Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Elektrikář?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
m4zzy
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: sob 11.02.2012 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 3096

#1 Příspěvek od m4zzy »

Byl by tady někdo schopný, jenž se vyzná v elektrice u e36? První problém je z brzdama. Svítí jen někdy, spíše po otočení klíčku jak se poprvé sešlápne pedál. Když se pustí a zase sešlápne tak už nic. A praská mi pojistka pravých obrysových světel. Po změření proudu v téhle pojistce jak pro pravé tak levé světla byl rozdíl dost velký. Levou stranou tam bylo zhruba 5A a v pravé přes 10. Mám AE kroužky jako obrysovky, které tam někdo dal a asi to bude tím. Jenže vůbec se v tom nevyznám.
Je tady někdo z okolí Rožnova pod Radhoštěm/Valašského Meziříčí, kdo by byl ochotný se na to přijet mrknout? nejlépe i diagnostiku.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#2 Příspěvek od Lucifer »

Měřil sis spínač na brzdovym pedálu ? Vyhoď ty AE napoj místo nich obyč žárovky a měř na žárovkách pokud to bude na žárovkách OK jsou v prdeli ty trafa na AE.
Uživatelský avatar
m4zzy
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: sob 11.02.2012 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 3096

#3 Příspěvek od m4zzy »

včera sme s kámošem ten spínač měřili a zdál se ok. ale jdu se na něho ještě mrknout. Díval jsem se na ty AE kroužky jak sou zapojené ale nevrtal jsem se do toho moc. Jak bych z toho měl ven z těch AE. nebo spíš jak jsou zapojené. Jestli je to jakoby náhrada za žárovky a jsou tam konektory, co se připojí do konektoru původní žárovky nebo je to tam někde připájené.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#4 Příspěvek od Lucifer »

Takhle na dálku ti určitě neporadím spínač musí při zmáčknutí pedálu sepnout, pokud spíná i třeba po 40ti zmáčknutích tak je ok.

A k těm AE je to hodně těžký lidi jsou ruzní, někdo je poctivější ustřihne dráty od původní žárovky dá tam konektor na druhou stranu konektoru zapojí trafa od AE. Někdo to ušmikne a jen to k sobě přiváže a vezme izolačku, někdo nechá vše původní jen si odholí izolaci a udělá si odbočku. Nikdo ti to neřekne co máš udělat dokud to neuvidí.
Uživatelský avatar
m4zzy
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: sob 11.02.2012 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 3096

#5 Příspěvek od m4zzy »

Teď jsem se v tom hrabal a bylo to udělané tak, že obrysovka byla pryč a na těch drátách co z toho vedou (hnědý, stríbrný) byly připojené drátky k trafu. Takže jsem to odpojil dal tam obrysovky a všechno zase svítí tak jak má. Nejspíš bude ten brzdový spínač špatný, koupím nový, vyměním a snad už to bude ok. Díky za rady. Docela jsem se u toho něco naučil :) Problém možná byl taky v tom, že jsem měl vycucanou baterku, ale ty pravé kroužky stejnak nesvítily. Zajímavé taky bylo, že když jsme otočili klíčkem a zmeřili proud přes pojistku tak pořád byl větší jak 10. Po nahození motoru to bylo pořád a pak z ničeho nic to kleslo na 2.5 a už je všehcno OK. Netuším co to mohlo být
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#6 Příspěvek od Lucifer »

Neměřil si náhodou napětí že ti to ukazovalo přes 10 ? :D
Uživatelský avatar
m4zzy
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: sob 11.02.2012 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 3096

#7 Příspěvek od m4zzy »

To určitě ne..měřili jsme to s tátou a ten te elektrice rozumí. ale vyhazovalo to právě 10A pojistku
Uživatelský avatar
m4zzy
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: sob 11.02.2012 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 3096

#8 Příspěvek od m4zzy »

Už svítiím tak jak mám, brzdy byly tím snímačem takže spokojenost
Odpovědět