Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Mizi chladici kapalina E36 323i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#21 Příspěvek od c4mel »

no tak tedkom budu měnit ramena tak řeknu servisákovi at se mi mrkne na hadice při té výměně...ale auto stálo třeba celý den venku na sněhu a pod autem nic takže to musí strašně malinko unikat
onlybimmers
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 22.05.2011 00:00

#22 Příspěvek od onlybimmers »

nemusi bejt louze pod autem, staci, kdyz se to bude hned nekde vyparovat ;)
Kalinous
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 20.12.2012 01:00
Bydliště: Břeclav

#23 Příspěvek od Kalinous »

Stejný problém až na auto E30, 316. Voda se ztrácí docela razantně až do půlky chladiče, dým hustý býlí, jak za studena tak za tepla, od výfuku voda a problémy z otáčkami, nedrží, kolísají, a někdy i motor zhasne, olej v pořádku bez emulze hadice netečou..to už vypadá na to těsnění pod hlavou ?? :roll:
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#24 Příspěvek od c4mel »

no mě má motor taky tendenci jakoby chcípnout po chvíli když auto stojí a běží na volnoběh ale otáčky nekolísaj jen se auto rozklepe a váha vzduchu je pročištěná a nepomohlo to
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#25 Příspěvek od shade741 »

Volnoběžnej ventil- vyčistit ( po startu auto chcípne či se klepe) či další netěsnost v hadicích,

Zkontrolovat všechny gumový hadice, stačí aby se to někde dýl dotýkalo čehokoliv tvrdšícho a časem se to prodře- pak to vlhne, následně kape a pak to prdne uplně

ta 316- to už fakt vypadá zle...
KKKuba
Registrovaný
Příspěvky: 432
Registrován: čtv 30.06.2011 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od KKKuba »

Kalious-mrkni se jestli to netlakuje do vody(jako že asi bude)...
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#27 Příspěvek od c4mel »

shade741 píše:Volnoběžnej ventil- vyčistit ( po startu auto chcípne či se klepe) či další netěsnost v hadicích,

Zkontrolovat všechny gumový hadice, stačí aby se to někde dýl dotýkalo čehokoliv tvrdšícho a časem se to prodře- pak to vlhne, následně kape a pak to prdne uplně

ta 316- to už fakt vypadá zle...


no mě se to auto klepe až po zahřátém motoru když je studený tak nic...a je složité ho vyčistit nemáš třeba návod na youtube? nejsem zase nějak zručný :D
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#28 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

..s 500ti příspěvkama určitě víš kde je FAQ a tam návod je ;)
Kalinous
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 20.12.2012 01:00
Bydliště: Břeclav

#29 Příspěvek od Kalinous »

KKKuba píše:Kalious-mrkni se jestli to netlakuje do vody(jako že asi bude)...


Dnes jsem to byl umyt v myčce (15km) a za studena vůbec nereaguje, voda se zase začala ztrácet a otáčky kolísaly podle nálady. Zahřálo se to a jelo to kupodivu normálně, po chvíli zase na 3 válce a tak nějak průběžně..tlakování ? To mám chápat jak ?? (hadice jsou tvrdé a fest) jestli je to takhle myšleno. z topení se line taky krásný zápach fridexu to může byt způsobeno čím ?? nemůže to všechno dělat jen nějaké prasklé ''topné tělísko'' nebo něco na ten princip nevím jak to má baworsko vymyšlené. V nejbližších dnech budu sundávat hlavu a zjistí se škody..tak bych to nerad dělal zbytečné. Chlapík co jsem to od něho koupil mi tehdy říkal že mu auto taky ''kuckalo'' vyměnil údajné nějaké ''relátko'' tak mi to popsal a řekl že pak to bylo v pořádku. Já teda osobně myslím že to v relátku nebude..přece jen se mi to nezdá a tak se to rozdělá a rovnou se to udělá i z rozvody.
kamil320i
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: ned 21.08.2011 00:00
Bydliště: Dobříš

#30 Příspěvek od kamil320i »

hofffko píše:Já mám nový chladič a expanzku,ale když se z autem projedu a pak vypnu motor utíká mi hodne voda z pod víčka.
Než vypnu motor,vodu mám po rysku a hned ja ho vypnu,začně se voda zvedat a pomalu vytékat .A to jsem zkoušel mít dolito po čáru a taky cca 5cm pod čáru a vždy mi voda vyteče tak,že zůstane asi 1cm nad spojem nadržka/chladič. Dolíval jsem taky u zahřáteho motoru.
Máte někdo zkušenost??????????????
Dík


