Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
jaké brzdy na E36
ahoj
mám takové dilema,chci koupit nové přední brzdy na 318is ale chci něco kvalitního aby brzdný účinek byl co nejefektivnější za běžného provozu.Poradte prosím jaké brzdy zvolit?? (myslel jsem na zimmermann ale nevím které jsou nejlepší a jaké k nim použít nejvhodnější destičky???) díky za rady a názory a hlavně vaše osobní vzkušenosti.
mám takové dilema,chci koupit nové přední brzdy na 318is ale chci něco kvalitního aby brzdný účinek byl co nejefektivnější za běžného provozu.Poradte prosím jaké brzdy zvolit?? (myslel jsem na zimmermann ale nevím které jsou nejlepší a jaké k nim použít nejvhodnější destičky???) díky za rady a názory a hlavně vaše osobní vzkušenosti.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
v podstatě kup cokoliv , komplet třebas od ATE
v následujících příspěvcích se ti budou objevovat všemožné zkušenosti jedinců , kteří budou tvrdit jak jim některý kombinace fungují , který pak zase nefungují , pak zase tem kterým funguje to co jiným ne atd. nekonečná debata
je to taky o stavu v jakém máš brzdovej system (pístky , vedení , atd.)

v následujících příspěvcích se ti budou objevovat všemožné zkušenosti jedinců , kteří budou tvrdit jak jim některý kombinace fungují , který pak zase nefungují , pak zase tem kterým funguje to co jiným ne atd. nekonečná debata

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
ono brzdy mozu piskat aj preto ze sa zle zabehnu
ja som mal kotuce ate a dosticky tiez ate...a piskali ako nakladny vlak...
potom som docastne menil brzdy s vetranych na plne a dosticky mi ostali ate ale kotuce som dal ferodo
pri teste som im dal co pro to ale nic nepiskalo
nakoniec som prehodil naspat tie vetrane ate a div sa svete este ani raz nezapiskali 

ja som mal kotuce ate a dosticky tiez ate...a piskali ako nakladny vlak...
potom som docastne menil brzdy s vetranych na plne a dosticky mi ostali ate ale kotuce som dal ferodo



A kdo má to pískání teda řešit, já majitel? Může to řešit jedině servis a za moje prachy, tak nevím, proč by to nemohl řešit v rámci záruky. Pokud vím (ale nemám to ověřeno), autorizované servisy BMW pískání originálních brzd namontovaných u nich řešit musí.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
To jestli to řeší v bmw nebo ne to nemám tušení... origo brzdy jsem nikdy neřešil a ani servis. Ale pískání si může způsobit majitel sám nevhodným zajetím...
ja kotouče dávám jakýkoliv (Ate , aktuálně brembo) destičky Ferodo DS 2500 aktuálně a brzdí to suprově . To že to píská jako lokomotiva je mi je uplně jedno protože je to takovej docela přirozenej jev , kdy za studena je to tichý , při zahřívání desek si piskají a při provozce jsou zase celkem tichý
pískaly mě aji obyč mekký trw desky ... to jako muzes vyzkouset milion kombinaci a proste muze to piskat...
ja kotouče dávám jakýkoliv (Ate , aktuálně brembo) destičky Ferodo DS 2500 aktuálně a brzdí to suprově . To že to píská jako lokomotiva je mi je uplně jedno protože je to takovej docela přirozenej jev , kdy za studena je to tichý , při zahřívání desek si piskají a při provozce jsou zase celkem tichý

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Za sebe nedoporučuju kotouče ATE Powerdisk, daleko lepší zkušenost mám se základní sadou ATE. Brzdný účinek srovnatelný (nic moc u obou) a hladký kotouče tolik nešpiní kola, nejsou cítit v pedálu a daleko rychleji se jejich orezlá plocha očistí po delším stání třeba po mytí. U powerdisků jsem tudíž nepřišel na jedinou výhodu a vzhledově se mi taky už nelíbí, kor když jsou vidět na kdejaké filcce.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
ATE keramiku mám na předku s hladkýma Brembo kotoučema a musím říct, že jsem od té doby ty kola neušpinil, prostě na údržbu bomba. Desky jsou zhruba za dvojnásobek ceny co černý, ale nelituju toho. Jestli to brzdí líp nedovedu říct, možná malinko než předchozí origo ATE sada, ale tá byla už používaná. Bremba kotouče jsou k sehnání taky za skutečně parádní ceny, takže za mě spokojenost a brzdí to úplně fér. 

Me treba obcas piskaji origo brzdy (na trmenech je ate, tak predpokladam ze od nich bude vsechno) aji na fungl novym aute, takze asi tak... je fakt ze je to peugeot... mame 4 a delaji to vsechny. Na bawu mam desky brembo, kotouce nevim, zatim sem je nemenil a nepiska to, ale zas bych si dokazal predstavit ze by to brzdilo lip.. ne ze by to bylo spatny, ale nabeh je takovej jalovej...
V pripade zakoupeni obou komponentu (desticky i kotouce) u jednoho dodavatele a naslednem piskani,jsem s reklamaci temer vzdy uspel,ale tech pripadu nebylo hodne.
Samozrejme,ze dodavatelska firma dokaze rozpoznat,jestli je chyba v uzivateli nebo materialu.
Jak uz tady psali kluci,tak posledni dobou slysim samou chvalu na ATE ceramic i pres jeho vyssi cenu.
Samozrejme,ze dodavatelska firma dokaze rozpoznat,jestli je chyba v uzivateli nebo materialu.
Jak uz tady psali kluci,tak posledni dobou slysim samou chvalu na ATE ceramic i pres jeho vyssi cenu.
Mám klasický ATE kotouče a klasický ATE destičky, brzdí to v pohodě, tak akorát.Už jsem měl i zkušenost se Zimmermanama a přijde mi to +- stejné, takže si myslím, že pokud půjde o nějakou renomovanou firmu, tak bych to moc neřešil(na kalsické ježdění, nemyslím na okruhovou jízdu).Každopádně si myslím, že u lidí kteří mají problém s brzdama hned od začátku je problém hlavně v těch lidech, jelikož brzdy se musejí správně zajet, jak udává výrobce a ne jim hned dávat čoču.Já to tak udělal a jsem spokojenej. 

marecekoi píše:Mám klasický ATE kotouče a klasický ATE destičky, brzdí to v pohodě, tak akorát.Už jsem měl i zkušenost se Zimmermanama a přijde mi to +- stejné, takže si myslím, že pokud půjde o nějakou renomovanou firmu, tak bych to moc neřešil(na kalsické ježdění, nemyslím na okruhovou jízdu).Každopádně si myslím, že u lidí kteří mají problém s brzdama hned od začátku je problém hlavně v těch lidech, jelikož brzdy se musejí správně zajet, jak udává výrobce a ne jim hned dávat čoču.Já to tak udělal a jsem spokojenej.
Ono spousta lidi si nezkontroluje pri vymene vodici cepy a pistky na trmenu brzdy a to muze byt pozdeji docela zasadni problem,ktery ani sam uzivatel svoji jizdou moc neovlivni.