ahoj lidi chtel jsem se zeptat chtel bych repasovat vanos ale prisli mi kulaty ty gumicky v navodu ale vypadaj ze jsou hranaty myslim v prurezu bude to necemu vadit kdyz to tam dam. Jinak i s kulatyma vse sedi
odkud jsi to bral? beisan co sem viděl vždy kulatou a pak tu hranatou- navrch, asi to nákej smysel má, protože pokud si vybavuji dobře, tak i origo jsou takhle rozdílné. Už jsem zaznamenal jendou i zajímavé inzeráty kde ty těsnění vypadaly jak z nákýho instalaterskýho shopu...
mam to z obchodu kde prodavaji loziska a o krouzky do motoru dokonce tam meli i silikonovi na vizsi teploty ale pry ty gumovi jsou lepsi do benzinovich motoru. Ja prave myslel ze tam ty gumicky vymezuji ten prostor jinou funkci v tom nevidim ale je to jen ma domenka takze dekuji za rady.
Kolem tý teflonový se to celý otáčí, tak tam může být hodně tření, nevim co to udělá s gumovou. Sice bude namazaná olejem, ale stejně... radši bych tam dal co tam má být. Tady se daji rozumě sehnat http://www.beisansystems.com/products
já bych nevymejšlel žádný pokusy a dal tam to, co tam má být, není to zase taková investice, navíc v beisan jsou už osvědčení, taky jsem to své 36 dopřál odnich
jo jo asi to tak dopadne sice se tam poptam ale moc tomu uz neverim a jeste se zeptam jestli jsem to dobre pochopil tak ta nejvetsi je hranata a teflonova a ty mensi gumove a kulate ?
jeste jsem se chtel zeptat to teflonove tesneni asi nebude cistej teflo nevi negdo z ceho by to mohlo byt mam moznos si to nechat vyrobyt ale nevim presny rozmery ani prave to slozeni
Moje rada zůstává stejná... objednat a hotovo, btw až zjistíš z čeho to je můžeš to prodávat tady v ČR a nebudem to msuet brát z US. Nehledě na to, ze beisan by to měl mít uplně jiné složení než origo bmw
no kdybych mel prave ty rozmery a to slozeni toho tesneni tak bych do prodeje i sel ale takhle to budu muset prvni tak pul roku odzkouset a hlavne to vsechno odmerit a zjistit co je to za material no v pondeli to rozeberu a uvidime
Tak vanos je hotovej byl jsem z tim tesneni v te firne kde jsem si chtel nechat udelat nove a tam mi rekli ze ty teflonove krouzky jsou v poradku ale ty gumove O krouzky byli uplne ztvrdle a zmackle tak jsem vymenil jen ty gumicky a hned to vypadalo lip ale muj problem ze spatnymi starty pretrvava jen za studena startuji tak 3-4 vteriny pak to chytne otacky tak na1000 ale jdou hned dolu nekdy chcipne nekdy ne ale motor se trepe a otacky litaji 500-1000 otacek pak se chci rozjet a auto chcipne nekdy to udrzim plynem kdyz pridam. Pak ujedu tak 500 metru vsechno v pohode teplota neni ani v polovine toho modreho a jede jak novej.Nevite co by to mohlo delat,hadice od separatoru vyneneny od sani taky.Kdyz je auto zahrate tak startuje na brinknuti.