Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
při rychlosti nad 200km/h je cítít spálená guma
Ahoj, potřeboval bych znát vaše názory nato co se mi stalo teď během víkendu...
Jel jsem vzdálenost 200 km půlka po dálnici půlka po okreskách. Po dálnici sem to nijak extra nehonil 130-150. Po okreskách dostalo auto zabrat víc a při rychlosti nad 200 byla v kabině cítit spálená guma a to tak moc, že sem hned zastavil a šel zkontrolovat motor všechno vypadalo ok, žádnej divnej zvuk a nebo smrad cítit nebyl. Žádná kontrolka se mi nerozsvítila, do otáček jde v pohodě volnoběh drží taky bez problémů... Dáte mi někdo nějakej tip na co se zaměřit a nechat zkontrolovat? Nebo co se mohlo pálit??
Díky Lukáš e46 330Ci
Jel jsem vzdálenost 200 km půlka po dálnici půlka po okreskách. Po dálnici sem to nijak extra nehonil 130-150. Po okreskách dostalo auto zabrat víc a při rychlosti nad 200 byla v kabině cítit spálená guma a to tak moc, že sem hned zastavil a šel zkontrolovat motor všechno vypadalo ok, žádnej divnej zvuk a nebo smrad cítit nebyl. Žádná kontrolka se mi nerozsvítila, do otáček jde v pohodě volnoběh drží taky bez problémů... Dáte mi někdo nějakej tip na co se zaměřit a nechat zkontrolovat? Nebo co se mohlo pálit??
Díky Lukáš e46 330Ci
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř 13.05.2009 00:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
Jestli jsi autu dával opravdu zabrat, jako že asi jo
, mohli být cítit gumy.navíc pokud jsi tomu dával do zatáček gumy dostávají dost na řiť a po jízdě je guma prostě cítit...kolikrát se mi stává že po svižné jízdě okreskou smrdí gumy jako bych je pálil někde na parkingu přitom za celou cestu jednou neproklouznu..Pak je možná izolace kolem výfuku připadně kolem kardanu.bývá poškozený ten plech který tu izolaci chrání a pod ní izolace múže být cítit

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř 13.05.2009 00:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
No to bych neřekl.To by nejspíš slyšel nebo možná i viděl...Když jsem měl nízké ET taky to drhlo a občas to bralo tak že mi lem odřízl proužek gumy po obvodu
..nehledě na neustále gumou ušpiněné lemy..A hlavně tomu lemu to nebude dělat nejlíp.Tehdy jsem to taky neřešil
ale teď mám čerstvě vyvařený lemy 




nebo ti může výfuk pálit nějaký plast pod autem co tam nemá být... Kámošovi to tavilo difuzor zadního nárazníku
je hodně věcí to to může být...
nejlíp sundat všechny 4 kola a mrknout se jestli nedrhnou někde zevnitř třeba, nebo jestli nema´š něco seklyho mezi kotoučem a deskama, připadně jestli neni od něčeho špinavej výfuk a po zahřátí se to netaví... nebo jestli neprosakuje olej a nekape na svody... jinak nevím čim by to mohlo byt

je hodně věcí to to může být...
nejlíp sundat všechny 4 kola a mrknout se jestli nedrhnou někde zevnitř třeba, nebo jestli nema´š něco seklyho mezi kotoučem a deskama, připadně jestli neni od něčeho špinavej výfuk a po zahřátí se to netaví... nebo jestli neprosakuje olej a nekape na svody... jinak nevím čim by to mohlo byt
Asi ňáká novinka - aromatický omezovač rychlosti
Pokud to hodně smrdělo za jízdy, tak to určitě nebude nic vzadu auta. Buď to byly brzdy (záleží jak intenzivně se brzdilo, na okreskách většinou dost, když jedeš 200 jak dement) nebo spojka, alternativně gumy, pokud mají špatnej hmotnostní nebo rychlostní index. Pokud to nebude ani jedno z toho, tak asi prostě cítíš kvalitu BMW 


