Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
318D <> 320D
zdravím,
jsem před koupí 3 řady. Mám na výběr koupi 318D 105kw, nový vůz, případně 320D 135KW ojetá, cca 24 tis km najetých. Cena je v podstatě stejná. Koupě v Německu. Rozdíl je v tom, že ojetá má navíc potah v kůži a navigaci. Obě auta rok výroby 2012. Nejedná se o současné nové modely. Jde mi spíše o výkon. Je rozdíl 105 kw a 135 kw opravdu znatelný ? Budu rád za případné komentáře.
Díky
jsem před koupí 3 řady. Mám na výběr koupi 318D 105kw, nový vůz, případně 320D 135KW ojetá, cca 24 tis km najetých. Cena je v podstatě stejná. Koupě v Německu. Rozdíl je v tom, že ojetá má navíc potah v kůži a navigaci. Obě auta rok výroby 2012. Nejedná se o současné nové modely. Jde mi spíše o výkon. Je rozdíl 105 kw a 135 kw opravdu znatelný ? Budu rád za případné komentáře.
Díky
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4041
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
- Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
rozhodně 320D...budeš mít lepší výbavu a větší důvěru při řízení, hlavně při předjíždění + větší radost při rychlejší jízdě
Nemůže pokud auto nabízí jako 1,8D s takovýmto výkonem. Kupuješ proste tento motor s tím výkonem. Pokud chceš víc, musíš zaplatit za lepší motor. Navíc myslím, že to nebude jenom o čipu. Alespoň u předchozích typů motorů tomu taky tak je. Jsou tam třeba jiné písty, ojnice, klika....vačky
Kdyby byly schopní zaručit záruku s vyšším výkon, automaticky ten motor poskytují s větším výkonem
Nemůže pokud auto nabízí jako 1,8D s takovýmto výkonem. Kupuješ proste tento motor s tím výkonem. Pokud chceš víc, musíš zaplatit za lepší motor. Navíc myslím, že to nebude jenom o čipu. Alespoň u předchozích typů motorů tomu taky tak je. Jsou tam třeba jiné písty, ojnice, klika....vačky
Kdyby byly schopní zaručit záruku s vyšším výkon, automaticky ten motor poskytují s větším výkonem
Cože? 50 tisíc a přiblíží se výkon 320d? Nad čím přemýšlíš? Tady jsou stejně všichni zastánci toho, že se nevyplatí kupovat nové auto. A já s nimi musím jen souhlasit... BER 320d A NELAMENTUJ! Nájezd 25 tis. km je pořád nové auto.. A nejlépe uděláš tak, že koupíš dvouleté auto, se šestiválcem, vyšší výbavou a nižší cenou .. co ušetříš vrazíš do případného servisu a máš pořád lepší auto...RadV píše:Vcera jsem se ptal v Inveltu, chip nabizi HARTGE, výsledek je, že výkon se přiblíží k 320d, cena je těsně pod 50 tis. Uškodit motoru by to nemělo vůbec.
No tak teď jsem trochu zapochyboval, nad tím, co píšeš. Lepší auto je to, co má větší výkon ? Je pravdou, že jsem vždy kupoval nová auta, nikdy ojeté, najeto mám k miliónu km. Možná jsme generační rozdíl, mě je 43 let, a opravdu rychle jsem jezdil kolem třicítky, od té doby mě to postupně přechází. Nová bmw 3 dělají i v 85kw 316d. Možná jsem ještě nedozrál, a po 5 letech sáhnu po 320d, možná, že také ne. Je to jako s mobilem, každý rok mám poslední chytrý mobil, a nakonec vždy zjistím, že v podstatě potřebuji volat, outlook s emailem, kalendář a občas kouknu na web. A zjistím, ten nový mobil mi vlastně nic nového nepřinesl. Zkrátím to, vzal jsem 318d, neboť mám pocit, že mi to bude opravdu stačit.mentuli píše:Cože? 50 tisíc a přiblíží se výkon 320d? Nad čím přemýšlíš? Tady jsou stejně všichni zastánci toho, že se nevyplatí kupovat nové auto. A já s nimi musím jen souhlasit... BER 320d A NELAMENTUJ! Nájezd 25 tis. km je pořád nové auto.. A nejlépe uděláš tak, že koupíš dvouleté auto, se šestiválcem, vyšší výbavou a nižší cenou .. co ušetříš vrazíš do případného servisu a máš pořád lepší auto...RadV píše:Vcera jsem se ptal v Inveltu, chip nabizi HARTGE, výsledek je, že výkon se přiblíží k 320d, cena je těsně pod 50 tis. Uškodit motoru by to nemělo vůbec.
plati stare zname, auto je nejhorsia investicia, a u noveho to plati dvojnasob, momentom kedy vide z BMW salonu strati 2000€ a cestou domov este 500.. Kazdy ma iny nazor, niekomu 2 rocna zaruka dava pocit istoty ze spravil s novym autom dobre, skutocnost je taka ze nove auta su plne kurvitok ktore sa vyseru rozhodne AZ po tej zaruke. Niekto povie ze som starinar, ale radsej si zoberem tych 15tisic, a miesto novej fabie kupim E38 za 7, co to tam vrazim, a mam auto ktoremu škoda nema cim konkurovat.. tot moj nazor na kupu noveho auta. 

