jiriik píše:A proč nevíš? nějaké články nebo informace k tomu podrobnější nemáš ?
Uz si to presne nepomatuju, ale i kdyz mas lpg motor musi startovat na benzin, je tam nejaka komplikovana elektronika a casem se to tak rozhodi ze uz to nejde opravit. Je mozne, ze od doby co jsem se o to zajimal jiz doslo k nejakemu pokroku, zkus google. Kazdopadne bys to asi musel jit resit do italie, podle me pokud by to bylo resitelne tak italove jsou v tomhle o dost dal, nevim jestli to v CR nekdo kvalitne dokaze.
jiriik píše:A proč nevíš? nějaké články nebo informace k tomu podrobnější nemáš ?
Uz si to presne nepomatuju, ale i kdyz mas lpg motor musi startovat na benzin, je tam nejaka komplikovana elektronika a casem se to tak rozhodi ze uz to nejde opravit. Je mozne, ze od doby co jsem se o to zajimal jiz doslo k nejakemu pokroku, zkus google. Kazdopadne bys to asi musel jit resit do italie, podle me pokud by to bylo resitelne tak italove jsou v tomhle o dost dal, nevim jestli to v CR nekdo kvalitne dokaze.
Díky, to mě celkem zaskočilo... pokusím se něco pohledat a uvidím
Pokud máš instalován pohon LPG, tak vždy startuješ na benzin! Po dosažení teploty chladící kapaliny cca 30°se to automaticky přepíná na LPG. Nevidím důvod, proč by tento motor nemohl jezdit na LPG, pokud se tedy stále jedná o N52, M54... Bavíme se o sekvenčním nepřímém vstřikování plynného LPG.....
To bych se kromě těch firem poptal i u dealera, jestli do N52 jde normál LPG skrz tu elektroniku (někdy to dělají i na zakázku ve fabrice, ale za moc love). Podle mě proč by tahle atmosferka nešla že.
Jinak je to bohužel u N53 šetrného přímovstřiku, kde musí být každý třetí vstřik kvůli ochlazování piezo trysek benzínem. To pak ve výsledku tolik neušetří a instalace stojí majlant.
Ale tak na LPG je tady jiný velký téma a přední firmy nějaký to řešení třeba brzo dopilujou.
Ještě jsem někde na jiném foru četl nějaké rejpání ohledně E90.
Prej má odfláknutéj interiér, kteréj se nevydrží a pořádně drnčí ...
Máte s tím někdo zkušenosti ?
Já mám na E92 tvrdá péra, tvrdé tlumičře, tvrdé uložení per, tvrdé silentbloky a interiér nedrnčí ani na zdejších silnicích. E90 má asi stejný interiér.
BudVlad píše:Já mám na E92 tvrdá péra, tvrdé tlumičře, tvrdé uložení per, tvrdé silentbloky a interiér nedrnčí ani na zdejších silnicích. E90 má asi stejný interiér.