Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
malé BC teplota?
taky mam z gme. a zatavil jsem ho do smršťovačky... ale nasel sem i nejake nemecke forum a tam psali ze to vyresili vymenou cidla... tak nevim jestli je to z gme fakt vhodneLucifer píše:Mě teď taky poslední dobou ukazuje kokotiny mám tam ten termistor z gme ale já ho nemám zaizolovanej takže tam určitě se dostane kapka vody a potom ukazuje kokotiny tak bych se zkusil zaměřit na to jestli po cestě dráty nezkratujou vodou nebo izolace není někde prodřená
to zni taky dobre! a cidlo nevis jake maj? zkoumal jsem i zapojeni podle nejakych schemat z bmw co jsem stahl a taky jsem nic nenasel. to ze ta teplota nestoupa me porad sere...Lucifer píše:No slyšel jsem už že několik lidí to dalo např do víčka od fixy zalilo tavnou pistolí a jak se k tomu nedostala voda ani vlhkost tak s tím problémy nebyly
- Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
ja ho schovávám do brčka. Ustřihnu 5-6cm brčka. Konec který vede na kabely stáhnu ke kabelům za pomoci izolačky, nebo smršťovací dutinky a druhý konec přesahuje o max. 1cm čidlo. Do brčka prstem vtlačím trochu silikonu na umyvadla (aby se jenom zalepila dutinka brčka) a funguje zatím na všech autech.
a jaky pozivas cidlo?Jamall píše:ja ho schovávám do brčka. Ustřihnu 5-6cm brčka. Konec který vede na kabely stáhnu ke kabelům za pomoci izolačky, nebo smršťovací dutinky a druhý konec přesahuje o max. 1cm čidlo. Do brčka prstem vtlačím trochu silikonu na umyvadla (aby se jenom zalepila dutinka brčka) a funguje zatím na všech autech.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 247
- Registrován: úte 30.10.2007 01:00
- Bydliště: Praha a Strakonice
- Klubové ID: 2531
tyjo tak to mám ten samý problém dal jsem termistor z gme, když se teplota snižuje, tak se snižuje i na displeji tak jak má, ale nahoru se jí už nechce, aktuální teplota je tam až když přijdu k autu druhý den, ještě mě napadlo zkusit originál čidlo, po svátcích budu mít cestu do BMW tak ho asi koupímwiky69 píše:abych se tady zase vybrecel... teplota mi furt neroste. a prijde mi ze ukazuje ted v zime vic nez ma byt. resp.: venku je realne 0°C ale on ukazuje 3,5...
da se ten teplomer s hodinami nejak resetovat??
ano presne mam stejny problem, ale me to roste tak 0,5°C za 15 minut asi při vypnutem zapalovani.krejcia1 píše:tyjo tak to mám ten samý problém dal jsem termistor z gme, když se teplota snižuje, tak se snižuje i na displeji tak jak má, ale nahoru se jí už nechce, aktuální teplota je tam až když přijdu k autu druhý den, ještě mě napadlo zkusit originál čidlo, po svátcích budu mít cestu do BMW tak ho asi koupímwiky69 píše:abych se tady zase vybrecel... teplota mi furt neroste. a prijde mi ze ukazuje ted v zime vic nez ma byt. resp.: venku je realne 0°C ale on ukazuje 3,5...
da se ten teplomer s hodinami nejak resetovat??
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 247
- Registrován: úte 30.10.2007 01:00
- Bydliště: Praha a Strakonice
- Klubové ID: 2531
No je možné že mě taky, tak dlouho jsem to pozorovat nevydržel, jen vím že když někam jedu tak je tam stále stejná, nebo nižší tepota, než před započetím jízdy, kupoval jsem v gme tenhle termistor: http://www.gme.cz/termistory-ntc-pro-me ... -p118-009/wiky69 píše:ano presne mam stejny problem, ale me to roste tak 0,5°C za 15 minut asi při vypnutem zapalovani.krejcia1 píše:tyjo tak to mám ten samý problém dal jsem termistor z gme, když se teplota snižuje, tak se snižuje i na displeji tak jak má, ale nahoru se jí už nechce, aktuální teplota je tam až když přijdu k autu druhý den, ještě mě napadlo zkusit originál čidlo, po svátcích budu mít cestu do BMW tak ho asi koupímwiky69 píše:abych se tady zase vybrecel... teplota mi furt neroste. a prijde mi ze ukazuje ted v zime vic nez ma byt. resp.: venku je realne 0°C ale on ukazuje 3,5...
da se ten teplomer s hodinami nejak resetovat??
chtěl bych poprosit ty z vas, kterym to funguje jak ma. udelali byste si nekdy chvilku a změřili napětí na tech dratech u BC s natocenym klickem a bez?
a druhy dotaz, kde jste chytali ty draty? ja si nasel prislusnou barvu kabelu ve svazku dratu pod volantem a tam to napichl. delali jste to podobne, nebo ste to lovili az primo v pojistoke skříni? díky
a druhy dotaz, kde jste chytali ty draty? ja si nasel prislusnou barvu kabelu ve svazku dratu pod volantem a tam to napichl. delali jste to podobne, nebo ste to lovili az primo v pojistoke skříni? díky

- Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
Tak jsem ty to poměřil a světu div se...docela jsem čumělwiky69 píše:8 9 14 12Jamall píše:který pin chceš přesně změřit?
s klickem na kontrolkach a bezy moc prosim
a taky jsem zjistil ze napeti na teloptnim cidle (12) bez klicku sinusove kolisa od nuly tak do dvou voltu, ale s klickem se drzi staticky
Pin. 8 (startér)nemám, protože auto ve kterém jsem prováděl měření, ním vybaveno nebylo
Pin. 9 (klíč II poloha) zapojeno síce je ale nic si neveme...teče do něj 12V, ale BC funguje bez něj i s ním
Pin. 12 (čidlo teploty) bez zapojeného čidla rovnou na kostru odběr 9A s čidlem při teplotě 22,5stupnů 3,1A
Bez klíče ve spínačce pin 12 vykazoval hodnoty od 0 - 4,5V
1 - 8A
S klíčem ve spínačce 4,5V...proud dle vnější teploty
Pin. 14 (klíč I a II poloha) má 22A s pinem 9 i bez něj pořád 22A
Pin. 18 (stálé napětí) 1,2A