Chápu tenhle názor pokud bereš auto jen jako spotřební věc na přesun z bodu A do bodu B. Já jsem zastánce toho, že pokud má někdo svoje auto vyloženě rád, tak musí mít nějakou duši. Tohle fórum a tenhle klub tady nevznikl díky modelům 318d nebo 320d bez výbavy, ale proto, že i se staršíma bavorama je zábava a takové šestiválce a osmiválce jsou pro BMW ikonou výkonu, spolehlivosti a nízké spotřeby. Co se týče koupě nových aut, tak ani na toto téma tady nenajdeš zastánce.. Někteří ti budou dokonce zde tvrdit, že čím starší, tím lepší.. ale to rozebírat nechci. Já osobně na sebe musím prásknout na sebe, že nemám na to, abych vyhodil za auto 700 tisíc .. proto jezdím teď E46 325Ci r.v. 2001 .. ale nedokážu si představit, že bych svojí E46 prodal a místo ní koupil 318d bez náznaku emocí. A ani to kupování nových aut nechápu.. proč? Řekněmě, že máš na jedné straně nové 318d bez výbavy s cenou okolo 700 - 800 tisíc a na druhé straně 330d nebo 335d nebo 330i z roku 2009 a se slušnou výbavou a cenou 400 - 500 tisíc a nájezdem okolo 100 tisíc.. Proč brát 318d v tomto případě? Protože je v záruce? A spočítal jsi teď, kolik ta záruka ti veme peněz? Já vidím rozdíl bezmála 200 - 300 tisíc.. a když ti někdo pomůže vybrat, tak přece nenajdeš v ojetinách roku výroby takový kus, že bys v ní těch 300 tisíc za 2-3 roky utopil v opravách a údržbách. To je přece blbost... Nehledě na to, že máš auto s úplně jiným charakterem. U nových aut platíte jen za záruku, ale ta záruka klidně může dělat skoro 300 tyček. A to jsem ještě zapomněl zmínit, že tato 318d bude za dva roky mít hodnotu stejnou nebo nižší než kdybys koupil jednu z těchto ojetin, která bude i tak pořád o 3 roky starší...RadV píše:No tak teď jsem trochu zapochyboval, nad tím, co píšeš. Lepší auto je to, co má větší výkon ? Je pravdou, že jsem vždy kupoval nová auta, nikdy ojeté, najeto mám k miliónu km. Možná jsme generační rozdíl, mě je 43 let, a opravdu rychle jsem jezdil kolem třicítky, od té doby mě to postupně přechází. Nová bmw 3 dělají i v 85kw 316d. Možná jsem ještě nedozrál, a po 5 letech sáhnu po 320d, možná, že také ne. Je to jako s mobilem, každý rok mám poslední chytrý mobil, a nakonec vždy zjistím, že v podstatě potřebuji volat, outlook s emailem, kalendář a občas kouknu na web. A zjistím, ten nový mobil mi vlastně nic nového nepřinesl. Zkrátím to, vzal jsem 318d, neboť mám pocit, že mi to bude opravdu stačit.mentuli píše:Cože? 50 tisíc a přiblíží se výkon 320d? Nad čím přemýšlíš? Tady jsou stejně všichni zastánci toho, že se nevyplatí kupovat nové auto. A já s nimi musím jen souhlasit... BER 320d A NELAMENTUJ! Nájezd 25 tis. km je pořád nové auto.. A nejlépe uděláš tak, že koupíš dvouleté auto, se šestiválcem, vyšší výbavou a nižší cenou .. co ušetříš vrazíš do případného servisu a máš pořád lepší auto...RadV píše:Vcera jsem se ptal v Inveltu, chip nabizi HARTGE, výsledek je, že výkon se přiblíží k 320d, cena je těsně pod 50 tis. Uškodit motoru by to nemělo vůbec.
A ano .. pro většinu lidí zde, čím silnější motor tím lepší (+ výbavu nějakou samozřejmě)... Když chci předjet, šlápnu na to a jsem bez rizika vpředu..
A co se týče spotřeby.. tak ta samozřejmě bude u těchto vrcholových modelů vyšší .. ale s tím se už tak nějak počítá ne?
