Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 318is omezovač v 5500rpm VYŘEŠENO
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
Tak se mi vcera stalo, ze pri vytoceni motoru k 5000 rpm zacla tect chladici kapalina z domecku termostatu. Kdyz jedu v beznem provozu, nic neubyva, ani netece.. muze to mit neco spolecneho s temi otackami??
Co muze byt pricina??. Je praskla priruba, nebo jen vadne tesneni??. Tece to jen pri max zatizeni. Diky za rady.
Co muze byt pricina??. Je praskla priruba, nebo jen vadne tesneni??. Tece to jen pri max zatizeni. Diky za rady.
-
BMW-e36-is
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: čtv 06.09.2012 00:00
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Hele tak podobný téma jste možná zachytili, sice je to na M52, ale bylo to snímačem rychlosti. Nazapomeňte po diag. vymazat adaptivní hodnoty ŘJ, aby se učila od znova.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=120045
Přeju vám, aby už to trápení skončilo a mohli jste si točit těch svejch 8000tisíc
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=120045
Přeju vám, aby už to trápení skončilo a mohli jste si točit těch svejch 8000tisíc
-
BMW-e36-is
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: čtv 06.09.2012 00:00
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
A co ti to presne dela,nedela??... muze bejt vadny cidlo vacky..resil sem to taky a na starty to ma velkej vliv. Dalsi velkej vliv a na to dost lidi nemysli je netesnost pal.soustavy. Muze bejt volna,nebo napraskla nejaka hadicka a hned to blbe startuje,protoze to nema dostatecnej tlak a benzin tam nejde jako mlha,ale takrka se jen naleva.....taky sem to resil. Mel sem volnou hadici co jde zpet do nadrze od pal.listy a hned podstatnej rozdil. Takze bych prosel veskere takovehle mechanicke veci a pak kvalitni diagnostika. Dale zkontrolovat vstriky. Kdyz uz to bude venku, neni od veci je pretesnit a hlavne,kdyz to davas zpatky,hlavne vsechno mazat mazat.. nic nervat silou pres odpor. Urcite se na neco prijde.
-
BMW-e36-is
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: čtv 06.09.2012 00:00
kdyz je motor studenej tak to nechce chytnout,az na po desaty treba..pak kdyz se ohreje tak cajk..nedelalo to...az ted po mrazech..vstriky skontrolovano jsou ok..tlak 2.5 baru v liste. diagnostika za sto litru by mela byt uz ta lepsi ne? zadnou chybu to nehlasi
jdu se na to podivat a premyslet.... a jinak mam ASC uz me napadlo ze otacky budou s tim spojene,,ted az kdyz jsem to precetl tak jsem si uvedomil ze kdyz mi slo abs tak to chodilo do 7tis abs je vyple a otacky nejdou do 7tis 
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
BMW-e36-is: Na tohle je nejlepší se sejít s někým, kdo má stejný motor a prostě si ty věci na chvíli popučovat. Třeba ta váha a podobně.. drží to tam na pár šroubech, za minutu to máš venku a za druhou to je zpátky a prostě zkoušet no. Samozřejmě je nesmysl tam rozebírt motory a hledat něco uprostřed, ale ty věi, co jsou na povrchu se takhle daj odzkoušet v pohodě.
-
BMW-e36-is
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: čtv 06.09.2012 00:00
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
