paliva dost , tlak za filtrem 4,3bar . Závada v řj motoru 4A63---Imobilizér Manipulation
prostě přijel do obchodu nakoupil a už nenatočil !!!
Mátem někdo INPU a jste z OSTRAVY???Potřebuju to nutně dobře zaplatím !!! Díky!!!!
Doporučuju po tom spárování dát baterku na zátěžový test (-> případně vyměnit) a vyměnit hlavní relé ŘJ motoru (v BMW cca 200 Kč bez DPH, práce na půl hodinky s kafíčkem a cigaretou). Baterka a toto relé jsou nejčastější příčinou tohoto problému (rozpadlý plovoucí kód mezi ŘJ motoru a imobilizéru).
ok seženu tyto věci a pokusím se to dát dokupy!!!díky za rady!!!ještě drobnost včera jsem pak načetl tlak v railu ... a při startu byl maximálně 70bar myslíte že to vypne to immo nebo je čerpadlo vstřikovací v háji ?? díky
Až tak do detailu nafty neznám, nikdy jsem se jima nezabýval. Ale s jistotou ti můžu říct, že pokud je rozpadlý ten plovoucí kód, ŘJ motoru zakáže otvírat vstřiky.