pouštění spojky. Říká vám to něco? Na E46 mi to dělá posledních min. 120tis. km, ale o dost hlasitěji. Prý vůle u diferenciálu, ale na nic to nemá vliv. Tak to neřeším.
Počkej a co ty tvoje misfire? Už to zase nedělá? Jak je to u JB vůbec udělaný, když mi to hodi chybu? Můžu jet dál? Pokud to hodím na mapu 0 tak se JB vypne a frčím si na sérii, kde by mělo vše zase fungovat ne? Snad se nemůže něco posrat, nerad bych někde zůstal viset. Mně to taky bouchá, bouchalo to už jako nový. Při sešlápnutí plynu vzadu na nápravě bouchne, taky to neřeším, najel sem na tom bouchání už 50t km. Je vůbec možný, aby mi to žádnou chybu nezahlásilo?
Jak je to vůbec s tou podporou od Terryho? Když si to koupím u toho Juiced nebo jak je to, jak jsi to kupoval ty, je tam podpora od nich i od Terryho že jo...Když si to někdo koupí přes ebay tak podporu nemá?Poldav6 píše:Gratuluju! Dnes jsem jel z Prahy 4 na Prahu 10 přes Průhonice, je to vážně návykové.. Pamatuju si jak mě dal Lexus IS-F, byl o trošku rychlejší. Teď by ani nevěděl kam jsem zmizel. A co bude dělat mapa5 raději zatím nezjišťuju.
Všimnul jsem si lehkého bouchnutí při popojíždění v garáži, hlavně na zpátečku a méně opatrném pouštění spojky. Říká vám to něco? Na E46 mi to dělá posledních min. 120tis. km, ale o dost hlasitěji. Prý vůle u diferenciálu, ale na nic to nemá vliv. Tak to neřeším.
Terry neřešil kde jsem to koupil.. Na můj dotaz odpověděl asi za 2h, ale logicky napsal že potřebuje zjistit chybové kódy a log z jízdy. Notebook budu mít na víkend 
Misfire jsem měl na chvíli, cca 20s, pak to samo přešlo. Během toho nejde moc zrychlovat, ale rychlost jsem udržel. A pak to přestalo. Nějaká kontrolka se rozsvítí, ale mám automatické mazání chyb, takže nic tam nevydrží svítit dlouho. Nemám zkušenost, jestli pomůže třeba změnit mapu, nebo vypnout motor.
Před instalací jsem nikdy problém neměl, s JB4 to vše ale možná funguje jinak a je větší důraz na bezvadný stav motoru. Takže uvidíš
A vem si i to DCI. Terry píše, že hlavní problém 335 je v množství nasavaneho vzduchu. DCI umožní motoru líp dýchat. A ve finále je vzduch chladnější, protože neprochází tím labyrintem, co je ve standardním airboxu.
			
			
									
						
										
						Misfire jsem měl na chvíli, cca 20s, pak to samo přešlo. Během toho nejde moc zrychlovat, ale rychlost jsem udržel. A pak to přestalo. Nějaká kontrolka se rozsvítí, ale mám automatické mazání chyb, takže nic tam nevydrží svítit dlouho. Nemám zkušenost, jestli pomůže třeba změnit mapu, nebo vypnout motor.
Před instalací jsem nikdy problém neměl, s JB4 to vše ale možná funguje jinak a je větší důraz na bezvadný stav motoru. Takže uvidíš
A vem si i to DCI. Terry píše, že hlavní problém 335 je v množství nasavaneho vzduchu. DCI umožní motoru líp dýchat. A ve finále je vzduch chladnější, protože neprochází tím labyrintem, co je ve standardním airboxu.
Poldav6 píše:Terry neřešil kde jsem to koupil.. Na můj dotaz odpověděl asi za 2h, ale logicky napsal že potřebuje zjistit chybové kódy a log z jízdy. Notebook budu mít na víkend
Misfire jsem měl na chvíli, cca 20s, pak to samo přešlo. Během toho nejde moc zrychlovat, ale rychlost jsem udržel. A pak to přestalo. Nějaká kontrolka se rozsvítí, ale mám automatické mazání chyb, takže nic tam nevydrží svítit dlouho. Nemám zkušenost, jestli pomůže třeba změnit mapu, nebo vypnout motor.
Před instalací jsem nikdy problém neměl, s JB4 to vše ale možná funguje jinak a je větší důraz na bezvadný stav motoru. Takže uvidíš
A vem si i to DCI. Terry píše, že hlavní problém 335 je v množství nasavaneho vzduchu. DCI umožní motoru líp dýchat. A ve finále je vzduch chladnější, protože neprochází tím labyrintem, co je ve standardním airboxu.
když máš nastavený automatický mazání chyb tak se pak nevidí v tom logu ne? Ted sem četl na n54tech jak se tam jednomu maníkovi začlo po 30t mil sypat celý auto od vysokotlaký pumpy až po kdo ví co. Píše že to bylo hodně natuněný, ale i tak bojim bojim. Mám tu svojí kočku v super stavu, bylo nový tak bych jí nerad zabil
Njn, najdeš určitě kupu dalších, kterým to na JB4 jezdí bezvadně, i s různými dalšími úpravami. Jinak s automatickým mazanim chyb se ty kódy myslím mažou a tudíž neukládají. Ale to není problém. Na logování funkci vypneš, pak zase zapneš 
Tyjo, furt mi vrtá hlavou to jaké časy jsem naměřil..
100-160 na čtyřku za 4.8s (na mobilu)
100-160 na šestku za cca 8s (mám i video)
I kdybych se seknul o 1s, stále se pohybujeme v kategorii aut kolem 550hp:
M5: 6s; 10,2s
CLS 63 AMG: 5,5s; 9,7s
To je přece nesmysl, aby to jelo tolik.
			
			
									
						
										
						Tyjo, furt mi vrtá hlavou to jaké časy jsem naměřil..
100-160 na čtyřku za 4.8s (na mobilu)
100-160 na šestku za cca 8s (mám i video)
I kdybych se seknul o 1s, stále se pohybujeme v kategorii aut kolem 550hp:
M5: 6s; 10,2s
CLS 63 AMG: 5,5s; 9,7s
To je přece nesmysl, aby to jelo tolik.
Poldav6 píše:Njn, najdeš určitě kupu dalších, kterým to na JB4 jezdí bezvadně, i s různými dalšími úpravami. Jinak s automatickým mazanim chyb se ty kódy myslím mažou a tudíž neukládají. Ale to není problém. Na logování funkci vypneš, pak zase zapneš
Tyjo, furt mi vrtá hlavou to jaké časy jsem naměřil..
100-160 na čtyřku za 4.8s (na mobilu)
100-160 na šestku za cca 8s (mám i video)
I kdybych se seknul o 1s, stále se pohybujeme v kategorii aut kolem 550hp:
M5: 6s; 10,2s
CLS 63 AMG: 5,5s; 9,7s
To je přece nesmysl, aby to jelo tolik.
Dej si na youtube Jb4 map1 a je tan 135i cabrio a taky 100-160 za podonnou dobu
