nenechávili ste si náhodou někdo vyrábět prahy na zakázku?mám je prohnilý a tak mě napadlo že bych si nechal udělat nový a ty staré vyřezal a navařil ty nové... momentálně pálím na laseru a máme v práci aj ohýbačku ale nevím jestli by ty prahy šli tak ohnout náhodou neví někdo jestli je někde na netu výkres s radiusy a rozměry prahů že?
Nedavno jsem mel celej pravej spodek u karosare, shnily jak svina, prah se daval novej a ze spodu jak sou ty puky to uz neni prah, ale patri to k podlaze.Navaroval mi tam znovu i "domecky" na kterych drzi puky aby se dalo zvednout auto.Mam i par fotek jestli chces vedet jak to vypada odkryty.
Kelvin píše:Nedavno jsem mel celej pravej spodek u karosare, shnily jak svina, prah se daval novej a ze spodu jak sou ty puky to uz neni prah, ale patri to k podlaze.Navaroval mi tam znovu i "domecky" na kterych drzi puky aby se dalo zvednout auto.Mam i par fotek jestli chces vedet jak to vypada odkryty.
prosil bych taky pekne o fota... pres SZ
taky me to ceka pres zimu, bude to tam schnily jak hovado... tak at sem ready. dik!
ja kdyz sem si to vyvarel tak sem si to udelal z 2ky plechu a byl pokoj neni to slozite a kazdej trochu schopny karosar improvizuje a dokaze to dodeat jinak je uplne jedno jestli mas kupe nebo sedan spodek prahu kterej ty potrebujes je uplne stejnej... je to prace cca na 2hodiny strana...je teda fakt ze ja sem karosar no...
tak konečně budu kupovat ty prahy ale co sem tak četl a auto kelly nic moc recenze mám strach aby to pasovalo...znáte kdyžtak eště i jiné výrobce těch prahů?
To si chceš vařit doma ? Stejně ty prahy tak i tak budeš muset upravit protože starý řízneš na nějakym místě a ty nový budeš muset vyřezat tak aby tam zapadly
no ja co jsem menil na autech prahy tak malokdy se menily a rezaly az ve sloupkach vzdy se to delalo treba jak je hrana tam se to nejlip meni... jeden uriznes pod hranou a druhy nad hranou a prekrejes je zabodujes cca 5 cm od sebe aby se ti nezkroutily a zalestis pak jen kyt plnic a striknout barvu samozrejme zevnitr nejlip natrit zakladem a po nastrikani barvou udelat nejake otvory pro pripadne striknuti dovnitr voskem na dutiny a dat gumovou zaslepku samozrejme kazda oprava a vymena je individualni ale i tak kdyz to vymenis tak casem to zas proleze jelikoz to neni jako origo kdyz to vyjede z fabriky ale jen oprava a kazdy zasah je uz jen cca 50procentni
ne já ne to budu dávat do servisu... já chtěl hlavně vědět jak to je i s kvalitou aby mi to to 2 let nezačlo zase hnít když to je jen 1mm plech... čekal sem že to budou dělat min 1.5mm