Prozkoumejte výhody členství v jediném oficiálním českém BMW Auto klubu ZDE a rozšiřte naše řady - info ZDE a jsme také na Facebooku a Instagramu
Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Rade520
Registrovaný
Příspěvky: 416 Registrován: pon 15.09.2008 00:00
Bydliště: "Třebeach"
Klubové ID: 1850
#1
Příspěvek
od Rade520 » ned 06.01.2013 14:59
Ahoj,mám autě motor M52, do 5000 otáček jede pěkně,
všechno v pohodě:startuje,necuká,drží volnoběh...
Jakmile překročím 5000 otáček tak se začne dusit a nejede,jako by nešel benzín.Dělá to na všechny kvalty i na neutrál když stojím.
Neměl někdo podobný problém? Čím to může být?
Poradtě,díky.
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332 Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná
#2
Příspěvek
od shade741 » ned 06.01.2013 16:29
Za předpokladu že vzduchový i palivový filtr je čistý je třeba se dále mrknout na palivovou pumpu- zda dává dostatečný tlak, dále můžou být vysypané katy a proto se motor ve větších otáčkách dusí- dej hledat a mrkni podobné věci se tu řešily
Rade520
Registrovaný
Příspěvky: 416 Registrován: pon 15.09.2008 00:00
Bydliště: "Třebeach"
Klubové ID: 1850
#3
Příspěvek
od Rade520 » ned 06.01.2013 17:07
Vzduchový filtr mám nový,palivový vyměním,katy nemám.
Tlak na palivové liště je 3,5bar.
Cívky,svíčky,čidlo kliky/vačky mám nové.
Némuže být chyba v řídící jednotce?
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534 Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2290
#4
Příspěvek
od noname » ned 06.01.2013 20:04
může, než vyměníš půl auta, zajeď k někomu, kdo umí ...
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417 Registrován: pon 26.02.2007 01:00
#5
Příspěvek
od Foldas » ned 06.01.2013 20:09
ŘJ chybi signal o rychlosti auta
Rade520
Registrovaný
Příspěvky: 416 Registrován: pon 15.09.2008 00:00
Bydliště: "Třebeach"
Klubové ID: 1850
#6
Příspěvek
od Rade520 » ned 06.01.2013 21:12
Jo signál o rychlosti chybí podle diagnostiky,já myslel
že je potřeba kvůli tempomatu nebo ABS.
To má vliv na otáčky ? Nevíš co stím?
Madthomas
Registrovaný
Příspěvky: 160 Registrován: stř 16.04.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1523
#7
Příspěvek
od Madthomas » pon 07.01.2013 12:31
U me to bylo nouzovym rezimem kvuli spatnymu abs cidlu..abs ti funguje / nesviti?
Rade520
Registrovaný
Příspěvky: 416 Registrován: pon 15.09.2008 00:00
Bydliště: "Třebeach"
Klubové ID: 1850
#9
Příspěvek
od Rade520 » pon 07.01.2013 18:22
Signál rychlosti se bere s čidel ABS?
Já mám ABS nefunkční/odpojené.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417 Registrován: pon 26.02.2007 01:00
#10
Příspěvek
od Foldas » pon 07.01.2013 19:01
pokud mas asc tak ano
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332 Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná
#11
Příspěvek
od shade741 » pon 07.01.2013 19:14
Pro mě také nová informace, dík za info. Takže pokud má auto asc a nejde mu abs jede v tomhle divným režimu, a pokud asc nemá a abs nejde- tak pokud chápu dobře neovlivnuje nic jiného, mám 325 bez asc s nefunkčním abs a nic nepozoruji
tak to tak bude asi
Rade520
Registrovaný
Příspěvky: 416 Registrován: pon 15.09.2008 00:00
Bydliště: "Třebeach"
Klubové ID: 1850
#12
Příspěvek
od Rade520 » pon 07.01.2013 19:28
Mám původně 325 rv.93 bez asc,dal jsem tam 2,8motor.
328 měly všechny asc ne?
Takže musím přivést signál rychlosti do řídící jednotky?
No kouknu do schématu.
youwee
Registrovaný
Příspěvky: 1977 Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
Bydliště: Olomoucko
Klubové ID: 1262
#13
Příspěvek
od youwee » úte 08.01.2013 12:50
No to teda nevím! Já když neměl zapojenej signal rychlosti tak byl cutoff uplne jako u omezovace, zadny duseni...
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417 Registrován: pon 26.02.2007 01:00
#14
Příspěvek
od Foldas » úte 08.01.2013 13:51
ja měl verzi m52 s asc a bez toho signalu jsem se nedostal přes 5000 ot.
youwee
Registrovaný
Příspěvky: 1977 Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
Bydliště: Olomoucko
Klubové ID: 1262
#15
Příspěvek
od youwee » úte 08.01.2013 13:59
Rade520: cuka to jakokdyz dosahnes omezovace, nebo to proste pomalu umre a raficka otackomeru necuka?
Alp
Čestný člen
Příspěvky: 399 Registrován: úte 11.04.2000 00:00
Bydliště: Praha východ
Klubové ID: 50
#16
Příspěvek
od Alp » úte 08.01.2013 14:48
cidlo kliky, cidlo vacky, ucpany katalyzator, cidlo rychlost, zadrhnuta klapka ...
Rade520
Registrovaný
Příspěvky: 416 Registrován: pon 15.09.2008 00:00
Bydliště: "Třebeach"
Klubové ID: 1850
#17
Příspěvek
od Rade520 » úte 08.01.2013 15:52
Je to skoro stejné jak omezovač ,žádné dušení,v 5200ot. se ručička
začne klepat,dál nejde i kdybych držel plyn hodinu tak prostě dál
nejde.
Nedá se vzít signál rychlosti z budíku (tachometru)??
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417 Registrován: pon 26.02.2007 01:00
#18
Příspěvek
od Foldas » stř 09.01.2013 00:19
da ale ted nevim ten přesny pin v motorove zasuvce a schemata tu nemam
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604 Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
#19
Příspěvek
od aigo » stř 09.01.2013 16:06
napis uzivateli quake mel ten samy problem po zastavbe motoru 2.8 a myslim ze to uz vyresil ale bylo to uplne stejne jak pises
linzi
Registrovaný
Příspěvky: 2 Registrován: pon 04.07.2011 00:00
#20
Příspěvek
od linzi » pon 14.01.2013 01:00
čau dneska my to dělalo uplně to samy a byl to signál rychlosti dal jsem ho na pin 9 do mot.el. a letí to