Já teda nevím jak u e46 330Ci ale mě u e36 323i to dělala hardy spojka. Když jsem jel větší rychlostí tak to pak byl smrad jak kdybych to točil někde na parkovišti. Holt tam byla nejspíš od výroby a předchozí majitel to moc asi nešetřil. Při větší rychlosti se guma na hardy spojce tak roztáhla odstředivou silou že dřela o tyč řazení převodovky. Tak sem koupil novou a je klid.
http://ctverecek888.rajce.idnes.cz/hard ... 008288.jpg
http://ctverecek888.rajce.idnes.cz/hard ... 008288.jpg
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: ned 22.05.2011 00:00
ctverecek píše:Já teda nevím jak u e46 330Ci ale mě u e36 323i to dělala hardy spojka. Když jsem jel větší rychlostí tak to pak byl smrad jak kdybych to točil někde na parkovišti. Holt tam byla nejspíš od výroby a předchozí majitel to moc asi nešetřil. Při větší rychlosti se guma na hardy spojce tak roztáhla odstředivou silou že dřela o tyč řazení převodovky. Tak sem koupil novou a je klid.
http://ctverecek888.rajce.idnes.cz/hard ... 008288.jpg
tak ta je


tomu rikam dobra prace
Myslím, že to bude spojka a nebo brzdy. Předpokládám, že okrsky, kde jezdíš 200 km/h nebudou rovné jak dálnice a brzdy dostanou pěkně na frak. Stalo se mě, že při sestupu z horských serpentýn, 10 km cesta samýmy sestupnými zatáčkami, byl cítit smrad od brzd. Po zastavení byly kotouče úplně rozžhavené a z 200 km/h to teprve. Nakládání výkonu autu, neustálé zrychlování, pak brždění při takové rychlosti dávají na zadek jak brzdám tak spojce.
Jezdit 200 km/h při okrskách bych ti však vřele nedoporučoval, kvůli bezpečnosti tvé a okolí. Nikdy nevíš, co může ze silnice v mžiku sekundy na tebe vlítnout, podvozek nemáš jak WRC speciál, takže je to nejlepší cesta, jak na našich kvalitních silcicích v ČR ho oddělat při takové rychlosti. Pokud ti záleží na životu tvém a ostatních, tak bych se na to vysral.
Pokud chceš dávát autu kapky, jezdit over 200km/h, jdi jezdit na okruh.
Jezdit 200 km/h při okrskách bych ti však vřele nedoporučoval, kvůli bezpečnosti tvé a okolí. Nikdy nevíš, co může ze silnice v mžiku sekundy na tebe vlítnout, podvozek nemáš jak WRC speciál, takže je to nejlepší cesta, jak na našich kvalitních silcicích v ČR ho oddělat při takové rychlosti. Pokud ti záleží na životu tvém a ostatních, tak bych se na to vysral.
Pokud chceš dávát autu kapky, jezdit over 200km/h, jdi jezdit na okruh.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Peppino píše:Jezdit 200 km/h při okrskách bych ti však vřele nedoporučoval, kvůli bezpečnosti tvé a okolí. Nikdy nevíš, co může ze silnice v mžiku sekundy na tebe vlítnout, podvozek nemáš jak WRC speciál, takže je to nejlepší cesta, jak na našich kvalitních silcicích v ČR ho oddělat při takové rychlosti. Pokud ti záleží na životu tvém a ostatních, tak bych se na to vysral.
Pokud chceš dávát autu kapky, jezdit over 200km/h, jdi jezdit na okruh.
Děkujeme za poučení

