Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
protektory na e46 320d pro a proti
Dobrý den,
Blíží se nákup zimáků, tak se chci zeptat na Váš názor...
Mám k baráku hodně strmou příjezdovou cestu pokrytou jen štěrkem + místama trávou. Za 2 zimy co jsem tu sem nevyjel nikdo bez pohonu 4x4, ale i přesto jsem si koupil místo A6 4x4 právě 320d s pohonem zadních kol...
Ať budu mít pneu jakékoliv tak to i s řetězama bude určitě problém. Ale chci se zeptat na vaše zkušenosti s protektorama. Otec je má již 4 roky na Golfu 4x4 a vyjede naprosto všechno bez problémů, dokonce více než jsem já vyjel s A6 4x4 na Vredensteinech... Vím, že se s nima nemůže jezdit příliš rychle, ale to v zimě ani není v plánu - nějaké další zápory těchto pneu? Děkuji
Blíží se nákup zimáků, tak se chci zeptat na Váš názor...
Mám k baráku hodně strmou příjezdovou cestu pokrytou jen štěrkem + místama trávou. Za 2 zimy co jsem tu sem nevyjel nikdo bez pohonu 4x4, ale i přesto jsem si koupil místo A6 4x4 právě 320d s pohonem zadních kol...
Ať budu mít pneu jakékoliv tak to i s řetězama bude určitě problém. Ale chci se zeptat na vaše zkušenosti s protektorama. Otec je má již 4 roky na Golfu 4x4 a vyjede naprosto všechno bez problémů, dokonce více než jsem já vyjel s A6 4x4 na Vredensteinech... Vím, že se s nima nemůže jezdit příliš rychle, ale to v zimě ani není v plánu - nějaké další zápory těchto pneu? Děkuji
Většinou hučí, nedrží jako plnohodnotná pneu, životnost (když jsem je jednou zamlada koupil
) byla do cca 10 tis. km. Čili vyhozené peníze, zvlášť u auta se zadním náhonem, kde jsou dobré pneu v zimě základem. Když koupíš kvalitní zimáky budeš možná překvapený, co to potom vyjede.
Výjimkou jsou možná Vraníky, ale ty jsou spíš na traktor, pro rychlosti nad 80 km/h skoro nepoužitelné, ovšem vyjedou hodně

Výjimkou jsou možná Vraníky, ale ty jsou spíš na traktor, pro rychlosti nad 80 km/h skoro nepoužitelné, ovšem vyjedou hodně


Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
pepino5xx píše:Nová Polaris 3 195/65 R15, tedy tvůj rozměr, skoro 1200kč/kus, za necelé 4,5tkč nové zimní gumy, neřešil bych nic...
Vím, že se dají pořídit za slušně peníze kvalitní pneu, ale jde mi o to, abych nemusel parkovat 2km od baráku, jelikož to je nejbližší místo kde zaparkovat pokud ten kopec nevyjedu

Qido píše:Jednoduše řečeno:
S protektorama nemáš šanci vyjet.
Kvalitní zimní pneu, případně pytel cementu do kufru (moje standart výbava) a máš reálnou šanci.
A měl jsi na BMW někdy řetězy?
Ani netušíš jakej je pak z auta tank.
Neměl, BMW mám teprve něco přes měsíc.. Doteď jsem měl jen auta s pohonem 4x4, takže jsem to neřešil.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Jak už bylo stokrát řečeno u zadního náhonu je kvalitní pneumatika s dostatečnou hloubkou vzorku naprostým základem, pak se dá vyjet skutečně leccos ale je potřeba se s tím autem trochu sžít a zjistit jak pracovat s plynem, kdy vypnout/zapnout protiprokluz a taky kde jsou jeho hranice. Pokud ale něco nevyjedeš ani s řetazama tak pak se bavit o pneumatice je trochu bezpředmětné.
Ano a ne. Jde na nich jezdit, splni kriterium zimnich pneumatik pro provoz na dalnici nebo nove "za zimniho obdobi" a rozhodne se na nich clovek nezabije v prvni zatacce jako na letnich. Urcite na ne ale nejde klast stejne pozadavky jako na kvalitni novou zimni gumu nejakje slusnejsi znacky. Na druhe strane, v miste kde je potreba nasadit retezy uz je to potom fuk a patrne by dany usek clovek s retezama vyjel i na letnich, takze odsuzovat protektor je ponekud kratkozrake. Navic na levne podradne BMW kupovat gumy v hodnote tretiny auta se vetsinou lidem taky nechce, ve vetsich rozmerech jsou to totiz uz slusne sumy 

