Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 318is omezovač v 5500rpm VYŘEŠENO
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
Jinak. Dnes sem sehnal par dilu, tak je zkusim zitra prehazet, jestli poznam nejakej rozdil:
Cidlo na klice, cidlo teploty nasavaneho vzduchu, zapalovaci civky, lambdu a nove gumove koleno z vahy do sani...nejvic sem zvedavej na ten snimac klikovky... mam furt podezreni na to...ikdyz se nezda, ze na to ma vliv teplota.... uvidime.
Cidlo na klice, cidlo teploty nasavaneho vzduchu, zapalovaci civky, lambdu a nove gumove koleno z vahy do sani...nejvic sem zvedavej na ten snimac klikovky... mam furt podezreni na to...ikdyz se nezda, ze na to ma vliv teplota.... uvidime.
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
Jinak. Dnes sem sehnal par dilu, tak je zkusim zitra prehazet, jestli poznam nejakej rozdil:
Cidlo na klice, cidlo teploty nasavaneho vzduchu, zapalovaci civky, lambdu a nove gumove koleno z vahy do sani...nejvic sem zvedavej na ten snimac klikovky... mam furt podezreni na to...ikdyz se nezda, ze na to ma vliv teplota.... uvidime.
Cidlo na klice, cidlo teploty nasavaneho vzduchu, zapalovaci civky, lambdu a nove gumove koleno z vahy do sani...nejvic sem zvedavej na ten snimac klikovky... mam furt podezreni na to...ikdyz se nezda, ze na to ma vliv teplota.... uvidime.
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
Jinak. Dnes sem sehnal par dilu, tak je zkusim zitra prehazet, jestli poznam nejakej rozdil:
Cidlo na klice, cidlo teploty nasavaneho vzduchu, zapalovaci civky, lambdu a nove gumove koleno z vahy do sani...nejvic sem zvedavej na ten snimac klikovky... mam furt podezreni na to...ikdyz se nezda, ze na to ma vliv teplota.... uvidime.
Cidlo na klice, cidlo teploty nasavaneho vzduchu, zapalovaci civky, lambdu a nove gumove koleno z vahy do sani...nejvic sem zvedavej na ten snimac klikovky... mam furt podezreni na to...ikdyz se nezda, ze na to ma vliv teplota.... uvidime.
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
tak: cestou domů jsem motor , když byl ohřátej zkusil opět vytočit a zase 5500 tatata..
odpoledne se celkem vyjasnilo, tak jsem rozebral sání, vše vyčistil čističem na karburátory, klapky se jen blejskaly. separátor jak novej(nebyl ani zanešenej) .. všelijaký hadice , podtlaky a zkrátka co šlo jsem vyčistil. vymněnil jsem vlnovec mezi sáním a váhou, hadici do podtlakovýho slučovače a vše ostatní podotahoval, nebo alespon překontroloval. když bylo sání dole, při té přéležitosti jsem proměřil čidlo otáček klikové hřídele a mezi pinem 1 a 2 jsem naměřil odpor 0,654Kohm. měl jsem u sebe i nový snímač a na něm jsem naměřil 0,596Kohm. je to v pořádku??.. popřípadě, k čemu slouží třetí pin??.. mezi ním a čímkoliv jsem nenaměřil nic.
po tom všem jsem vše opět usadil a spasoval a jel to projet.
start byl na první škrtnutí..reakce na plyn citlivá a paráda. tím jak bylo vše čisté(asi tomu pomáhá i pocit, že jsem udělal max.) motor jen šuměl. ... vyjel jsem z města a když jsem ho zkusil zase vytočit, tak přesto tatata....!!!!! grrr.. nevim co už s tím...nemůže to být čidlo vačky??. čidlo teploty??.. lambda??... volnoběh drží krásně... a já už fakt nevim...
odpoledne se celkem vyjasnilo, tak jsem rozebral sání, vše vyčistil čističem na karburátory, klapky se jen blejskaly. separátor jak novej(nebyl ani zanešenej) .. všelijaký hadice , podtlaky a zkrátka co šlo jsem vyčistil. vymněnil jsem vlnovec mezi sáním a váhou, hadici do podtlakovýho slučovače a vše ostatní podotahoval, nebo alespon překontroloval. když bylo sání dole, při té přéležitosti jsem proměřil čidlo otáček klikové hřídele a mezi pinem 1 a 2 jsem naměřil odpor 0,654Kohm. měl jsem u sebe i nový snímač a na něm jsem naměřil 0,596Kohm. je to v pořádku??.. popřípadě, k čemu slouží třetí pin??.. mezi ním a čímkoliv jsem nenaměřil nic.
