Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výkon topení vs zavzdušnění?
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Měnil jsem startér a kvůli přístupu ke šroubům jsem si rozpojil hadice topení mezi vstupem do kabiny a uzavíracími klapkami topení, nějaká ta kapalina vytekla ale né mnoho... Po složení a následném doplnění kapaliny a odvzdušnění mi strana řidiče topí dobře ale u spolujezdce to začne naplno topit až při svižnější jízdě (vyšší otáčky) po zastavení na volnoběh opět začne vzduch chládnout až je takřka studený. Kde hledat chybu? Hadice za ventily topení jsou pro obě strany horké, odvzdušňoval jsem několikrát různými způsoby. Navíc se mi zdá, že v systému jakoby nebyl onen provozní tlak, neboť když po jízdě otevřu expanzku, sice to sykne ale dříve se mi zvedla i hladina vody, teď nic. Myslíte, že je tam pořád někde bublina? A jak ji dostat případně pryč? Na prd navíc je, že nevím jak to u spolujezdce topilo před tím, asi sem tomu nějak nevěnoval pozornost, ale mám pocit, že už kdysi mi spolujezdec říkal, že to moc netopí, tak nevím. Poradí někdo?
- icecold
- Registrovaný
- Příspěvky: 1644
- Registrován: úte 21.07.2009 00:00
- Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
- Klubové ID: 3777
- Kontaktovat uživatele:
no já když jsem předělávál manual klimu na digi tak po složení mi taky trvalo pár km, než se mi to auto pořádně odvzdušnilo. Kdyby nepomohlo odvzdušnění tak myslím že bude rozpadený ventil topení 
e36 328i
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Teplota na budících je v pořádku...
Ale mám za to, že kdyby byl ventil zadřený, tak přece nebude za ním hadice horká a nebude to topit jen při jízdě. I když je pravda, že nevím jak přesně ten ventil funguje, někde jsem snad četl, že mimo elektroovládání je tam nějaká kuželka, kterou si musí voda přizvednout, kdyby špatně chodila, je možné, že při malém tlaku vody na volnoběh zůstává uzavřena. Ale toto nemám potvrzené, měl ho někdo rozebraný?
Ale mám za to, že kdyby byl ventil zadřený, tak přece nebude za ním hadice horká a nebude to topit jen při jízdě. I když je pravda, že nevím jak přesně ten ventil funguje, někde jsem snad četl, že mimo elektroovládání je tam nějaká kuželka, kterou si musí voda přizvednout, kdyby špatně chodila, je možné, že při malém tlaku vody na volnoběh zůstává uzavřena. Ale toto nemám potvrzené, měl ho někdo rozebraný?
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Tak sem to vypustil přes chladič a znovu napustil a stále netopí ta jedna strana... Dělal jsem to v mrazu na rampě tak jsem docela pospíchal a lil to tam poměrně rychle, možná tam pořad zůstal vzduch. Kdysi jsem slyšel že v servisech mají nějakou pumpu na natáhnutí kapaliny, která eliminuje chybu při klasickém odvzdušňování, je opravdu něco takového?
-
martas11
- Registrovaný
- Příspěvky: 1079
- Registrován: ned 30.08.2009 00:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 2434
Kámo,je to takový element,který ti přes tlak vzduchu vyvakuuje soustavu chlazení a potom jen otočíš ventilem a napouštíš novou kapalinu.Nikdy jsem po téhle akci nemusel žádné auto odvzdušňovatxSAFA píše:Tak sem to vypustil přes chladič a znovu napustil a stále netopí ta jedna strana... Dělal jsem to v mrazu na rampě tak jsem docela pospíchal a lil to tam poměrně rychle, možná tam pořad zůstal vzduch. Kdysi jsem slyšel že v servisech mají nějakou pumpu na natáhnutí kapaliny, která eliminuje chybu při klasickém odvzdušňování, je opravdu něco takového?
