Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
318is olej jde do vody
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3
- Registrován: ned 21.10.2012 00:00
Záleží jakou má výbavu, jaký je stav auta celkově atd, jak jiz tu bylo psáno nemuze rict nikdo co to je přesně. Těsnění pod palicí vymění s knížkou jak na to každý, jen se toho nebát. 5ekněme že tísko stojí litr až 1500 a navíc je to 4vál, takže si dovolím říct že do 5 tis by se u mechoše vešel vpohodě, pokud hlava tak sehnat jinou- nějak se to i vaří ale o tom toho moc nevím tam bych to videl tak na 7-9 tis s prací a jinou palicí. Ruplej blok- nějaká hezká propast
ne nejlépe sehnat jinej motor. Takže pokud to není nejaký spešl auto s hezkou kastlí a výbavou nechal bych ho plavat, něco pošetřil a pokukovla po 6tivalech 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3
- Registrován: ned 21.10.2012 00:00
Tak já nevim no.. každopádně posoudit mužete sami vzhled z venčí.. http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-3/11531739?goFrom=list jinak automechanik nejsem ale jak píše shade kdybych měl návod tak se určitě nebojím
O tom taky svědčí to že bych dotoho auta šel ikdyž moc nevím co s tím. Je mi jasný, že těsnění nebude nic složitýho vyměnit ale chtěl jsem znát právě všechny možnosti jako byl třeba ten prasklej blok.. Tak zatim díky.

-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Pochybuju, že by to byl zrovna prasklej blok... ale těžko říct...
Každopádně, když to vemeš kolem a kolem, tak sundáš hlavu. Teď ji musíš nechat srovnat, zkontrolovat ventily, ideálně vymněit gufera, vyfrézovat sedla... atd atd... Zrovna jsem to dělal u jiného 4válce a práce asi za 2500,-, gufera ventilů 1000, gufera na vačky pár stovek, těsnění 1500,-. No teď si vem že sundáš rozvody, možná tam bude nějaký problém. Určitě vyměnit při té příležitosti i vodní pumpu a termostat. Plus k tomu všemu potřebuješ nějaké nářadí - minimálně momentový klíč (+1500,- případně půjčit) a gola sadu. Na spoustu věcí jsem zapoměl určitě :-)
Navíc je to ISo - mají určitě více honěné motory než jiné BMW. Takže asi stejně nejdřív sundáš hlavu a pak uvidíš že jsou válce bez honování -> špatná komprese, spotřeba oleje, nejspíš i kroužky atd... pf... Jestli jsi trošku zručný a chceš si spravovat auto tak proč ne... není to náročná práce. Ale finančně to vyjde na dost...
E: jo zapoměl jsem na šrouby hlavy, nevím jestli se u BMW musí kupovat nové (já dělal japonce, ty se většinou používají znovu)
A mimochodem, jeslti se smíchala voda s olejem, tak to taky může znamenat že motor nebyl moc mazaný - chycené šály na klice
Ale jinak je to pěkné auto, já bych do toho šel ale sehnal bych si jiný motor.
Každopádně, když to vemeš kolem a kolem, tak sundáš hlavu. Teď ji musíš nechat srovnat, zkontrolovat ventily, ideálně vymněit gufera, vyfrézovat sedla... atd atd... Zrovna jsem to dělal u jiného 4válce a práce asi za 2500,-, gufera ventilů 1000, gufera na vačky pár stovek, těsnění 1500,-. No teď si vem že sundáš rozvody, možná tam bude nějaký problém. Určitě vyměnit při té příležitosti i vodní pumpu a termostat. Plus k tomu všemu potřebuješ nějaké nářadí - minimálně momentový klíč (+1500,- případně půjčit) a gola sadu. Na spoustu věcí jsem zapoměl určitě :-)
Navíc je to ISo - mají určitě více honěné motory než jiné BMW. Takže asi stejně nejdřív sundáš hlavu a pak uvidíš že jsou válce bez honování -> špatná komprese, spotřeba oleje, nejspíš i kroužky atd... pf... Jestli jsi trošku zručný a chceš si spravovat auto tak proč ne... není to náročná práce. Ale finančně to vyjde na dost...
E: jo zapoměl jsem na šrouby hlavy, nevím jestli se u BMW musí kupovat nové (já dělal japonce, ty se většinou používají znovu)
A mimochodem, jeslti se smíchala voda s olejem, tak to taky může znamenat že motor nebyl moc mazaný - chycené šály na klice

Ale jinak je to pěkné auto, já bych do toho šel ale sehnal bych si jiný motor.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3
- Registrován: ned 21.10.2012 00:00