Myslím že E46 o kterou tu jde není zas tak staré a podřadné BMW.
Nějak pořád nedokážu pochopit lidi co si koupí takové auto a chtěj jeho jízdní vlastnosti a komfot degradovat šitovejma dílama at už jsou to pneu nebo nekvalitní díly náprav či brzd.S protektorama budou jízdní vlastnosti na úrovni Žigula.
Přece pokud kupuju takové auto tak musím počítat že tu budou určité náklady kterým se nevyhnu.
Souhlasím s názorem že pořád lepší zimní Barum Polaris než nějakej rádoby zimní umaštěnej italskej protektor se kterým se auto nedá udržet na silnici na mokru natož pak na sněhu.
Nějak pořád nedokážu pochopit lidi co si koupí takové auto a chtěj jeho jízdní vlastnosti a komfot degradovat šitovejma dílama at už jsou to pneu nebo nekvalitní díly náprav či brzd.S protektorama budou jízdní vlastnosti na úrovni Žigula.
Přece pokud kupuju takové auto tak musím počítat že tu budou určité náklady kterým se nevyhnu.
Souhlasím s názorem že pořád lepší zimní Barum Polaris než nějakej rádoby zimní umaštěnej italskej protektor se kterým se auto nedá udržet na silnici na mokru natož pak na sněhu.
libovka píše:Myslím že E46 o kterou tu jde není zas tak staré a podřadné BMW.
Nějak pořád nedokážu pochopit lidi co si koupí takové auto a chtěj jeho jízdní vlastnosti a komfot degradovat šitovejma dílama at už jsou to pneu nebo nekvalitní díly náprav či brzd.S protektorama budou jízdní vlastnosti na úrovni Žigula.
Přece pokud kupuju takové auto tak musím počítat že tu budou určité náklady kterým se nevyhnu.
Souhlasím s názorem že pořád lepší zimní Barum Polaris než nějakej rádoby zimní umaštěnej italskej protektor se kterým se auto nedá udržet na silnici na mokru natož pak na sněhu.
Špatně jsi mě asi pochopil, mě nejde o cenu. Jen jsem si myslel (když jsem viděl ten vzorek např. na Vraníku), že s tím ten jeden jedinej kopec o kterej mi jde vyjedu



libovka píše:Myslím že E46 o kterou tu jde není zas tak staré a podřadné BMW.
...Přece pokud kupuju takové auto tak musím počítat že tu budou určité náklady kterým se nevyhnu...
Jasne, BMW za 70 koliku si kupujou prevazne lidi, kteri maji spoustu penez a jen se jim zrovna nechtelo kupovat novy model


hypik píše:Špatně jsi mě asi pochopil, mě nejde o cenu. Jen jsem si myslel (když jsem viděl ten vzorek např. na Vraníku), že s tím ten jeden jedinej kopec o kterej mi jde vyjedu) Thats all
Ale asi koupim pořádný pneu a budu k autu každej den 3x chodit 2km tam a zpět no, aspoň si zasportuju
)
Ja bych se jich v zasade nebal - kdyz nevyjedes, nasadis retezy. Ale pokud mas moznost koupit kvalitni gumy (me se celkem osvedcily Bridgestone Blizzak, ovsem provozoval jsem je na FWD aute), tak je lepsi vzit rovnou ty a mit vetsi jistotu celkove na silnici. Ja mam nicmene pro sichr jedno auto se 4x4, takze kdyby neco, tak jenom prendam CD a jedu druhym - pokud bydlis na kopecku, mel jsi mozna zvazit (kdyz uz teda tihnes k BMW) nejakou ty ctyrkolovou verzi misto RWD. Ale to uz je ted asi jedno

