Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

tds, spotřeba při rychlostech nad 130km/h

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Rihi92
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 02.06.2012 00:00

#1 Příspěvek od Rihi92 »

čau, kolik vám žere 2.5tds při vyšších rychlostech?
Když auto nehoním přes 2t otáček, dá se spotřeba na dálku udržet do 5.5l, podle velkého BC mám při 100km/h aktuální spotřebu kolem 5.7l ale například při 150km/h je spotřeba už skoro 9l, neřešil bych to, ale ostatní píšou jak jim to při 180km/h žere pod 8l....

Auto má chip, čerpadlo je po repasi, mohlo by to být turbem? když jsem odpojoval egr, zjistil jsem, že turbo pouští olej, ale nic vážnýho, za 10t km jsem olej ještě dolévat nemusel..
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#2 Příspěvek od starynovy »

v E34 mi to pri 170 bere 7.8.. turbom to bude tazko, skor nastavenim motoru.. a nekeca ten pocitac?
bjukemen
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: čtv 30.10.2008 01:00

#3 Příspěvek od bjukemen »

..kiezby som mal ja take spoteby
kozic
Registrovaný
Příspěvky: 93
Registrován: stř 27.10.2010 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště

#4 Příspěvek od kozic »

Při 150km/h po rovině je těch osm litrů reálných. Jestli se ale rád projedeš, tak na spotřebu nehleď, nebo tvou mysl pohltí černé mraky a náležitě si to neužiješ.
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#5 Příspěvek od starynovy »

presne tak, pokial je niekto posadnuty spotrebou mal kupit TDI, citit vybracie, a pocut rachtanie toho retardovaneho 4 valcoveho traktoru :D
Rihi92
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 02.06.2012 00:00

#6 Příspěvek od Rihi92 »

to ne, se spotřebou jsem spokojenej, když se snažím vejdu se aji do oktovskýho průměru..:D
Auto jede docela slušně, zhruba nastejno jak kamarádova e46 320d 110kw 6kvalt. Jenom když vytočím motor na 2t otáček spotřeba de rapidně nahoru..

Mám právě v autě chip od powerchips za 1200 :D(dost jsem tomu nevěřil, ale ohlasy na foru byly docela dobré) auto v otáčkách dost hulí, ale zase rozdíl oproti origu je hlavně v krouťáku dost cítit. Asi budu muset dát chip pryč a zkusím spotřebu při 150ti, když mám skalibrovaný palubák podle tankování- po vyndání chipu by neměl kecat, že?

Plánuju si repasovat turbo, tak asi pak zajedu na "normání" chip do dieseltechniku.
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#7 Příspěvek od starynovy »

taky chip je velmi jednoduchy, bez ladenia.. palivova mapa je cela shiftnuta nahor, preto ten dym, okrem otacok do 1200 kde by sa motor hadal.. 1200kc je za to itak vela, dokazem to spravit hardwarovo na motore za 200 stovky :D keby si ten PC skalibroval s chipom mal by ukazovat dobre, ale ako nahle posuvas davku tym ze klames spatnu vazbu z potenciometra v stellwerku (Power boxy) tak to nikdy nebude ukazovat dobre..
Rihi92
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 02.06.2012 00:00

#8 Příspěvek od Rihi92 »

škodí to nějak více motoru? Mám na autě dost jiných výdajů, než platit za chip, musí to chvilku počkat..? Škodí ten můj chip nějak výrazněji motoru?
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#9 Příspěvek od starynovy »

pokial ho nedusis na plny vykon dlhy cas.. povedzme 200 po dialnici vkuse, tak si to ani nevsimne.
Rihi92
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 02.06.2012 00:00

#10 Příspěvek od Rihi92 »

supr, diky moc za rady
Odpovědět