Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Mizi chladici kapalina E36 323i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: ned 22.05.2011 00:00
shade741 píše:Volnoběžnej ventil- vyčistit ( po startu auto chcípne či se klepe) či další netěsnost v hadicích,
Zkontrolovat všechny gumový hadice, stačí aby se to někde dýl dotýkalo čehokoliv tvrdšícho a časem se to prodře- pak to vlhne, následně kape a pak to prdne uplně
ta 316- to už fakt vypadá zle...
no mě se to auto klepe až po zahřátém motoru když je studený tak nic...a je složité ho vyčistit nemáš třeba návod na youtube? nejsem zase nějak zručný

KKKuba píše:Kalious-mrkni se jestli to netlakuje do vody(jako že asi bude)...
Dnes jsem to byl umyt v myčce (15km) a za studena vůbec nereaguje, voda se zase začala ztrácet a otáčky kolísaly podle nálady. Zahřálo se to a jelo to kupodivu normálně, po chvíli zase na 3 válce a tak nějak průběžně..tlakování ? To mám chápat jak ?? (hadice jsou tvrdé a fest) jestli je to takhle myšleno. z topení se line taky krásný zápach fridexu to může byt způsobeno čím ?? nemůže to všechno dělat jen nějaké prasklé ''topné tělísko'' nebo něco na ten princip nevím jak to má baworsko vymyšlené. V nejbližších dnech budu sundávat hlavu a zjistí se škody..tak bych to nerad dělal zbytečné. Chlapík co jsem to od něho koupil mi tehdy říkal že mu auto taky ''kuckalo'' vyměnil údajné nějaké ''relátko'' tak mi to popsal a řekl že pak to bylo v pořádku. Já teda osobně myslím že to v relátku nebude..přece jen se mi to nezdá a tak se to rozdělá a rovnou se to udělá i z rozvody.
hofffko píše:Já mám nový chladič a expanzku,ale když se z autem projedu a pak vypnu motor utíká mi hodne voda z pod víčka.
Než vypnu motor,vodu mám po rysku a hned ja ho vypnu,začně se voda zvedat a pomalu vytékat .A to jsem zkoušel mít dolito po čáru a taky cca 5cm pod čáru a vždy mi voda vyteče tak,že zůstane asi 1cm nad spojem nadržka/chladič. Dolíval jsem taky u zahřáteho motoru.
Máte někdo zkušenost??????????????
Dík
A mas to dobre ovzdusneny?
shade741 píše:Závan fridexu z topení plus mokrý koberec- děravé těleso topení
Vyměnil relátko- tak možná relé palivový pumpy, nebo samotná palivová pumpa
Děravé těleso topení, no je to víc než možné ..a nevíš prosím tě jak se k němu dostat ?? Dělal jsem to na golfovy a tam bylo třeba oddělat palubovku se vším všudy,takže mně čeká další takové utrpení ?


Bohužel pokud se opravdu jedná o těleso topení omrd je to stejný
Prvně ale opravdu kvalitně odvzdušnit, návodu je zde hromada, mrkl bych i na pumpu- některé měly plastové vrtule které se rozletěly nebo protáčeli, pokud je pumpa KO- nedodávám palivo motor cuká a jde nepravidelně, to samý její relé si troufnu říct
Těsní ti víčko? Je tam správné?

Těsní ti víčko? Je tam správné?
shade741 píše:Bohužel pokud se opravdu jedná o těleso topení omrd je to stejnýPrvně ale opravdu kvalitně odvzdušnit, návodu je zde hromada, mrkl bych i na pumpu- některé měly plastové vrtule které se rozletěly nebo protáčeli, pokud je pumpa KO- nedodávám palivo motor cuká a jde nepravidelně, to samý její relé si troufnu říct
Těsní ti víčko? Je tam správné?
Návod si najdu a zkusím to odvzdušnit, pumpu nejspíš koupím novou tak či tak, abych měl klid na duši. Víčko bych řekl že originální bude, neteče, kolem je sucho, to bude asi v pořádku. Děkuji za užitečné rady . :palec:
Prášek do chladiče nikdy nesypat !!! na to trpí každé BMW!
nejen, že si ucpeš celý chladič, který následně ztrácí svoji funkčnost a životnost, ale hlavně si odjebeš ventil topení a auto ti v zimě nebude topit, či naopak... sekne se klapka a klima nebude reagovat na nastavené stupně...
Mě se to stalo, nalil jsem do chladiče nějakou kapalinu na utěsnění chladiče a výsledkem byl stále tečící chladič, který přestal fungovat jak měl - auto se přehřívalo atd... zrušil jsem si i termostat chladiče a ten ventil topení... lepší našetřit a koupit rači novej chladič, v náhradě je za 3.ooo,- Kč, to není moc
nejen, že si ucpeš celý chladič, který následně ztrácí svoji funkčnost a životnost, ale hlavně si odjebeš ventil topení a auto ti v zimě nebude topit, či naopak... sekne se klapka a klima nebude reagovat na nastavené stupně...
Mě se to stalo, nalil jsem do chladiče nějakou kapalinu na utěsnění chladiče a výsledkem byl stále tečící chladič, který přestal fungovat jak měl - auto se přehřívalo atd... zrušil jsem si i termostat chladiče a ten ventil topení... lepší našetřit a koupit rači novej chladič, v náhradě je za 3.ooo,- Kč, to není moc
doporučuji velice, velice silné brýle http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ic&t=99122
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
shade741 píše:doporučuji velice, velice silné brýle http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ic&t=99122


c4mel píše:jo aha já to hledal u faq vedle hledat a pak ve fag u uživatele tak to potom jo dík