po tom všem jsem vše opět usadil a spasoval a jel to projet.
start byl na první škrtnutí..reakce na plyn citlivá a paráda. tím jak bylo vše čisté(asi tomu pomáhá i pocit, že jsem udělal max.) motor jen šuměl. ... vyjel jsem z města a když jsem ho zkusil zase vytočit, tak přesto tatata....!!!!! grrr.. nevim co už s tím...nemůže to být čidlo vačky??. čidlo teploty??.. lambda??... volnoběh drží krásně... a já už fakt nevim...
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
tak mě napadá ještě jedna věc.. nemůže být něco s odvětráním nádrže??. bud skříplá hadice, ucpanej odlučovač.. atd..??...nevim, jestli se to projevuje i při volnoběhu, nebo to má vliv ve vyšších otáčkách.. jak jsem bezradnej, tak hledám inspiraci všude možně a .. našel jsem, že u motorek to takhle blbne, když je skříplá hadice odvětrání nádrže....díky za pomoc..
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
Čaues, tak jsem dneska vyměnil váhu vzduchu, jediné zlepšení paradoxně na volnoběhu, když otáčky dál lítaj ale jen tak lehce. Sice jsem stím najel tak 20km ale po rovonce a i jsem si zkoušel svojí driftovací zatáčku a výkon pořád nikde=/ Mám takové podezření, jestli motor nejede na 3 válce třeba... jak to poznám? Na volnoběh má takovej divnej chod, proto mi to tak připadá.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
Zkusil sjem to načit, ale bohužel Optimus 2X nemá moc kvalitní mikrofon a je to strašně přeřvaný, nic méně trochu to je slyšet než dojdu k motoru stím telefonem....
http://www.youtube.com/watch?v=yx1evTig ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=yx1evTig ... e=youtu.be
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
cauky..no sametovej zvuk to zrovna neni...
)..,ale těžko takhle poznat podle repráčku....nevim. já stále nevim ani s tim svim. Dnes ráno jsem startoval když bylo 8 nad nulou a hned po startu chtěl chcípnout. pomohl jsem mu plynem a hned pak ok... chvíli si ale bublal divně....taky nevim čim to. když bylo okolo 12 stupnů, tak ok. ... jinak problém s otáčkama přetrvává.. vyčistil jsem vstřiky i komplet sání, včetně klapek , vlnovce atd... a je to lepší,ale stále to není ono.. cuká a cuká. .. přemýšlim, jestli to nemůže dělat díra ve výfuku..,ale.. to by zas nepřestalo hned po diagnostice, když se vymaže protokol... netušim... přemýšlim o čidle na vačce,ale.. to asi až po víkendu, až ho seženu a bude diagnostika..
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
Hele stím pobubláváním jsem zrovna předevčírem taky něco řešil, nejdřív to pobublávalo při vypnutí motoru, prostě se mi nechtělo chcípnout a následně když jsem chtěl nastartovat, tak se mu taky zase nechtělo, začal pobublávat a vytáhnul jsem to až plynem. Potom jsem to zkoušel ještě nekolikrát a už to neudělalo. Tady na fóru mi napsali, že to byly problémy u motorů s karburátorem a že tady u toho buďto váha vzduchu, lamba a nebo vstřiky.. jestli neprotékaj.
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
tak to nevi m.....je fakt, že dvakrát se mi to taky stalo,ale dával bych to za vinu spínačce, která se později dávala pryč a bylo start tlačítko. blblo to i při startu a protáčela se, jenže ti co mi to opravovali mi to tak doje..li, že se bude mněnit komplet řídící tyč i se spínačkou.--- dával bych to spíše za vinu spínačce, než samotnýmu motoru. jak říkám.. stalo s emi to taky. od chvíle co je to předělaný, nic. takže uvidíš a .. pokud zatím jen jednou,asi bych to neřešil. může být kontakt.. cokoliv..