A mas to dobre ovzdusneny?
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#31 Příspěvek od shade741 »

Závan fridexu z topení plus mokrý koberec- děravé těleso topení

Musis to kvalitně odvzdušnit, pokud to je zavzdušnění nebo někde děravý bude to vytejkat

Vyměnil relátko- tak možná relé palivový pumpy, nebo samotná palivová pumpa
Kalinous
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 20.12.2012 01:00
Bydliště: Břeclav

#32 Příspěvek od Kalinous »

shade741 píše:Závan fridexu z topení plus mokrý koberec- děravé těleso topení

Vyměnil relátko- tak možná relé palivový pumpy, nebo samotná palivová pumpa


Děravé těleso topení, no je to víc než možné ..a nevíš prosím tě jak se k němu dostat ?? Dělal jsem to na golfovy a tam bylo třeba oddělat palubovku se vším všudy,takže mně čeká další takové utrpení ? :( Ještě k tomu relé moc jsem ho nepochopil, palivová pumpa je stará ..tak nevím co měl pán namysli. :roll:
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#33 Příspěvek od shade741 »

Bohužel pokud se opravdu jedná o těleso topení omrd je to stejný :( Prvně ale opravdu kvalitně odvzdušnit, návodu je zde hromada, mrkl bych i na pumpu- některé měly plastové vrtule které se rozletěly nebo protáčeli, pokud je pumpa KO- nedodávám palivo motor cuká a jde nepravidelně, to samý její relé si troufnu říct

Těsní ti víčko? Je tam správné?
Kalinous
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 20.12.2012 01:00
Bydliště: Břeclav

#34 Příspěvek od Kalinous »

shade741 píše:Bohužel pokud se opravdu jedná o těleso topení omrd je to stejný :( Prvně ale opravdu kvalitně odvzdušnit, návodu je zde hromada, mrkl bych i na pumpu- některé měly plastové vrtule které se rozletěly nebo protáčeli, pokud je pumpa KO- nedodávám palivo motor cuká a jde nepravidelně, to samý její relé si troufnu říct

Těsní ti víčko? Je tam správné?


Návod si najdu a zkusím to odvzdušnit, pumpu nejspíš koupím novou tak či tak, abych měl klid na duši. Víčko bych řekl že originální bude, neteče, kolem je sucho, to bude asi v pořádku. Děkuji za užitečné rady . :palec:
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#35 Příspěvek od EdyBoyS »

Prášek do chladiče nikdy nesypat !!! na to trpí každé BMW!
nejen, že si ucpeš celý chladič, který následně ztrácí svoji funkčnost a životnost, ale hlavně si odjebeš ventil topení a auto ti v zimě nebude topit, či naopak... sekne se klapka a klima nebude reagovat na nastavené stupně...

Mě se to stalo, nalil jsem do chladiče nějakou kapalinu na utěsnění chladiče a výsledkem byl stále tečící chladič, který přestal fungovat jak měl - auto se přehřívalo atd... zrušil jsem si i termostat chladiče a ten ventil topení... lepší našetřit a koupit rači novej chladič, v náhradě je za 3.ooo,- Kč, to není moc
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#36 Příspěvek od c4mel »

Totic píše:..s 500ti příspěvkama určitě víš kde je FAQ a tam návod je ;)


tak bud sem slepej nebo nvm já sem tam ten návod nenašel
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#37 Příspěvek od shade741 »

doporučuji velice, velice silné brýle http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ic&t=99122
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#38 Příspěvek od c4mel »

jo aha já to hledal u faq vedle hledat a pak ve fag u uživatele tak to potom jo dík ;-)
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#39 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

shade741 píše:doporučuji velice, velice silné brýle http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ic&t=99122
:) nebo: přidržíme klávesu Ctrl a rolujeme zároveň kolečkem myši a písmo se nám jako zázrakem zvětšuje nebo zmenšuje :D

c4mel píše:jo aha já to hledal u faq vedle hledat a pak ve fag u uživatele tak to potom jo dík ;-)
:idea: To pak jo, chtělo by to už vážně tenhle portál trochu zmodernizovat a zintuitivnit.. :cry: :/
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#40 Příspěvek od c4mel »

tak sem to dneska pročistil a nic furt to samé :-( zahřátý motor zastavím a tak za 1-2minuty se auto začne klepat a drží jen na 600ot sral sem se s tím 3 hodiny a kolik sprostých slov padlo :D fakt pakárna se k tomu ventilu dostat... nevíte teda čím by to mohlo být?
Odpovědět