Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
inspekční prohlídka před koupí ojetého vozu
Dle referencí, co jsem tady nalezl, jsem zvolil tento servis - http://www.servisbmw.cz
a mohu jen doporučit! super jednání ... řekl mi naprosto vše, co chtěl zatajit majitel vozu
a mohu jen doporučit! super jednání ... řekl mi naprosto vše, co chtěl zatajit majitel vozu

měl jsem vážný zájem koupit toto http://www.tipcars.com/bmw-rada_6/650ci-12343879.html
auto je nádherný, v super výbavě, ale ...
Vozidlo mělo být havarované na levou stranu předku, dle fotek to byly jen kapoty nic vážného ... ok
auto jsme venku prohlédli s mechanikem. Kapoty OK, na pár místech hůře opravené. Jedno přední světlo bylo orosené. Pominu-li i propadlé STK ... Budiž.
Pak jsme se jeli projet, přestal fungovat posilovač. Majitel argumentoval tím, že jak auto dlouho stálo v bazaru, že bude nízké napětí na baterii a že to bude tím. Jakmile se prý vymění baterie, bude to ok. No nevím, budiž. Osobně si myslím, že problém bude spíše celkově v elektrice ...
S autem jsem kousek jel, zajímavé svezení, ale bez posilovače to bylo jak tank
Zastavil jsem před servisem, a jak nejsem zvyklý na automat, tak jsem omylem zapomněl přeřadit na P, a rovnou jsem vypl motor. Co se dělo pak
Auto nešlo nastartovat a nešlo ani vyřadit. Začalo laborování s dobíjením baterie, výměny baterie za jinou, ale auto pořád nechtělo startovat. Pak se pánovi ze servisu podařilo přeřadit na parking. Auto pak naskočilo. Při představě, že by se mi tohle stalo doma, tak fakt nevim co bych dělal.
Pote se auto zvedlo na stojanu. A bylo jasno. Z původně lehké kolize a poškození světla a kapotáže to byl najednou lakovaný celý bok. Na levém zadním kole bylo svařené hliníkové rameno. Kolo se neskutečně vyklalo.
Neříkám, že havarovaná auta musí být špatná. Když se vše správně a poctivě opraví, tak by nemusel být v ničem problém. Ale když se někdo snaží ušetřit na nesprávném místě, tak to pak dopadá takhle.
Je to škoda, takové krásné auto
auto je nádherný, v super výbavě, ale ...
Vozidlo mělo být havarované na levou stranu předku, dle fotek to byly jen kapoty nic vážného ... ok
auto jsme venku prohlédli s mechanikem. Kapoty OK, na pár místech hůře opravené. Jedno přední světlo bylo orosené. Pominu-li i propadlé STK ... Budiž.
Pak jsme se jeli projet, přestal fungovat posilovač. Majitel argumentoval tím, že jak auto dlouho stálo v bazaru, že bude nízké napětí na baterii a že to bude tím. Jakmile se prý vymění baterie, bude to ok. No nevím, budiž. Osobně si myslím, že problém bude spíše celkově v elektrice ...
S autem jsem kousek jel, zajímavé svezení, ale bez posilovače to bylo jak tank


Pote se auto zvedlo na stojanu. A bylo jasno. Z původně lehké kolize a poškození světla a kapotáže to byl najednou lakovaný celý bok. Na levém zadním kole bylo svařené hliníkové rameno. Kolo se neskutečně vyklalo.
Neříkám, že havarovaná auta musí být špatná. Když se vše správně a poctivě opraví, tak by nemusel být v ničem problém. Ale když se někdo snaží ušetřit na nesprávném místě, tak to pak dopadá takhle.
Je to škoda, takové krásné auto

moc od toho neočekávej - já dal 2000 Kč a až doddatečně zjišťuji závady - cice ne fatální ale jsou(vytékající simerink, nefunkční dálka a rádio - kabeláž, ....) . Podle mne nemají v autorizovaných servisech zájem o tuto práci, respl spoléhají na to co jim řekne servisní historie. Vytisknou ti protokol a ber nebo neber... asi tak.rider_x píše:čao,
poraďte mi prosím, kam dát auto na inspekční prohlídku (okolí Černý most). Chci koupit ojetinu, ale nejprve ji chci dát prohlédnout (mechanické části, diagnostika), nerad bych si koupil kasičku...
Díky