Malý komentář k výbavě, xenony, litá kola, park. senzory, vyhřivan. sedadel, atd ... nevím, co kromě kůže a navigace mi tam má chybět. Nicméně auto jsem včera dovezl. Je to předchozí model od nynějšího 2012, cenu nemá smysl psát, je podstatně níž než uvádíš.mentuli píše:Chápu tenhle názor pokud bereš auto jen jako spotřební věc na přesun z bodu A do bodu B. Já jsem zastánce toho, že pokud má někdo svoje auto vyloženě rád, tak musí mít nějakou duši. Tohle fórum a tenhle klub tady nevznikl díky modelům 318d nebo 320d bez výbavy, ale proto, že i se staršíma bavorama je zábava a takové šestiválce a osmiválce jsou pro BMW ikonou výkonu, spolehlivosti a nízké spotřeby. Co se týče koupě nových aut, tak ani na toto téma tady nenajdeš zastánce.. Někteří ti budou dokonce zde tvrdit, že čím starší, tím lepší.. ale to rozebírat nechci. Já osobně na sebe musím prásknout na sebe, že nemám na to, abych vyhodil za auto 700 tisíc .. proto jezdím teď E46 325Ci r.v. 2001 .. ale nedokážu si představit, že bych svojí E46 prodal a místo ní koupil 318d bez náznaku emocí. A ani to kupování nových aut nechápu.. proč? Řekněmě, že máš na jedné straně nové 318d bez výbavy s cenou okolo 700 - 800 tisíc a na druhé straně 330d nebo 335d nebo 330i z roku 2009 a se slušnou výbavou a cenou 400 - 500 tisíc a nájezdem okolo 100 tisíc.. Proč brát 318d v tomto případě? Protože je v záruce? A spočítal jsi teď, kolik ta záruka ti veme peněz? Já vidím rozdíl bezmála 200 - 300 tisíc.. a když ti někdo pomůže vybrat, tak přece nenajdeš v ojetinách roku výroby takový kus, že bys v ní těch 300 tisíc za 2-3 roky utopil v opravách a údržbách. To je přece blbost... Nehledě na to, že máš auto s úplně jiným charakterem. U nových aut platíte jen za záruku, ale ta záruka klidně může dělat skoro 300 tyček. A to jsem ještě zapomněl zmínit, že tato 318d bude za dva roky mít hodnotu stejnou nebo nižší než kdybys koupil jednu z těchto ojetin, která bude i tak pořád o 3 roky starší...RadV píše:No tak teď jsem trochu zapochyboval, nad tím, co píšeš. Lepší auto je to, co má větší výkon ? Je pravdou, že jsem vždy kupoval nová auta, nikdy ojeté, najeto mám k miliónu km. Možná jsme generační rozdíl, mě je 43 let, a opravdu rychle jsem jezdil kolem třicítky, od té doby mě to postupně přechází. Nová bmw 3 dělají i v 85kw 316d. Možná jsem ještě nedozrál, a po 5 letech sáhnu po 320d, možná, že také ne. Je to jako s mobilem, každý rok mám poslední chytrý mobil, a nakonec vždy zjistím, že v podstatě potřebuji volat, outlook s emailem, kalendář a občas kouknu na web. A zjistím, ten nový mobil mi vlastně nic nového nepřinesl. Zkrátím to, vzal jsem 318d, neboť mám pocit, že mi to bude opravdu stačit.mentuli píše: Cože? 50 tisíc a přiblíží se výkon 320d? Nad čím přemýšlíš? Tady jsou stejně všichni zastánci toho, že se nevyplatí kupovat nové auto. A já s nimi musím jen souhlasit... BER 320d A NELAMENTUJ! Nájezd 25 tis. km je pořád nové auto.. A nejlépe uděláš tak, že koupíš dvouleté auto, se šestiválcem, vyšší výbavou a nižší cenou .. co ušetříš vrazíš do případného servisu a máš pořád lepší auto...
A ano .. pro většinu lidí zde, čím silnější motor tím lepší (+ výbavu nějakou samozřejmě)... Když chci předjet, šlápnu na to a jsem bez rizika vpředu..
A co se týče spotřeby.. tak ta samozřejmě bude u těchto vrcholových modelů vyšší .. ale s tím se už tak nějak počítá ne?
Dojem z auta po 700 km. Auto výborně sedí, je velmi tiché, na dálnici jsem slyšel jen pneumatiky, řazení je velmi přesné, jel jsem v mnoha autech, ale u nich jsem ten pocit neměl. Když jsem si dnes na chvíli sedl do služebního S-MAXe, myslel jsem, že sedím v traktoru. Motor je velmi kultivovaný, nutí jet o jeden stupeň více, než bych jel já (kromě šestky), delší kus cestu jsem to ignoroval, pak jsem zkusil řadit podle toho, co ukazoval počítač. Přiznám se, že jsem se s tím autem docela bavil, a dnes také. Asi jsme každý z jiného těsta, auto mi vůbec nepřipadá líné, i s těmi 700km, ale mě to auto baví spíše jízdními vlastnosti, tím jak je motor kultivovaný. Poprvé jsem ho manželce nechtěl půjčit, až byla dotčená. Zvláštní je, že můj původní dotaz na fóru jestli 318 nebo 320 je pro mne zbytečný. Jediné, na co jsem si ještě nezvykl, je funkce Auto/Stop. Je to takový divný pocit.
Teď jste mne pobavilstarynovy píše:4 valcovy diesel kultivovany chod?nezamenoval by som to s kvalitnym odhlucnenim, a odizolovanim motoru od karoserie, ale je videt ze vam ku stastiu staci malo, tak nech sluzi