Beaver píše:libovka píše:Myslím že E46 o kterou tu jde není zas tak staré a podřadné BMW.
...Přece pokud kupuju takové auto tak musím počítat že tu budou určité náklady kterým se nevyhnu...
Jasne, BMW za 70 koliku si kupujou prevazne lidi, kteri maji spoustu penez a jen se jim zrovna nechtelo kupovat novy modelJe ale samozrejme pravda, ze s nutnyma nakladama by meli pocitat, prece jenom kupujou Nemecky auto a neco se jim urcite vysere...
Zimni gumy se nicmene kupujou na vsechny auta co jezdi v zime (teda pokud to s tim jezdenim majitel mysli aspon trochu vazne) a furt lepsi mit aspon ten zimni protektor nez letni gumy - a pocitat samozrejme s tim, ze si s nima nemuzu dovolit nejake extra manevry nebo pokusy o zdolani severni steny Eigeru. Mnohem horsi nez protektory bych spis videl frajera na tech letnich a hned po nem frajera na univerzalech, ktere jsou spatne po cely rok.
hypik píše:Špatně jsi mě asi pochopil, mě nejde o cenu. Jen jsem si myslel (když jsem viděl ten vzorek např. na Vraníku), že s tím ten jeden jedinej kopec o kterej mi jde vyjedu) Thats all
Ale asi koupim pořádný pneu a budu k autu každej den 3x chodit 2km tam a zpět no, aspoň si zasportuju
)
Ja bych se jich v zasade nebal - kdyz nevyjedes, nasadis retezy. Ale pokud mas moznost koupit kvalitni gumy (me se celkem osvedcily Bridgestone Blizzak, ovsem provozoval jsem je na FWD aute), tak je lepsi vzit rovnou ty a mit vetsi jistotu celkove na silnici. Ja mam nicmene pro sichr jedno auto se 4x4, takze kdyby neco, tak jenom prendam CD a jedu druhym - pokud bydlis na kopecku, mel jsi mozna zvazit (kdyz uz teda tihnes k BMW) nejakou ty ctyrkolovou verzi misto RWD. Ale to uz je ted asi jedno
Tu cenu 70k si trošku přestřelil ne? Jinak v poho ..



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
xSAFA píše:Z tvých posledních příspěvků cítím zcela zbytečně nepříjemný a provokující podtón
Pak je všechno v pořádku


Já taky upřímně moc nechápu, proč se tu každou chvíli objevuje něco ve smyslu "nechápu, že když si někdo koupí bmw, tak že..." nebo "Přece pokud kupuju takové auto..."
Jak "takový auto"? Je to proboha přece pořád auto jako každý jiný a nevím, proč u felicie by člověk měl uvažovat jinak, než u BMW nebo u Ferrari... když sem přijdu a řeknu, že jsem si koupil feldu a řeším, jestli chci protektory nebo normální gumy, tak to bude něco jinýho, než když jsem si koupil BMW? Obzvlášt, když se jedná o E46, to už přece je dneska naprosto běžně dostupný auto...
Jak "takový auto"? Je to proboha přece pořád auto jako každý jiný a nevím, proč u felicie by člověk měl uvažovat jinak, než u BMW nebo u Ferrari... když sem přijdu a řeknu, že jsem si koupil feldu a řeším, jestli chci protektory nebo normální gumy, tak to bude něco jinýho, než když jsem si koupil BMW? Obzvlášt, když se jedná o E46, to už přece je dneska naprosto běžně dostupný auto...