Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
tds, spotřeba při rychlostech nad 130km/h
čau, kolik vám žere 2.5tds při vyšších rychlostech?
Když auto nehoním přes 2t otáček, dá se spotřeba na dálku udržet do 5.5l, podle velkého BC mám při 100km/h aktuální spotřebu kolem 5.7l ale například při 150km/h je spotřeba už skoro 9l, neřešil bych to, ale ostatní píšou jak jim to při 180km/h žere pod 8l....
Auto má chip, čerpadlo je po repasi, mohlo by to být turbem? když jsem odpojoval egr, zjistil jsem, že turbo pouští olej, ale nic vážnýho, za 10t km jsem olej ještě dolévat nemusel..
Když auto nehoním přes 2t otáček, dá se spotřeba na dálku udržet do 5.5l, podle velkého BC mám při 100km/h aktuální spotřebu kolem 5.7l ale například při 150km/h je spotřeba už skoro 9l, neřešil bych to, ale ostatní píšou jak jim to při 180km/h žere pod 8l....
Auto má chip, čerpadlo je po repasi, mohlo by to být turbem? když jsem odpojoval egr, zjistil jsem, že turbo pouští olej, ale nic vážnýho, za 10t km jsem olej ještě dolévat nemusel..
to ne, se spotřebou jsem spokojenej, když se snažím vejdu se aji do oktovskýho průměru..
Auto jede docela slušně, zhruba nastejno jak kamarádova e46 320d 110kw 6kvalt. Jenom když vytočím motor na 2t otáček spotřeba de rapidně nahoru..
Mám právě v autě chip od powerchips za 1200
(dost jsem tomu nevěřil, ale ohlasy na foru byly docela dobré) auto v otáčkách dost hulí, ale zase rozdíl oproti origu je hlavně v krouťáku dost cítit. Asi budu muset dát chip pryč a zkusím spotřebu při 150ti, když mám skalibrovaný palubák podle tankování- po vyndání chipu by neměl kecat, že?
Plánuju si repasovat turbo, tak asi pak zajedu na "normání" chip do dieseltechniku.

Auto jede docela slušně, zhruba nastejno jak kamarádova e46 320d 110kw 6kvalt. Jenom když vytočím motor na 2t otáček spotřeba de rapidně nahoru..
Mám právě v autě chip od powerchips za 1200

Plánuju si repasovat turbo, tak asi pak zajedu na "normání" chip do dieseltechniku.
taky chip je velmi jednoduchy, bez ladenia.. palivova mapa je cela shiftnuta nahor, preto ten dym, okrem otacok do 1200 kde by sa motor hadal.. 1200kc je za to itak vela, dokazem to spravit hardwarovo na motore za 200 stovky
keby si ten PC skalibroval s chipom mal by ukazovat dobre, ale ako nahle posuvas davku tym ze klames spatnu vazbu z potenciometra v stellwerku (Power boxy) tak to nikdy nebude ukazovat dobre..