metroken : Vidíš, to je řešení ... nejezdi 200+ a nebude ti nic smrdět

Kluci ale jsou vyjimečné silnice v ČR které vypadají luxusně třeba kolem uherského hradiště vyloženě jedu 150km/h a mohu u toho spát prostě luxus a dlouhé kilometry rovinka nová silnice .... Buchlovské kopce ...atd.
Ale to je vyjimka většinou tu máme silnice kde i 80km/h je o život a jsou tam vyjeté koleje x centimetrů a auto plave jak na vodě ...
Jinak k tématu mě to taky smrdí při 180-200km/h + a vypadá to něco z motorového prostoru a mám podezření na dvě věci ... buď je to olej co kape na parohy rozžhavené nebo prostě se rozžhavý parohy a pokud tam je pár kapek i starých zaschlých tak to začne smrdět jako když se palí guma/pneumatika....
Nebo pak brzdy ...kde to od předku z motorového prostoru nebo kol či brzd ...nic jiného to nebude ... zadu nic nesmrdí ...
Ale to je vyjimka většinou tu máme silnice kde i 80km/h je o život a jsou tam vyjeté koleje x centimetrů a auto plave jak na vodě ...
Jinak k tématu mě to taky smrdí při 180-200km/h + a vypadá to něco z motorového prostoru a mám podezření na dvě věci ... buď je to olej co kape na parohy rozžhavené nebo prostě se rozžhavý parohy a pokud tam je pár kapek i starých zaschlých tak to začne smrdět jako když se palí guma/pneumatika....
Nebo pak brzdy ...kde to od předku z motorového prostoru nebo kol či brzd ...nic jiného to nebude ... zadu nic nesmrdí ...

ta jízda byla po dobrý silnici, na místech kde to znám dobře, protože tam jezdím dlouho a celkem vím na jakým úseku jak moc můžu šlápnout na plyn... tolik asi k tý bezpečnosti..
jinak na svodech není nic nakapáno, nebo teda nevidím nikde žádnou "napáleninu" takže s největší pravděpodobností to bylo od brzd, nebo spojky.. podběhy všechny drží dobře, nikde není nic prošoupanýho, nebo nějaká známka, že by mi nějáký kolo někde dřelo, lemy taky v pohodě, mám origo kola s předepsanejma rozměrama pneu, takže tim spíš si myslím, že by neměl bejt problém..
až se dostanu na zvedák zkouknem to pořádně zespodu a uvidíme co dál..
zkoušel jsem teď jen tak zrychlit a asi kilák držet rychlost 160 - 170 a všechno v pohodě. takže si z toho nijak extra hlavu nedělám.
díky všem za názory!!!! kdybych na něco dalšího přišel hned se podělím.
jinak na svodech není nic nakapáno, nebo teda nevidím nikde žádnou "napáleninu" takže s největší pravděpodobností to bylo od brzd, nebo spojky.. podběhy všechny drží dobře, nikde není nic prošoupanýho, nebo nějaká známka, že by mi nějáký kolo někde dřelo, lemy taky v pohodě, mám origo kola s předepsanejma rozměrama pneu, takže tim spíš si myslím, že by neměl bejt problém..
až se dostanu na zvedák zkouknem to pořádně zespodu a uvidíme co dál..
zkoušel jsem teď jen tak zrychlit a asi kilák držet rychlost 160 - 170 a všechno v pohodě. takže si z toho nijak extra hlavu nedělám.
díky všem za názory!!!! kdybych na něco dalšího přišel hned se podělím.

jo 170KW v lehké 3ce musí umět krásně zacvičit
Tam to je prostě radost bych řekl 2x větší než v té mé 5er 141KW.
Další level 335i s upravou řídící jednotky a tlaku turbín...ta letí 310km/h a má 4,5s kilčo - defakto parametry supersportu ...
škoda že musím vrážet peníze do baráku a do bytu a splácet půjčku za rodiče


Tam to je prostě radost bych řekl 2x větší než v té mé 5er 141KW.
Další level 335i s upravou řídící jednotky a tlaku turbín...ta letí 310km/h a má 4,5s kilčo - defakto parametry supersportu ...

škoda že musím vrážet peníze do baráku a do bytu a splácet půjčku za rodiče

